Ja gek gezicht he? En dankjewel Karina. Heb nu ook meer tijd om overal lekker te lezen en te posten.quote:Op woensdag 1 april 2015 16:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Oe wat raar joh jij in het zwart. Veel plezier als 'normale' user
Hmm, dat wist ik niet.quote:Op woensdag 1 april 2015 16:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Is het ook wel, blauw paars eigenlijk. Net als echte lavendel.
He lekker! Van hetzelfdequote:Op woensdag 1 april 2015 16:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Labiel kutwijf
We gaan je missen
Jaja, om op je eerdere vraag terug te komen: tuurlijk gaat die naar beneden al vind downwards dat niet netjesquote:
quote:Op woensdag 1 april 2015 16:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jaja, om op je eerdere vraag terug te komen: tuurlijk gaat die naar beneden al vind downwards dat niet netjes
Goed (begrijpend) kunnen lezen is 100 x belangrijker dan de grammaticale regels begrijpen en toepassen.quote:Op woensdag 1 april 2015 16:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik gewoon die na al die jaren de grammaticale regels nog steeds niet begrijp.
Lavenderr wordt geslachtofferd, de hoge heren blijven buiten schot.quote:
Er is niets aan de hand.quote:Op woensdag 1 april 2015 17:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lavenderr wordt geslachtofferd, de hoge heren blijven buiten schot.
OPEN JE OGEN!
Oké, dan kan ik met een gerust hart verder schaapjes tellen.quote:
Het Systeem houdt van u.quote:Op woensdag 1 april 2015 17:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oké, dan kan ik met een gerust hart verder schaapjes tellen.
Zoals een Belgische grootvorst van zijn kelder vol kinderen.quote:Op woensdag 1 april 2015 17:40 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Het Systeem houdt van u.
En wij houden van Het Systeem.quote:
Ik ga vast Micha Kat bellenquote:Op woensdag 1 april 2015 17:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lavenderr wordt geslachtofferd, de hoge heren blijven buiten schot.
OPEN JE OGEN!
Ja natuurlijk! Hotel California je weet toch.quote:Op woensdag 1 april 2015 17:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
Bedankt Lavenderr!![]()
Wel op FOK! blijven he.
I Knew itquote:Op woensdag 1 april 2015 17:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoeft niet. Ik ben toevallig net bij hem op bezoek
Vind wel dat je goed je best gedaan hebt om zoveel mogelijk de kantjes eraf te lopen.quote:Op woensdag 1 april 2015 15:07 schreef Lavenderr het volgende:
Ik word er heel erg verlegen van![]()
Schrijf snel wat lelijke dingen aub.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |