Ik zei ook alles wat L niet was.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:24 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Altijd gedacht dat Lavenderr een meisje was
Dus Lavenderr is:quote:
Dat klopt niet.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:31 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Dus Lavenderr is:
Niet objectief
Weinig aanwezig
Niet voor rede vatbaar
Een dictator
Doet aan vriendjespolitiek
Geen interesse in de onderwerpen
Vrouw
?
Nu ik het terug lees had ik het anders moeten formuleren maar wat je zegt klopt.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:31 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Dus Lavenderr is:
Niet objectief
Weinig aanwezig
Niet voor rede vatbaar
Een dictator
Doet aan vriendjespolitiek
Geen interesse in de onderwerpen
Vrouw
?
En er was ook nog twijfel over "vrouw".quote:
Ja, dat ben ik wel.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:46 schreef Hallojo het volgende:
[..]
En er was ook nog twijfel over "vrouw".
Pics van je tieten als bewijs.quote:
Ik maak je zo weer mod hoor, als je niet uitkijktquote:Op donderdag 2 april 2015 11:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja doeg
Bewijs jij maar eens dat je Danny bent![]()
Ehm. Dat kan geregeld worden. Staat op mijn paspoortquote:Op donderdag 2 april 2015 11:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja doeg
Bewijs jij maar eens dat je Danny bent![]()
STARLA!quote:Op donderdag 2 april 2015 11:49 schreef starla het volgende:
Jammer, één van de weinige mods die in BNW wel zaak van bijzaak kon onderscheiden.
You will be sadly missed
Ok, ik geloof je.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:49 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Ik maak je zo weer mod hoor, als je niet uitkijkt
quote:
Ik ga nergens heen hoor Mexicanoquote:Op donderdag 2 april 2015 11:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lavje, morgen ben je weer terug? Toch? Toch?
Toch voelt dit niet hetzelfdequote:
Een mond en een spierbal. Wie wil dat nou zien.quote:Op donderdag 2 april 2015 12:21 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kon lullen als Brugman, maar ze wilde haar handen per sé niet weghalen.. Sorry.
Ik formuleerde het wat onhandigquote:Op donderdag 2 april 2015 12:24 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Een mond en een spierbal. Wie wil dat nou zien.
Herkenbaarquote:Op donderdag 2 april 2015 12:27 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik formuleerde het wat onhandig
Jij ook op zwart?quote:Op donderdag 2 april 2015 12:27 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik formuleerde het wat onhandig
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |