Fokkerquote:
Heb je al een poesje gefixedquote:
Moet lukken met drum N bass in yo facequote:
Je kan t altijd proberen. Zoals DrNick dat altijd zegt "Carpe Diem"quote:Op woensdag 1 april 2015 21:00 schreef RockNijntje het volgende:
Noedels van jaar over de datum kan wel toch? Is dreug.
Sws, ik fix alles wat los en vast zit.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:00 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Moet lukken met drum N bass in yo face
Percies.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je kan t altijd proberen. Zoals DrNick dat altijd zegt "Carpe Diem"
Perciesquote:
Wil je m'n fiets nog fixen? Rechterrem doet het sinds vrijdagavond niet.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:01 schreef DrNick het volgende:
[..]
Sws, ik fix alles wat los en vast zit.
Hebbie WD40?quote:Op woensdag 1 april 2015 21:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wil je m'n fiets nog fixen? Rechterrem doet het sinds vrijdagavond niet.
quote:Op woensdag 1 april 2015 21:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh man, ik zie dat jij je ingenieursbrevet hebt gehaald.
Niets dat WD40 en een inbussleuteltje niet kan fixen.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh man, ik zie dat jij je ingenieursbrevet hebt gehaald.
"He schat, sorry dat ik vergeten ben condooms te halen. Maar je hebt mazzel! Kijk eens wat ik in m'n tas had zitten!"quote:Op woensdag 1 april 2015 21:06 schreef DrNick het volgende:
[..]
Niets dat WD40 en een inbussleuteltje niet kan fixen.
quote:Op woensdag 1 april 2015 21:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"He schat, sorry dat ik vergeten ben condooms te halen. Maar je hebt mazzel! Kijk eens wat ik in m'n tas had zitten!"
Ah, k. Werkt ook goed om viezigheid/olie te verwijderen van oppervlakten.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:07 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb nog nooit WD40 gebruikt. Ik heb zelfs nog nooit een bus van het spul gekocht.
Granted, het is awesome. Maar heb het nog nooit nodig gehad.
quote:Op woensdag 1 april 2015 21:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"He schat, sorry dat ik vergeten ben condooms te halen. Maar je hebt mazzel! Kijk eens wat ik in m'n tas had zitten!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |