abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_433951
quote:
Op 01 november 2000 02:00 schreef Xamira het volgende:
Ow yeah, *echte kreun*

maakt er iemand een foto van Tara's gezichtsuitdrukking als hij ziet dat hij NUL posts heeft?

hehe

halloween

kan zelfs een complete fotoreportage in fullcolor worden denk ik

die gast is zo katatoon straks, daar kunnen we straks nog uren dagen maanden jaren om griezelen

woensdag 1 november 2000 @ 02:06:45 #52
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_433954
Ja maar Ted heeft minder haar dan ik dus die heeft maar ff zijn mond te houden. Die zit hier alleen maar voor het geld. Laat dat duidelijk zijn. De enige reden dat hij zijn rode kleurtje heeft is omdat hij geinvesteerd heeft and that's it
I'm getting too old for this....
pi_433956
quote:
Op 01 november 2000 02:00 schreef Xamira het volgende:
Ow yeah, *echte kreun*
Het wind je allemaal wel op he dit? je houdt wel van een machtsstrijdje links of rechts?
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammą, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_433958
quote:
Op 01 november 2000 02:06 schreef Havoc het volgende:
Ja maar Ted heeft minder haar dan ik dus die heeft maar ff zijn mond te houden. Die zit hier alleen maar voor het geld. Laat dat duidelijk zijn. De enige reden dat hij zijn rode kleurtje heeft is omdat hij geinvesteerd heeft and that's it
vertel nou onderhand eens iets nieuws

dit wisten we allemaal al lang

pi_433975
quote:
De enige reden dat hij zijn rode kleurtje heeft is omdat hij geinvesteerd heeft and that's it
Dat was Blauwe, niet Ted
"Yes I do know the difference between good and evil, I just chose to ignore it."
pi_433980
quote:
Op 01 november 2000 02:19 schreef Xamira het volgende:
Dat was Blauwe, niet Ted
hey dat heb ik ook gehoord lang geleden

is dit dan geen onzin en zijn we off topic????

pi_433982
quote:
Op 01 november 2000 02:03 schreef redrum het volgende:
fullcolor

Fullcolor?
eh Redrum, het gaat over Tara, dan kun je ook wel zwart wit foto's nemen

"Yes I do know the difference between good and evil, I just chose to ignore it."
pi_433984
quote:
Op 01 november 2000 02:23 schreef redrum het volgende:
hey dat heb ik ook gehoord lang geleden

is dit dan geen onzin en zijn we off topic????

flamen en off topic gaan mag vannacht Redrum, de modjes geven het voorbeeld vandaag
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 1 november 2000 @ 02:28:08 #59
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_433989
quote:
en ik heb meer haar dan jou, dus ik mag luid spreken
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 1 november 2000 @ 03:01:59 #60
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_434008
eerste officiele entry van het logboek

http://www.fokforum.nl/showtopic/22005
verplaatst naar klaagbaak

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  woensdag 1 november 2000 @ 03:06:22 #61
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_434012
Pfff Tara weet je wat jij doet.. ga jij maar lekker ff de addict hier uithangen ik nok af en ga mijn nest op zoeken.. zorg maar voor een goed onderkomen morgen
I'm getting too old for this....
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 1 november 2000 @ 03:08:55 #62
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_434013
quote:
Op 01 november 2000 03:06 schreef Havoc het volgende:
Pfff Tara weet je wat jij doet.. ga jij maar lekker ff de addict hier uithangen ik nok af en ga mijn nest op zoeken.. zorg maar voor een goed onderkomen morgen
ik duik wel onder ja
ga wel schuilen bij Angelique ofzo
trusten
pi_434019
Je kan ook altijd bij mij schuilen! Neem Angelique gerust mee, slaapbankje is groot zat En Tara, may the force be with you...
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 1 november 2000 @ 03:35:48 #64
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_434023
quote:
Op 01 november 2000 03:28 schreef Isabeau het volgende:
Je kan ook altijd bij mij schuilen! Neem Angelique gerust mee, slaapbankje is groot zat En Tara, may the force be with you...
tnx Isa
maar het lijkt me niet echt ideaal want of je zit in het complot als mede-moderator en anders weten ze toch waar je woont, dat weten ze van Angelique niet
pi_434024
Maar ik weet wel waar Angelique woont, dus mede-moderators...wat is het u waard dat ik die informatie heb?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 1 november 2000 @ 03:41:30 #66
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_434026
het lijkt de X Files wel, allemaal samenzweringen enzo, Trust No-one
etc

nee Isa, ik dacht dat ik je kon vertrouwen, blijkbaar niet dus

pi_434105
Lekker stoer hoor, vermeld je dan ook gelijk even waarom mijn topic is gesloten en een afzeiktopic van digger niet? Lijkt me een aardig voorbeeld van voorkeursbehandeling niet?
pi_434112
quote:
Op 01 november 2000 03:41 schreef TARAraboemdijee het volgende:
het lijkt de X Files wel, allemaal samenzweringen enzo, Trust No-one
etc

nee Isa, ik dacht dat ik je kon vertrouwen, blijkbaar niet dus

Ik ga jou een beetje lopen vertrouwen !, tssss
pi_434491
quote:
Op 01 november 2000 08:41 schreef mir het volgende:
Lekker stoer hoor, vermeld je dan ook gelijk even waarom mijn topic is gesloten en een afzeiktopic van digger niet? Lijkt me een aardig voorbeeld van voorkeursbehandeling niet?
Wat was een afzeiktopic van mij dan
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammą, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_435432
quote:
Op 01 november 2000 12:39 schreef DIGGER het volgende:
Wat was een afzeiktopic van mij dan
Zoals ik al eerder het gezegd, zuip maar lekker door jongentje
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 1 november 2000 @ 22:03:00 #71
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_436107
slotje op
http://www.fokforum.nl/showtopic/22172

en een slotje op:
http://www.fokforum.nl/showtopic/22167

in beide gevallen een dubbel topic

en had ik dit slotje al gemeld?
http://www.fokforum.nl/showtopic/22141
die was vol

woensdag 1 november 2000 @ 22:04:20 #72
1607 Ali Salami
Altijd actueel
pi_436108
Alle dalaitopics al verwijderd??
Hatsjoe!
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 1 november 2000 @ 22:14:20 #73
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_436138
nog niet
pi_436139
quote:
Op 01 november 2000 22:14 schreef TARAraboemdijee het volgende:
nog niet
Succes
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 1 november 2000 @ 22:17:10 #75
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_436147
ik heb nu alle topics van dalai waar nog niet op gereageerd was weggehaald
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')