Niet kunnen rekenenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:22 schreef madeliefff het volgende:
net een kassameisje die bij de klant voor mij niet wist hoeveel geld ze terug moest geven. De klant gaf een bedrag zodat hij een rond bedrag terug zou krijgen. Ze haalde haar collega erbij en moest na afloop huilen. Echt zielig voor haar
een kassajongen voerde en keer mijn geboortedatum in op kassa om het uit te laten rekenenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:22 schreef madeliefff het volgende:
net een kassameisje die bij de klant voor mij niet wist hoeveel geld ze terug moest geven. De klant gaf een bedrag zodat hij een rond bedrag terug zou krijgen. Ze haalde haar collega erbij en moest na afloop huilen. Echt zielig voor haar
Lullig wel..quote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:25 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ahhja dat zal vast wle mee vallen, ze was gewoon in de war ofzo
wat is dit nou weer hehequote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:25 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
een kassajongen voerde en keer mijn geboortedatum in op kassa om het uit te laten rekenen
Misschien is er iets gebeurd waar ze met haar hoofd niet bij kon zijn.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:25 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ahhja dat zal vast wle mee vallen, ze was gewoon in de war ofzo
nee joh we hebben allemaal toch weleens ffe zo een dom momentje...TOCHHH???quote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:29 schreef Remqo het volgende:
[..]
Misschien is er iets gebeurd waar ze met haar hoofd niet bij kon zijn.
Maar wel raar ja.
ik herken dat niet, ik heb heel af en toe eens een slim momentje.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:29 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee joh we hebben allemaal toch weleens ffe zo een dom momentje...TOCHHH???
dat lijkt me pas lulligquote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:31 schreef Remqo het volgende:
[..]
ik herken dat niet, ik heb heel af en toe eens een slim momentje.
moet zo nog etenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:32 schreef madeliefff het volgende:
is iedereen eten ofzoik ben alweer klaar, zo ffe naar de gym
Welke winkel was het?quote:
sniekie hoor deze vraag ..ik heb je doorquote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:32 schreef Remqo het volgende:
[..]
Welke winkel was het?
Dan ga ik dat het kassameisje vertellen, dan vrolijkt ze vast wel op
Er speelde plots een slim momentje opquote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:33 schreef madeliefff het volgende:
[..]
sniekie hoor deze vraag ..ik heb je door
Dat moeten we de volgende keer even beter afstemmenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:35 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik zag het, ik zat toevallig net niet in mijn dom momentje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |