Wat?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:42 schreef Toto69 het volgende:
Note +1 omdat ik vroeg of iemand het broertje van Braddie was.
Ga naar Start -> Uitvoeren en typ in “NET STOP SPOOLER”. Hierdoor wordt de print spool gestopt. (In Vista en Windows 7 kan je dat ook gewoon onderaan in het zoekvenster typen als je op de startknop hebt gedrukt).quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
srs hoe verwijder je zo'n opdracht?
was al 10 minuten naar de rebootknop aan het zoekenquote:
Dat is windows 8 toch?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
was al 10 minuten naar de rebootknop aan het zoeken
windows met die tegeltjes
Gwn stekker eruit trekken, werkt altijdquote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
was al 10 minuten naar de rebootknop aan het zoeken
windows met die tegeltjes
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gwn stekker eruit trekken, werkt altijd
quote:
Ik vind het best prettig eigenlijk (8.1) heb zelfs zo ingesteld dat ik opstart in het startscherm en niet desktop, eigenlijk niets meer te zoeken daarquote:
Maar die vrouw op de eerste foto is toch een brunette?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:55 schreef Druppelss het volgende:
[..]
Die
[ afbeelding ]
Doet me altijd zo denken aan Elisha Cuthbert;
[ afbeelding ]
heb ik wat gemistquote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:58 schreef TARDIS. het volgende:
Godverdomme ik kan geen fontijn meer zien door al die verhalen over opengescheurde meisjes.
Welke vrouw? Ik doelde op die man rechtsboven.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Maar die vrouw op de eerste foto is toch een brunette?
Whutquote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:58 schreef TARDIS. het volgende:
Godverdomme ik kan geen fontijn meer zien door al die verhalen over opengescheurde meisjes.
5 seconden aan/uit-knop ingedrukt houden werkt ook altijd.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gwn stekker eruit trekken, werkt altijd
Ze is verliefd op ene jeromequote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:16 schreef Der_Mann het volgende:
heeft DjeDje iets te maken met de desbetreffende negers in de TT?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |