quote:Op woensdag 1 april 2015 14:31 schreef Flippiee het volgende:
Dit is tenminste een echte hondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Jack Russels vind ik ook nog wel echte honden maar over het algemeen vind ik dat als het kleiner dan een kat is dan is het geen volwaardige hond.quote:Op woensdag 1 april 2015 14:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit is tenminste een echte hond
Ze zijn vaak ook niet goed opgevoed.. Dat vind ik het meest irritante ervan.quote:Op woensdag 1 april 2015 14:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jack Russels vind ik ook nog wel echte honden maar over het algemeen vind ik dat als het kleiner dan een kat is dan is het geen volwaardige hond.
Vooral die kleine kut keffertjes niet, dat zijn gewoon uit de klauwengegroeide knaagdieren, soort chinchilla of eekhoorn bij Tjernobil
Geen kinderen voor jou dusquote:Op woensdag 1 april 2015 14:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Maar ik vind alles wat niet goed opgevoed is irritant
Dat ja. Opvoeding is echt belangrijk zeker met hondenquote:Op woensdag 1 april 2015 14:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Maar ik vind alles wat niet goed opgevoed is irritant
Ik hoop het niet.quote:
"Doettieandersnooooijjtheurrr."quote:Op woensdag 1 april 2015 14:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat ja. Opvoeding is echt belangrijk zeker met honden
quote:Op woensdag 1 april 2015 14:31 schreef Flippiee het volgende:
NawhhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Dat kun je voorkomenquote:Op woensdag 1 april 2015 14:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoop het niet.
Die kinderen hebben geen leven dan
Dat soort mensenquote:Op woensdag 1 april 2015 14:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Doettieandersnooooijjtheurrr."
Ik voorkom al jaren dat ik kinderen krijg ja.quote:
Walgelijk.quote:Op woensdag 1 april 2015 14:43 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dat soort mensen
Of van die ouders die :
''Maar dat doet mijn Max , Anne-Fleur etc. niet''![]()
![]()
Welke presentatiequote:Op woensdag 1 april 2015 14:45 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik ga mijn presentatie maar eens afmaken, anders komt het er weer niet van
#unistrugglesquote:Op woensdag 1 april 2015 14:45 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik ga mijn presentatie maar eens afmaken, anders komt het er weer niet van
Die ene van 5 minuten over de OPOquote:
hogeschoolquote:
Eeeen plus eeeeenquote:Op woensdag 1 april 2015 14:46 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Die ene van 5 minuten over de OPO
Oh dus jij bent zo'n over het paard getild universiteits persoon?quote:
Nee.quote:Op woensdag 1 april 2015 14:47 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Oh dus jij bent zo'n over het paard getild universiteits persoon?_
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |