Nu volgende week wiskunde en mechanica weer..
Echter dat is wel gevierd samen met mijn vriendin (die overigens niet eens weet wat c is
(en dat is niet per-se erg) )
quote:Hoezo? De enige keer dat ik niet blij ben geweest met zo'n cijfer is omdat het mijn enige kans ooit op een tien op mijn rapport voor scheikunde op het laatste moment in het gedrang leek te brengen. Verder vond (en vind) ik altijd alles boven de acht iets om zeer tevreden over te zijn.
Op vrijdag 8 november 2002 13:05 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
-knip- alleen Engels was een flinke tegenvaller, ik had een 9,3.![]()
Hehe, magoed, wacht maar tot je universiteit doet, dan ben je al snel weer blij met zesjes
[Dit bericht is gewijzigd door TR08 op 08-11-2002 13:10]
quote:
Mijn proefwerk van deze week, alleen Engels was een flinke tegenvaller, ik had een 9,3.![]()
quote:bedankt, voor wiskunde sta ik op het tussenrapport overigens nog wel een (afgeronde) 10 gemiddeld (na 3 proefwerken) ..maar zeker die leraar heeft er een gruwlijke hekel aan een tien te geven en gooit er steeds meer gemenigheidjes in ,in de hoop dat ik in de fout ga of dat hij in ieder geval aftrek kan geven. Inhet tweede proefwerk had hij bijvoorbeeld een minimaal afrondingsfoutje bestraft.
Op vrijdag 8 november 2002 13:10 schreef Lucille het volgende:
Ach, ik heb ooit wel eens een 10 gehaald voor wiskunde op een eindrapport. Maar toch leuk voor je.
quote:wacht maar tot je op de uni zit, dan jank je wel een toontje lager.
Mijn proefwerk van deze week, alleen Engels was een flinke tegenvaller, ik had een 9,3.![]()
10 voor wisA, Engels, 9 voor NL, WisB, nat, geschiedenis; big deal, maar op uni is het voorbij met het nixen / de pret
(jammer genoeg werd ik als eerste opgenoemd en had ik nog niet door dat het op een schaal van 100 was )
quote:Hij is nu 30, misschien dat hij op ze 50e ze propadeuse kan halen.
Op vrijdag 8 november 2002 13:14 schreef dr.dunno het volgende:[..]
wacht maar tot je op de uni zit, dan jank je wel een toontje lager.
quote:lol, ik krijg bijna medelijden met je, da's écht lullig
Op vrijdag 8 november 2002 13:15 schreef BoomSmurf het volgende:
* BoomSmurf had ooit een 10 voor frans(jammer genoeg werd ik als eerste opgenoemd en had ik nog niet door dat het op een schaal van 100 was
)
Goed bezig!
quote:Een tegenvaller, een 9,3??? Wat heb je anders dan voor punten? Een 9,3 lijkt me ook heel goed, hoor.
-oja, gefeliciteerd
quote:Ga eens werken ofzo!
quote:Ik werk al vanaf mijn 18e en nu ook dus. Ik kan koffiezetten als de beste! (en ik zorg er altijd voor dat de kantine spick en span is!)
Op vrijdag 8 november 2002 16:04 schreef WorstKaas het volgende:[..]
Ga eens werken ofzo!
Je hebt nu al een vet pensioengat.
Je toekomstige werkgever ziet je al aankomen: 30 jaar en geen enkele ervaring
quote:BROEHAHAHAHAHAHahahahahahahahhahaaaaaaaa
Op vrijdag 8 november 2002 16:13 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Ik werk al vanaf mijn 18e en nu ook dus. Ik kan koffiezetten als de beste! (en ik zorg er altijd voor dat de kantine spick en span is!)
WAaaahahahahhahaaaaaa
*ROFLMAO*
.......
* Swatkat heeft er geen woorden voor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |