abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 november 2000 @ 01:20:15 #26
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_433867
Sorry, maar wat ik not done vind is dat dit hier neergekwakt wordt en niet in 'admin', op icq, mail oid. Kan dit echt niet ergens anders worden uitgevochten.... met minder toeschouwers Ik zit hier iig niet op te wachten!!
*** Denk verkeerd, als je dat wilt. Maar denk in elk geval zelf!! ***
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 1 november 2000 @ 01:23:29 #27
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_433877
quote:
Op 01 november 2000 01:15 schreef Havoc het volgende:
Jij kan heel leuk proberen je eigen regeltjes te volgen maar zoals je zelf al zei dat is NOT DONE
en jij dan, als oppergoeroe, past ook maar aan als het jou uitkomt
nee, ik hou me tenminste aan de regeltjes
quote:
Dat gezeik en geziek moet nu eens echt een keer ophouden Tara. Ik heb inderdaad al met JD afgesproken om LB naar jou toe te sturen om eens te kijken wat jij allemaal in die keet van je uitvoerd en of je wel echt de hele nacht aanwezig bent.
en LB heeft met eigen ogen kunnen zien dat ik dat daadwerkelijk was, maar weet nu wel waar ik woon
quote:
Geef het nou maar gewoon toe dat jij Ulx en Oxa heb zitten opjutten om de boel hier op stelten te zetten. Tis gewoon jouw manier om me te jennen en me uit bed te houden. Nou mister dat gaat je dus niet meer lukken.
Je ziet spoken hoor
Ik ken heel Oxa en Ulx niet
quote:
Morgen als de deurbel gaat zou ik me maar gauw verschuilen onder je bedje want we breken de deur in.
opletten, als je LB's info goed hebt doorgenomen weet je dat ik niet onder mijn bed kan kruipen
quote:
En nadat we je een bloemetje hebben gestuurd voor je schedelbasis fractuurtje halen we je kleurtje weg. Overigens wordt dit topic gewoon gewist want dat doen we altijd als mensen lastig zijn
ja, dat heb je al eerder gedaan
nee ik heb het alweer door
Straks ga je me nog vertellen dat Angelique door jullie gestuurd is om mij wat van dit forum weg te houden

[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee op 01-11-2000 01:24]

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_433883
quote:
Op 01 november 2000 01:23 schreef TARAraboemdijee het volgende:
opletten, als je LB's info goed hebt doorgenomen weet je dat ik niet onder mijn bed kan kruipen
daar ligt de opblaaspop namelijk al??
  woensdag 1 november 2000 @ 01:27:53 #29
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_433885
Angelique is inderdaad een nichtje van Knorretje. Sjonge ik kan niet geloven dat jij daar zo makkelijk in trapte zeg. Je bent nog erger dan dat ik Havoc doe laten voorkomen. Beetje geilen op Roodharige vrouwen. Tis elke keer weer raak met je.

He ik spot iets met roodhaar. En Tara Flipt.

Jonge ga toch iets doen met je leven. Pleur dat zilveren boekje weg en sodemieter op van Fok! Je zit hier alleen maar te zeuren over je aantal posts. Toevallig kan ik ze gewoon weer op nul zetten bij je en dan ben je gewoon weer een Newbie. Slechts 1 druk op de knop en je bent weg

I'm getting too old for this....
pi_433888
WAT EEN HUMOR

Heel deze shit is eigenlijk gewoon op echte waarheid gebaseerd en is dus GEEN ONZIN.

verplaats dit klote topic gewoon naar het archief ef delete het gewoon dat gewoon beter.

DAN KAN IEDEREEN ZIEN WAT VOOR SLOTJES IK ZET>

Kap daar maar eens mee man ik word er serieus helemaal gestoord van. WAT EEN MACHT, slotjes zetter is stoer.

Ik bedoel ik ben gewoon Harrie en wat ze daar van denken kan mij geen zak schelen.

pi_433893
quote:
Op 01 november 2000 00:21 schreef TARAraboemdijee het volgende:
verplaatsingen, verwijderingen
je bent nu dus echt een vrouwtje???
Heb je veel last van napijn Tara?
"Yes I do know the difference between good and evil, I just chose to ignore it."
pi_433899
quote:
Op 01 november 2000 00:53 schreef Xamira het volgende:

Promoot overmatig drankgebruik!

Ik kots nooit dus dit is niet op mij van toepassing, eerder op Jorma en Knorretje
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammą, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_433900
quote:
Op 01 november 2000 01:29 schreef Harrie het volgende:
WAT EEN HUMOR

Heel deze shit is eigenlijk gewoon op echte waarheid gebaseerd en is dus GEEN ONZIN.

verplaats dit klote topic gewoon naar het archief ef delete het gewoon dat gewoon beter.

DAN KAN IEDEREEN ZIEN WAT VOOR SLOTJES IK ZET>

Kap daar maar eens mee man ik word er serieus helemaal gestoord van. WAT EEN MACHT, slotjes zetter is stoer.

Ik bedoel ik ben gewoon Harrie en wat ze daar van denken kan mij geen zak schelen.

ff wachten hoor, moet em eerst nog ff op m`n harde schijf parkeren

heb ik morgen ook nog eens wat te lachen

FOK!-Schrikkelbaas woensdag 1 november 2000 @ 01:36:49 #34
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_433903
quote:
Op 01 november 2000 01:27 schreef Havoc het volgende:
Angelique is inderdaad een nichtje van Knorretje. Sjonge ik kan niet geloven dat jij daar zo makkelijk in trapte zeg. Je bent nog erger dan dat ik Havoc doe laten voorkomen. Beetje geilen op Roodharige vrouwen. Tis elke keer weer raak met je.

He ik spot iets met roodhaar. En Tara Flipt.

yeah right, Knorretje is ook een kloon van je
dus Angelique kan haar nichtje niet zijn
maar als ze dus wel een infiltrant is vind ik het zwak, mij in mijn zwakke punt raken
nee, help dan liever Djeez aan een vrouw
quote:
Jonge ga toch iets doen met je leven. Pleur dat zilveren boekje weg en sodemieter op van Fok! Je zit hier alleen maar te zeuren over je aantal posts. Toevallig kan ik ze gewoon weer op nul zetten bij je en dan ben je gewoon weer een Newbie. Slechts 1 druk op de knop en je bent weg
van mijn posts blijf je af
Die heb ik eerlijk en met hard zwoegen zo hoog weten te krijgen
Als je mij eruit gooit dan ga ik je aanklagen
en dat zilverkleurige boekje, als dat later in het rijksmuseum ligt sta je erbij te janken dat het nooit van jou was
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  woensdag 1 november 2000 @ 01:40:00 #35
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_433907
quote:
Op 01 november 2000 01:36 schreef TARAraboemdijee het volgende:
en dat zilverkleurige boekje, als dat later in het rijksmuseum ligt sta je erbij te janken dat het nooit van jou was
Yeah Right. Luister vriend ik maak zelf wel uit wat ik doe met het aantal posts die je geplaatst hebt. Als ik je zat ben is het weg groene kleurtje en weg Tara. Snap je dat ff.

En de tekst die bij je zilveren boekje in het museum komt te staan is: 'de eerste echte Fok! verslaafde. Jongen wat was hij zielig zeg'

pi_433908
quote:
OH OH OH OH OH OH OH OH OH OH OH GOEIEMORGENNNNNNNNNN/ GOEIEMIDAAAAAAAAAGGGGG

hier gaat een slotjeuh oooooooooooooop

lalalalalalalalaalaaaaaaaaaa

pi_433909
shit zeg wat een ranzig quote is het zo ineens

hihi

woensdag 1 november 2000 @ 01:41:43 #38
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_433910
Ik bepaal wel of er hier een slotje op komt of niet Redrum.. Wou je ff meezieken hiero
pi_433916
ja
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 1 november 2000 @ 01:43:39 #40
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_433919
quote:
Op 01 november 2000 01:31 schreef Xamira het volgende:
je bent nu dus echt een vrouwtje???
Heb je veel last van napijn Tara?
tssk, begin jij nu ook al
dit is tussen Danny en mij
  woensdag 1 november 2000 @ 01:46:39 #41
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_433923
Wil je me wel ff bij mijn juiste nickname noemen Taradinges..

Ik kan nog steeds niet geloven dat JD jou Moderating Material vond. Maar dat geeft niet. Ik ga em zo ff zijn nest uit bellen want dit geneuzel van jou ben ik meer dan spuug zat

pi_433926
quote:
oh, oh, oh, oh

ik vraag me af wat er met je gebeurt als je post daadwerkelijk eens (door een foutje ) definitief op NUL komen te staan.

"Yes I do know the difference between good and evil, I just chose to ignore it."
pi_433927
quote:
Op 01 november 2000 01:47 schreef Xamira het volgende:
oh, oh, oh, oh

ik vraag me af wat er met je gebeurt als je post daadwerkelijk eens (door een foutje ) definitief op NUL komen te staan.

RIAGG maar vast bellen dan??
pi_433928
quote:
Op 01 november 2000 01:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:
tssk, begin jij nu ook al
dit is tussen Danny en mij
eh, bedoel je nu echt wat je schrijft?

Je hebt je laten ombouwen omdat Danny er dan makkelijker in kan?

ranzig Tara

FOK!-Schrikkelbaas woensdag 1 november 2000 @ 01:52:37 #45
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_433933
quote:
Op 01 november 2000 01:46 schreef Havoc het volgende:
Wil je me wel ff bij mijn juiste nickname noemen Taradinges..
doe ik, je warte nick
quote:
Ik kan nog steeds niet geloven dat JD jou Moderating Material vond. Maar dat geeft niet. Ik ga em zo ff zijn nest uit bellen want dit geneuzel van jou ben ik meer dan spuug zat
Ted wist tenminste in te zien dat ik wat was
in tegenstelling tot jou
pi_433937
quote:
Op 01 november 2000 01:48 schreef Xamira het volgende:
eh, bedoel je nu echt wat je schrijft?

Je hebt je laten ombouwen omdat Danny er dan makkelijker in kan?

ranzig Tara

zo goed was ik nu ook weer niet met biologie les vroeger maarreh

daar had tara zich toch niet voor hoeven laten ombouwen??

een pot vaseline kom je ook ver mee hoor

(en wederom graag geen foto`s online aub)

pi_433940
quote:
Op 01 november 2000 01:47 schreef Xamira het volgende:

Pssssssttt de posts teller loopt niet verder als 9999 Nog ff en tara post voor niks.....(voorzetje)
pi_433942
quote:
Op 01 november 2000 01:56 schreef DIGGER het volgende:
Nog ff en tara post voor niks.....(voorzetje)
*schop*

doet ie nu al hoor

pi_433945
Goal van de maand?
pi_433946
quote:
Op 01 november 2000 01:56 schreef DIGGER het volgende:
Pssssssttt de posts teller loopt niet verder als 9999 Nog ff en tara post voor niks.....(voorzetje)
Ow yeah, *echte kreun*

maakt er iemand een foto van Tara's gezichtsuitdrukking als hij ziet dat hij NUL posts heeft?

hehe

halloween

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')