Ik weet. Maar heb het zelf altijd met andere middelen gedaan. Moet nog steeds eens gewoon een busje halen als ik het zie staan. Maar heb genoeg andere meuk in huis om uit de voeten te kunnen.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:10 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ah, k. Werkt ook goed om viezigheid/olie te verwijderen van oppervlakten.
Cool coolquote:Op woensdag 1 april 2015 21:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weet. Maar heb het zelf altijd met andere middelen gedaan. Moet nog steeds eens gewoon een busje halen als ik het zie staan. Maar heb genoeg andere meuk in huis om uit de voeten te kunnen.
Hier ook wel chill, wel druk met school. Volgende week heb ik een tentamen dus ben deze week wel veel aan het leren enzo. Maar nu even soggenquote:
Nice nicequote:Op woensdag 1 april 2015 21:48 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Hier ook wel chill, wel druk met school. Volgende week heb ik een tentamen dus ben deze week wel veel aan het leren enzo. Maar nu even soggen
moet je geen pep snuiven met pzquote:Op woensdag 1 april 2015 21:48 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Hier ook wel chill, wel druk met school. Volgende week heb ik een tentamen dus ben deze week wel veel aan het leren enzo. Maar nu even soggen
Nu nog hopen dat ze niet herbouwen dan.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:59 schreef Amarantha het volgende:
Weinig heel gebleven van Emmen gisteren in Brandpunt
Wat is dat voor televisie?quote:Op woensdag 1 april 2015 22:59 schreef Amarantha het volgende:
Weinig heel gebleven van Emmen gisteren in Brandpunt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |