dan kunnen jullie eens zien hoeveel slotjes enzo ik zet
quote:Jonge jonge, da's om 00.21
Op 01 november 2000 00:21 schreef TARAraboemdijee het volgende:
hierin zal ik vanaf vandaag al mijn edits, kicks, bans, slotjes, verplaatsingen, verwijderingen en andere crewzaken die niet zo mysterieus zijn postendan kunnen jullie eens zien hoeveel slotjes enzo ik zet
*ElizabethR kan eindelijk rustig gaan slapen.....
*typo*
[Dit bericht is gewijzigd door ElizabethR op 01-11-2000 00:25]
ben wel eventueel bereid om onder de indruk te zijn van het gebrek aan slaap en irl activiteiten dat je hebt (dat moet zo`n egotrip topic als dit toch wel opleveren denk ik, zulk wetenschappelijk bewijs)
quote:Tjonge, jonge, dat lijkt me nou nog 's rétespannend, zeg
dan kunnen jullie eens zien hoeveel slotjes enzo ik zet
Straks ga je ook nog verklappen dat ik een kloon van Danny ben
Ik ga meteen in admin ff een topic over je openenen want dit is duidelijk in strijd met de moderator/admin regels
quote:dat was algemeen bekend dacht ik
Op 01 november 2000 00:30 schreef Havoc het volgende:
Tara jij bent gestoord
quote:en dat ook
Straks ga je ook nog verklappen dat ik een kloon van Danny ben
quote:ik ben benieuwd, gebeurd er tenminste weer wat daar
Ik ga meteen in admin ff een topic over je openenen want dit is duidelijk in strijd met de moderator/admin regels
quote:och, het is meer om aan te tonen dat het aantal slotjes meevalt (hoop ik)
Op 01 november 2000 00:30 schreef redrum het volgende:
Nee Ik raak niet onder de indruk van je ongetwijfeld eindeloze lijst van voorbeelden van wat een macht je wel niet hebtben wel eventueel bereid om onder de indruk te zijn van het gebrek aan slaap en irl activiteiten dat je hebt (dat moet zo`n egotrip topic als dit toch wel opleveren denk ik, zulk wetenschappelijk bewijs)
Maar we zien wel wat het wordt
You're going down Mister
Dat gezeik van jou ook. Elke keer moet je er weer in mengen. Elke keer pleur je dit soort shit weer op het forum. Ik ben het helemaal zat. Ik ga Danny vragen... Euh mezelf vragen of er hier niets aan gedaan kan worden..
Rippppppppppppppppp weg Groen kleurtje
quote:ah mooi, het was namelijk al even rustig met flames enzo, en 2 mods tegen elkaar, nog beter
Op 01 november 2000 00:35 schreef Havoc het volgende:
Dan roep ik bij deze de officiële Tara-wars uit..
quote:Wacht maar af, I Will Survive, dat doe ik al langer dan een jaar hier
You're going down Mister
quote:Ik ben nu eenmaal een grote zeikerd, bemoeial en postgeilerd
Dat gezeik van jou ook. Elke keer moet je er weer in mengen. Elke keer pleur je dit soort shit weer op het forum. Ik ben het helemaal zat. Ik ga Danny vragen... Euh mezelf vragenof er hier niets aan gedaan kan worden..
Rippppppppppppppppp weg Groen kleurtje
quote:
hierin zal ik vanaf vandaag al mijn edits, kicks, bans, slotjes, verplaatsingen, verwijderingen en andere crewzaken die niet zo mysterieus zijn postendan kunnen jullie eens zien hoevaak ik mij erbij aftrek enzo
de meet en spuit greeting foto`s nu online!
Je loopt de hele tijd te wachten totdat topics tot minstens 255 posts lopen terwijl er duidelijk is afgesproken dat ze uiterlijk bij 250 gesloten worden. Verder heb je ook op de meeting bewezen dat je jezelf zo nodig populair moet maken door iedereen een handje te gaan geven
Terwijl er duidelijk is afgesproken dat wij Mods en Admins duidelijk boven de rest van dit stelletje posters staan
Maar nee jij moet wederom de regels breken en zonodig wel iedereen vriendelijk te woord staan. Wij zijn geen normale posters !
Ik heb net JD al gesproken en morgen komen wij ff met een knokploegje naar Groningen toe. Als je het niet normaal wil leren dan moet het er maar ingestampt worden
quote:Ik vrees van wel Redrum, een echte mod plaats namelijk zijn hele privé leven op Fok
Op 01 november 2000 00:44 schreef redrum het volgende:
heh gatver daar gaan we toch geen foto`s van krijgen hoop ik??de meet en spuit greeting foto`s nu online!
quote:ha lekker
Op 01 november 2000 00:50 schreef Xamira het volgende:
Ik vrees van wel Redrum, een echte mod plaats namelijk zijn hele privé leven op Fok
ranzige details ben ik altijd wel voor in
quote:wow!
Op 01 november 2000 00:45 schreef Havoc het volgende:
Ik heb net JD al gesproken en morgen komen wij ff met een knokploegje naar Groningen toe. Als je het niet normaal wil leren dan moet het er maar ingestampt worden
Wees een voorbeeld voor de bezoekers.(jongeren)
Geen schroom, gooi alles eruit
Promoot zinloos geweld
Promoot overmatig drankgebruik!
quote:it`s a fine line between the 2
Op 01 november 2000 00:50 schreef Xamira het volgende:
privé leven ............Fok
although some don`t see any lines at all
Dit was toch het onzinforum???? Of snap ik iets helemaal niet????
quote:nee rela en psycho
Op 01 november 2000 00:56 schreef ElizabethR het volgende:
* zwijgDit was toch het onzinforum???? Of snap ik iets helemaal niet????
toch??
quote:Djeezus, ik dacht dat dit het sexualiteitsforum was.
Op 01 november 2000 00:58 schreef redrum het volgende:
nee rela en psychotoch??
Dacht toch echt dat hier een paringsdans gaande was tussen twee modjes
quote:O
nee rela en psychotoch??
quote:and on the 8th day......
Op 01 november 2000 00:56 schreef Havoc het volgende:
Dit is tussen Tara en mij en daar hebben jullie helemaal niets mee te maken
God created email
and on the 9th day......
God created Icq
(and ond the 10th day he created me)
quote:Klaagbaak misschien ook een optie?
nee rela en psychotoch??
quote:en ik maar denken dat ik de kloof kon overbruggen, mag dat dus weer niet
Op 01 november 2000 00:45 schreef Havoc het volgende:
Tara daar gaat het helemaal niet om.Je loopt de hele tijd te wachten totdat topics tot minstens 255 posts lopen terwijl er duidelijk is afgesproken dat ze uiterlijk bij 250 gesloten worden. Verder heb je ook op de meeting bewezen dat je jezelf zo nodig populair moet maken door iedereen een handje te gaan geven
Terwijl er duidelijk is afgesproken dat wij Mods en Admins duidelijk boven de rest van dit stelletje posters staan
Maar nee jij moet wederom de regels breken en zonodig wel iedereen vriendelijk te woord staan. Wij zijn geen normale posters !
quote:Nu weet ik wat LB hier deed, infiltreren, verkennen, lekker hoor
Dat gezeik en geziek moet nu eens echt een keer ophouden Tara. Ik heb inderdaad al met JD afgesproken om LB naar jou toe te sturen om eens te kijken wat jij allemaal in die keet van je uitvoerd en of je wel echt de hele nacht aanwezig bent.
Geef het nou maar gewoon toe dat jij Ulx en Oxa heb zitten opjutten om de boel hier op stelten te zetten. Tis gewoon jouw manier om me te jennen en me uit bed te houden. Nou mister dat gaat je dus niet meer lukken. Morgen als de deurbel gaat zou ik me maar gauw verschuilen onder je bedje want we breken de deur in.
En nadat we je een bloemetje hebben gestuurd voor je schedelbasis fractuurtje halen we je kleurtje weg. Overigens wordt dit topic gewoon gewist want dat doen we altijd als mensen lastig zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |