quote:en jij dan, als oppergoeroe, past ook maar aan als het jou uitkomt
Op 01 november 2000 01:15 schreef Havoc het volgende:
Jij kan heel leuk proberen je eigen regeltjes te volgen maar zoals je zelf al zei dat is NOT DONE
quote:en LB heeft met eigen ogen kunnen zien dat ik dat daadwerkelijk was, maar weet nu wel waar ik woon
Dat gezeik en geziek moet nu eens echt een keer ophouden Tara. Ik heb inderdaad al met JD afgesproken om LB naar jou toe te sturen om eens te kijken wat jij allemaal in die keet van je uitvoerd en of je wel echt de hele nacht aanwezig bent.
quote:Je ziet spoken hoor
Geef het nou maar gewoon toe dat jij Ulx en Oxa heb zitten opjutten om de boel hier op stelten te zetten. Tis gewoon jouw manier om me te jennen en me uit bed te houden. Nou mister dat gaat je dus niet meer lukken.
quote:opletten, als je LB's info goed hebt doorgenomen weet je dat ik niet onder mijn bed kan kruipen
Morgen als de deurbel gaat zou ik me maar gauw verschuilen onder je bedje want we breken de deur in.
quote:ja, dat heb je al eerder gedaan
En nadat we je een bloemetje hebben gestuurd voor je schedelbasis fractuurtje halen we je kleurtje weg. Overigens wordt dit topic gewoon gewist want dat doen we altijd als mensen lastig zijn
[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee op 01-11-2000 01:24]
quote:daar ligt de opblaaspop namelijk al??
Op 01 november 2000 01:23 schreef TARAraboemdijee het volgende:
opletten, als je LB's info goed hebt doorgenomen weet je dat ik niet onder mijn bed kan kruipen
He ik spot iets met roodhaar. En Tara Flipt.
Jonge ga toch iets doen met je leven. Pleur dat zilveren boekje weg en sodemieter op van Fok! Je zit hier alleen maar te zeuren over je aantal posts. Toevallig kan ik ze gewoon weer op nul zetten bij je en dan ben je gewoon weer een Newbie. Slechts 1 druk op de knop en je bent weg
Heel deze shit is eigenlijk gewoon op echte waarheid gebaseerd en is dus GEEN ONZIN.
verplaats dit klote topic gewoon naar het archief ef delete het gewoon dat gewoon beter.
DAN KAN IEDEREEN ZIEN WAT VOOR SLOTJES IK ZET>
Kap daar maar eens mee man ik word er serieus helemaal gestoord van. WAT EEN MACHT, slotjes zetter is stoer.
Ik bedoel ik ben gewoon Harrie en wat ze daar van denken kan mij geen zak schelen.
quote:je bent nu dus echt een vrouwtje???
Op 01 november 2000 00:21 schreef TARAraboemdijee het volgende:
verplaatsingen, verwijderingen
quote:Ik kots nooit dus dit is niet op mij van toepassing, eerder op Jorma en Knorretje
Op 01 november 2000 00:53 schreef Xamira het volgende:Promoot overmatig drankgebruik!
quote:ff wachten hoor, moet em eerst nog ff op m`n harde schijf parkeren
Op 01 november 2000 01:29 schreef Harrie het volgende:
WAT EEN HUMORHeel deze shit is eigenlijk gewoon op echte waarheid gebaseerd en is dus GEEN ONZIN.
verplaats dit klote topic gewoon naar het archief ef delete het gewoon dat gewoon beter.
DAN KAN IEDEREEN ZIEN WAT VOOR SLOTJES IK ZET>
Kap daar maar eens mee man ik word er serieus helemaal gestoord van. WAT EEN MACHT, slotjes zetter is stoer.
Ik bedoel ik ben gewoon Harrie en wat ze daar van denken kan mij geen zak schelen.
heb ik morgen ook nog eens wat te lachen
quote:yeah right, Knorretje is ook een kloon van je
Op 01 november 2000 01:27 schreef Havoc het volgende:
Angelique is inderdaad een nichtje van Knorretje. Sjonge ik kan niet geloven dat jij daar zo makkelijk in trapte zeg. Je bent nog erger dan dat ik Havoc doe laten voorkomen. Beetje geilen op Roodharige vrouwen. Tis elke keer weer raak met je.He ik spot iets met roodhaar. En Tara Flipt.
quote:van mijn posts blijf je af
Jonge ga toch iets doen met je leven. Pleur dat zilveren boekje weg en sodemieter op van Fok! Je zit hier alleen maar te zeuren over je aantal posts. Toevallig kan ik ze gewoon weer op nul zetten bij je en dan ben je gewoon weer een Newbie. Slechts 1 druk op de knop en je bent weg
quote:Yeah Right. Luister vriend ik maak zelf wel uit wat ik doe met het aantal posts die je geplaatst hebt. Als ik je zat ben is het weg groene kleurtje en weg Tara. Snap je dat ff.
Op 01 november 2000 01:36 schreef TARAraboemdijee het volgende:
van mijn posts blijf je af
Die heb ik eerlijk en met hard zwoegen zo hoog weten te krijgen
Als je mij eruit gooit dan ga ik je aanklagen
en dat zilverkleurige boekje, als dat later in het rijksmuseum ligt sta je erbij te janken dat het nooit van jou was
En de tekst die bij je zilveren boekje in het museum komt te staan is: 'de eerste echte Fok! verslaafde. Jongen wat was hij zielig zeg'
quote:OH OH OH OH OH OH OH OH OH OH OH GOEIEMORGENNNNNNNNNN/ GOEIEMIDAAAAAAAAAGGGGG
hier gaat een slotjeuh oooooooooooooop
lalalalalalalalaalaaaaaaaaaa
quote:tssk, begin jij nu ook al
Op 01 november 2000 01:31 schreef Xamira het volgende:
je bent nu dus echt een vrouwtje???
Heb je veel last van napijn Tara?
Ik kan nog steeds niet geloven dat JD jou Moderating Material vond. Maar dat geeft niet. Ik ga em zo ff zijn nest uit bellen want dit geneuzel van jou ben ik meer dan spuug zat
quote:oh, oh, oh, oh
van mijn posts blijf je af
Als je mij eruit gooit dan ga ik je aanklagen
ik vraag me af wat er met je gebeurt als je post daadwerkelijk eens (door een foutje ) definitief op NUL komen te staan.
quote:RIAGG maar vast bellen dan??
Op 01 november 2000 01:47 schreef Xamira het volgende:
oh, oh, oh, ohik vraag me af wat er met je gebeurt als je post daadwerkelijk eens (door een foutje
) definitief op NUL komen te staan.
quote:eh, bedoel je nu echt wat je schrijft?
Op 01 november 2000 01:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:
tssk, begin jij nu ook al
dit is tussen Danny en mij
Je hebt je laten ombouwen omdat Danny er dan makkelijker in kan?
ranzig Tara
quote:doe ik, je warte nick
Op 01 november 2000 01:46 schreef Havoc het volgende:
Wil je me wel ff bij mijn juiste nickname noemen Taradinges..
quote:Ted wist tenminste in te zien dat ik wat was
Ik kan nog steeds niet geloven dat JD jou Moderating Material vond. Maar dat geeft niet. Ik ga em zo ff zijn nest uit bellen want dit geneuzel van jou ben ik meer dan spuug zat
quote:zo goed was ik nu ook weer niet met biologie les vroeger maarreh
Op 01 november 2000 01:48 schreef Xamira het volgende:
eh, bedoel je nu echt wat je schrijft?Je hebt je laten ombouwen omdat Danny er dan makkelijker in kan?
ranzig Tara
daar had tara zich toch niet voor hoeven laten ombouwen??
een pot vaseline kom je ook ver mee hoor
(en wederom graag geen foto`s online aub)
quote:Pssssssttt de posts teller loopt niet verder als 9999
Op 01 november 2000 01:47 schreef Xamira het volgende:ik vraag me af wat er met je gebeurt als je post daadwerkelijk eens (door een foutje
) definitief op NUL komen te staan.
quote:*schop*
Op 01 november 2000 01:56 schreef DIGGER het volgende:
Nog ff en tara post voor niks.....(voorzetje)
doet ie nu al hoor
quote:Ow yeah, *echte kreun*
Op 01 november 2000 01:56 schreef DIGGER het volgende:
Pssssssttt de posts teller loopt niet verder als 9999Nog ff en tara post voor niks.....(voorzetje)
maakt er iemand een foto van Tara's gezichtsuitdrukking als hij ziet dat hij NUL posts heeft?
hehe
halloween
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |