ik heb toevallig een laserlampje met een groen licht, ik ga het even proberen en ik meld de resultaten over een minuutquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zo'n groene straal halve minuut recht in je ogen laten schijnen. Meteen perfecte ogen
Vervang die golfplaten dan eens.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:47 schreef deadprez het volgende:
lijkt wel alsof het dak eraf gaat waaien godkkr man
Top Hermann!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb toevallig een laserlampje met een groen licht, ik ga het even proberen en ik meld de resultaten over een minuut
huehuequote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vervang die golfplaten dan eens.
Gvd manquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hij heeft het niet over IQ he
Wat een kut opmerking. Dat jij er nou bij wilt horen als oude man, betekent niet dat je zo gemeen kan doen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hij heeft het niet over IQ he
je hebt het niet lang genoeg volgehouden, even herhalen voor de zekerheidquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:54 schreef Der_Mann het volgende:
ik kan niet meer zien uit mijn linkeroog, is dit maar een tijdelijke bijwerking?
Ja geen zorgen, beter doe je rechts ook meteen, dan heb je even last maar si alles straks helemaal gelijkquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:54 schreef Der_Mann het volgende:
ik kan niet meer zien uit mijn linkeroog, is dit maar een tijdelijke bijwerking?
Inkopper.. kon hem niet laten schietenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:54 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Wat een kut opmerking. Dat jij er nou bij wilt horen als oude man, betekent niet dat je zo gemeen mag doen.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
je hebt het niet lang genoeg volgehouden, even herhalen voor de zekerheid
thanks ben zo terugquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja geen zorgen, beter doe je rechts ook meteen, dan heb je even last maar si alles straks helemaal gelijk
Succesquote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
je hebt het niet lang genoeg volgehouden, even herhalen voor de zekerheid
haha lekker voor jequote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:56 schreef Der_Mann het volgende:
GODKANKER JONGES IK KAN BIJNA NIET SZIEN ALLES HEEL WAZIG
BEL DE POLISIE TYFUS TERING KANKER
HALLO HALLO HIER SPREEKT DE POLITIE HAHAHAH HIER DE BRANDWEER KUNT U MIJ HORENquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:56 schreef Der_Mann het volgende:
ben je mietje ofzoquote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:56 schreef Der_Mann het volgende:
Ik doe alleen koud aan het eind. Anders is het zo koud als ik eruit komquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Echte mannen douchen zo koud mogelijk.
Fuck logic.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik doe alleen koud aan het eind. Anders is het zo koud als ik eruit kom
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik doe alleen koud aan het eind. Anders is het zo koud als ik eruit kom
Te kort dus, je moet langer volhouden, nu is het niet goed genoeg en zie je inderdaad wazigquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:56 schreef Der_Mann het volgende:
is toch niet raar, doe ik ook altijdquote:
Vrouwen durven dat niet.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:59 schreef SideEffect het volgende:
[..]
is toch niet raar, doe ik ook altijd
Ik stap in en uit douche wanneer water warm is, dan droog ik me af en doe mijn kleren aan, dan heb ik het snel warm genoegquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:59 schreef SideEffect het volgende:
[..]
is toch niet raar, doe ik ook altijd
ik geloofde het echtquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:01 schreef Der_Mann het volgende:
haha wat een schrik, het was maar een vals alarm hoor jongens. ik zie nu helemaal geen kleuren meer maar dat komt vast door de grauwheid van de storm haha
Woeh ik trapte erin hahaha goeie hoorquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:01 schreef Der_Mann het volgende:
haha wat een schrik, het was maar een vals alarm hoor jongens. ik zie nu helemaal geen kleuren meer maar dat komt vast door de grauwheid van de storm haha
#viesdikquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:02 schreef -supergirl- het volgende:
waarschuwing: nooit casa di mama margarita classica kopen. manmanman wat een smerig en karig stukje verderf
ja ik had je goed te pakken he deadprezquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Woeh ik trapte erin hahaha goeie hoor
En dan valt het ineens mee?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:03 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
nee casa di mama staat juist bekend om z'n dunne pizza's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |