abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 1 november 2000 @ 00:21:48 #1
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_433752
hierin zal ik vanaf vandaag al mijn edits, kicks, bans, slotjes, verplaatsingen, verwijderingen en andere crewzaken die niet zo mysterieus zijn posten

dan kunnen jullie eens zien hoeveel slotjes enzo ik zet

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_433763
quote:
Op 01 november 2000 00:21 schreef TARAraboemdijee het volgende:
hierin zal ik vanaf vandaag al mijn edits, kicks, bans, slotjes, verplaatsingen, verwijderingen en andere crewzaken die niet zo mysterieus zijn posten

Jonge jonge, da's om 00.21

*ElizabethR kan eindelijk rustig gaan slapen.....

*typo*

[Dit bericht is gewijzigd door ElizabethR op 01-11-2000 00:25]

Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_433767
Nee Ik raak niet onder de indruk van je ongetwijfeld eindeloze lijst van voorbeelden van wat een macht je wel niet hebt

ben wel eventueel bereid om onder de indruk te zijn van het gebrek aan slaap en irl activiteiten dat je hebt (dat moet zo`n egotrip topic als dit toch wel opleveren denk ik, zulk wetenschappelijk bewijs)

FOK!-Schrikkelbaas woensdag 1 november 2000 @ 00:30:50 #4
862 Arcee
Look closer
pi_433770
quote:
Tjonge, jonge, dat lijkt me nou nog 's rétespannend, zeg
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  woensdag 1 november 2000 @ 00:30:55 #5
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_433771
Tara jij bent gestoord

Straks ga je ook nog verklappen dat ik een kloon van Danny ben

Ik ga meteen in admin ff een topic over je openenen want dit is duidelijk in strijd met de moderator/admin regels

I'm getting too old for this....
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 1 november 2000 @ 00:33:13 #6
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_433777
quote:
Op 01 november 2000 00:30 schreef Havoc het volgende:
Tara jij bent gestoord
dat was algemeen bekend dacht ik
quote:
Straks ga je ook nog verklappen dat ik een kloon van Danny ben
en dat ook
quote:
Ik ga meteen in admin ff een topic over je openenen want dit is duidelijk in strijd met de moderator/admin regels
ik ben benieuwd, gebeurd er tenminste weer wat daar
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 1 november 2000 @ 00:34:35 #7
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_433780
quote:
Op 01 november 2000 00:30 schreef redrum het volgende:
Nee Ik raak niet onder de indruk van je ongetwijfeld eindeloze lijst van voorbeelden van wat een macht je wel niet hebt

ben wel eventueel bereid om onder de indruk te zijn van het gebrek aan slaap en irl activiteiten dat je hebt (dat moet zo`n egotrip topic als dit toch wel opleveren denk ik, zulk wetenschappelijk bewijs)

och, het is meer om aan te tonen dat het aantal slotjes meevalt (hoop ik)

Maar we zien wel wat het wordt

woensdag 1 november 2000 @ 00:35:24 #8
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_433784
Dan roep ik bij deze de officiële Tara-wars uit..

You're going down Mister

Dat gezeik van jou ook. Elke keer moet je er weer in mengen. Elke keer pleur je dit soort shit weer op het forum. Ik ben het helemaal zat. Ik ga Danny vragen... Euh mezelf vragen of er hier niets aan gedaan kan worden..

Rippppppppppppppppp weg Groen kleurtje

FOK!-Schrikkelbaas woensdag 1 november 2000 @ 00:40:56 #9
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_433791
quote:
Op 01 november 2000 00:35 schreef Havoc het volgende:
Dan roep ik bij deze de officiële Tara-wars uit..
ah mooi, het was namelijk al even rustig met flames enzo, en 2 mods tegen elkaar, nog beter
quote:
You're going down Mister
Wacht maar af, I Will Survive, dat doe ik al langer dan een jaar hier
quote:
Dat gezeik van jou ook. Elke keer moet je er weer in mengen. Elke keer pleur je dit soort shit weer op het forum. Ik ben het helemaal zat. Ik ga Danny vragen... Euh mezelf vragen of er hier niets aan gedaan kan worden..

Rippppppppppppppppp weg Groen kleurtje

Ik ben nu eenmaal een grote zeikerd, bemoeial en postgeilerd
dat weet iedereen toch?
pi_433792
quote:

dan kunnen jullie eens zien hoevaak ik mij erbij aftrek enzo

"Yes I do know the difference between good and evil, I just chose to ignore it."
pi_433799
heh gatver daar gaan we toch geen foto`s van krijgen hoop ik??

de meet en spuit greeting foto`s nu online!

woensdag 1 november 2000 @ 00:45:36 #12
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_433800
Tara daar gaat het helemaal niet om.

Je loopt de hele tijd te wachten totdat topics tot minstens 255 posts lopen terwijl er duidelijk is afgesproken dat ze uiterlijk bij 250 gesloten worden. Verder heb je ook op de meeting bewezen dat je jezelf zo nodig populair moet maken door iedereen een handje te gaan geven

Terwijl er duidelijk is afgesproken dat wij Mods en Admins duidelijk boven de rest van dit stelletje posters staan

Maar nee jij moet wederom de regels breken en zonodig wel iedereen vriendelijk te woord staan. Wij zijn geen normale posters !

Ik heb net JD al gesproken en morgen komen wij ff met een knokploegje naar Groningen toe. Als je het niet normaal wil leren dan moet het er maar ingestampt worden

pi_433809
quote:
Op 01 november 2000 00:44 schreef redrum het volgende:
heh gatver daar gaan we toch geen foto`s van krijgen hoop ik??

de meet en spuit greeting foto`s nu online!

Ik vrees van wel Redrum, een echte mod plaats namelijk zijn hele privé leven op Fok
"Yes I do know the difference between good and evil, I just chose to ignore it."
pi_433810
quote:
Op 01 november 2000 00:50 schreef Xamira het volgende:
Ik vrees van wel Redrum, een echte mod plaats namelijk zijn hele privé leven op Fok
ha lekker

ranzige details ben ik altijd wel voor in

pi_433814
quote:
Op 01 november 2000 00:45 schreef Havoc het volgende:

Ik heb net JD al gesproken en morgen komen wij ff met een knokploegje naar Groningen toe. Als je het niet normaal wil leren dan moet het er maar ingestampt worden

wow!
policy van de modereters van Fok.

Wees een voorbeeld voor de bezoekers.(jongeren)
Geen schroom, gooi alles eruit
Promoot zinloos geweld
Promoot overmatig drankgebruik!

pi_433817
quote:
Op 01 november 2000 00:50 schreef Xamira het volgende:
privé leven ............Fok
it`s a fine line between the 2

although some don`t see any lines at all

woensdag 1 november 2000 @ 00:56:01 #17
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_433819
* zwijg

Dit was toch het onzinforum???? Of snap ik iets helemaal niet????

woensdag 1 november 2000 @ 00:56:49 #18
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_433822
Jullie 2 moeten idd maar ff heel goed gaan oppassen.. Dit is tussen Tara en mij en daar hebben jullie helemaal niets mee te maken.. Ga lekker ff Ulx of zo afzeiken of vind de 101ste kloon van sunchaser.. Bah
pi_433825
quote:
Op 01 november 2000 00:56 schreef ElizabethR het volgende:
* zwijg

Dit was toch het onzinforum???? Of snap ik iets helemaal niet????

nee rela en psycho

toch??

pi_433836
quote:
Op 01 november 2000 00:58 schreef redrum het volgende:
nee rela en psycho

toch??

Djeezus, ik dacht dat dit het sexualiteitsforum was.

Dacht toch echt dat hier een paringsdans gaande was tussen twee modjes

woensdag 1 november 2000 @ 01:03:52 #21
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_433838
quote:
nee rela en psycho

toch??

O
pi_433840
quote:
Op 01 november 2000 00:56 schreef Havoc het volgende:
Dit is tussen Tara en mij en daar hebben jullie helemaal niets mee te maken
and on the 8th day......

God created email

and on the 9th day......

God created Icq

(and ond the 10th day he created me)

woensdag 1 november 2000 @ 01:10:47 #23
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_433849
quote:
nee rela en psycho

toch??

Klaagbaak misschien ook een optie?
*** Denk verkeerd, als je dat wilt. Maar denk in elk geval zelf!! ***
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 1 november 2000 @ 01:11:18 #24
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_433851
quote:
Op 01 november 2000 00:45 schreef Havoc het volgende:
Tara daar gaat het helemaal niet om.

Je loopt de hele tijd te wachten totdat topics tot minstens 255 posts lopen terwijl er duidelijk is afgesproken dat ze uiterlijk bij 250 gesloten worden. Verder heb je ook op de meeting bewezen dat je jezelf zo nodig populair moet maken door iedereen een handje te gaan geven

Terwijl er duidelijk is afgesproken dat wij Mods en Admins duidelijk boven de rest van dit stelletje posters staan

Maar nee jij moet wederom de regels breken en zonodig wel iedereen vriendelijk te woord staan. Wij zijn geen normale posters !

en ik maar denken dat ik de kloof kon overbruggen, mag dat dus weer niet
weetje, je kan de pot op, je zoekt het maar uit, ik volg lekker m'n eigen regeltjes
Morgen stap ik naar Danny toe
ownee, dat was jij
quote:
Nu weet ik wat LB hier deed, infiltreren, verkennen, lekker hoor
  woensdag 1 november 2000 @ 01:15:47 #25
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_433856
Jij kan heel leuk proberen je eigen regeltjes te volgen maar zoals je zelf al zei dat is NOT DONE

Dat gezeik en geziek moet nu eens echt een keer ophouden Tara. Ik heb inderdaad al met JD afgesproken om LB naar jou toe te sturen om eens te kijken wat jij allemaal in die keet van je uitvoerd en of je wel echt de hele nacht aanwezig bent.

Geef het nou maar gewoon toe dat jij Ulx en Oxa heb zitten opjutten om de boel hier op stelten te zetten. Tis gewoon jouw manier om me te jennen en me uit bed te houden. Nou mister dat gaat je dus niet meer lukken. Morgen als de deurbel gaat zou ik me maar gauw verschuilen onder je bedje want we breken de deur in.

En nadat we je een bloemetje hebben gestuurd voor je schedelbasis fractuurtje halen we je kleurtje weg. Overigens wordt dit topic gewoon gewist want dat doen we altijd als mensen lastig zijn

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')