quote:Op woensdag 1 april 2015 11:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Minder actief dan gister
Gister sloeg ie z'n bitches nog van zich af, nu niet meer.
Ja, ik was er al voor gewaarschuwd. Het zijn kwetsbare beestjes als het op eten aankomt, net als konijnen.quote:Op woensdag 1 april 2015 11:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is dit een bekend potentieel probleem bij tanden slijpen?
Lotgenootjequote:Op woensdag 1 april 2015 11:05 schreef missbehavin het volgende:
Huuuh, koud! Gasleidingen worden vervangen dus heb de hele dag al geen verwarming en de deur staat de hele tijd open.
Let's cuddle to warm up!quote:Op woensdag 1 april 2015 11:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
LotgenootjeIk zit nu voor een open raam omdat ze van alles aan het schilderen zijn
Dus het was kiezen tussen twee kwaden. Fucked up hoorquote:Op woensdag 1 april 2015 11:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, ik was er al voor gewaarschuwd. Het zijn kwetsbare beestjes als het op eten aankomt, net als konijnen.
Ja ja, hoef je niet elke keer te zeggenquote:Op woensdag 1 april 2015 11:10 schreef stbabylon het volgende:
Kou bestaat niet
Gebrek aan warmte heb je last van
Blijkbaar wel, want jullie leren het nog steeds nietquote:Op woensdag 1 april 2015 11:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ja, hoef je niet elke keer te zeggen
Jawel, ik kies ervoor koud te blijven zeggenquote:Op woensdag 1 april 2015 11:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, want jullie leren het nog steeds niet
TF? :Squote:
(What) The Fuckquote:
quote:
Goed ook allemaal?quote:Op woensdag 1 april 2015 11:27 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Iets met druk @ work en een leven enzo
Kleine motivatiedip, maar verder primaquote:
Vandaar je bezoek hier?quote:Op woensdag 1 april 2015 11:35 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Kleine motivatiedip, maar verder prima
Ja.quote:Op woensdag 1 april 2015 11:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vandaar je bezoek hier?
Maar goed om te horen
quote:
JB!quote:Op woensdag 1 april 2015 11:27 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Iets met druk @ work en een leven enzo
Hier is het lekker warm.quote:Op woensdag 1 april 2015 13:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben toe aan een beetje gebrek aan kou.
Pest dat meisje eens niet zoquote:
Men pest wie men lief heeft toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |