quote:Op woensdag 1 april 2015 09:37 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Pfff kut wind inderdaad. Na schatting zo'n 10 miljoen aan schade hier in Nederland
Ik ben hier op het kruispunt altijd bang dat er weer een verkeerslicht van de paal af waaitquote:
Ik ben toch altijd even angstig als ik zo'n zwabberende vrachtwagen inhaal op de snelwegquote:Op woensdag 1 april 2015 09:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Ik ben hier op het kruispunt altijd bang dat er weer een verkeerslicht van de paal af waait
Ja, snap ik. Hoeveel zijn er gisteren wel niet omgewaaid?quote:Op woensdag 1 april 2015 09:41 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Ik ben toch altijd even angstig als ik zo'n zwabberende vrachtwagen inhaal op de snelweg
Schilders binnen? Dacht dat er alleen buiten werd gewerkt?quote:Op woensdag 1 april 2015 09:41 schreef CherryLips het volgende:
Godsamme, zijn die schilders hier eindelijk bezig maar kan ik niet op m'n werkkamer waardoor ik nu al anderhalf uur ofzo achterloop. Heb gevraagd of ik er zo bij kon. Ja, hoor, bijna klaar.
Nu zijn ze koffiepauze houdenZit hier uit m'n neus te vreten want ik kan dat werk niet op de laptop doen. Knurften, ik zei dat ik daar aan het werk was en alles staat gewoon open.
Stuk of tien, dacht ik.quote:Op woensdag 1 april 2015 09:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, snap ik. Hoeveel zijn er gisteren wel niet omgewaaid?
Te veel.quote:Op woensdag 1 april 2015 09:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, snap ik. Hoeveel zijn er gisteren wel niet omgewaaid?
Ik dacht nog meerquote:
Fuck zeg, dat wil ik echt niet wetenquote:Op woensdag 1 april 2015 09:43 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Te veel.
Moet ineens denken aan deze van vorig jaar.
http://www.at5.nl/artikel(...)-net-omvallende-boom
Damn wat had die gozer een geluk.
Ze moeten ook de randjes van de deuren en ramen doen. Alles staat nu open en ze hebben er schermen overheen gezet tegen de tocht (soort van) en voor het geval het gaat regenen. Kan nu weer bij de pc maar god het is hier ijskoud. Handig systeem.quote:Op woensdag 1 april 2015 09:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Schilders binnen? Dacht dat er alleen buiten werd gewerkt?
Gisteren ook, ik was aan het uitvoegen maar op de gewone rijbaan voor rechtdoor zwalkte een vrachtwagen dus ik durfde er eigenlijk niet langs, liepen ze achter me te duwen dat ik op moest schieten. Ben er met 140 langsgegaan geloof ikquote:Op woensdag 1 april 2015 09:41 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Ik ben toch altijd even angstig als ik zo'n zwabberende vrachtwagen inhaal op de snelweg
Dat is wel goed klote zegquote:Op woensdag 1 april 2015 09:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze moeten ook de randjes van de deuren en ramen doen. Alles staat nu open en ze hebben er schermen overheen gezet tegen de tocht (soort van) en voor het geval het gaat regenen. Kan nu weer bij de pc maar god het is hier ijskoud. Handig systeem.
Fijn.quote:Op woensdag 1 april 2015 09:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze moeten ook de randjes van de deuren en ramen doen. Alles staat nu open en ze hebben er schermen overheen gezet tegen de tocht (soort van) en voor het geval het gaat regenen. Kan nu weer bij de pc maar god het is hier ijskoud. Handig systeem.
Winterschilder is goedkoperquote:
Koortsig? Lekker warmquote:
Nee, z'n kiezen groeiden scheef en moesten geslepen worden, maar nu eet ie helemaal niet meerquote:
Heeft hij niet gewoon pijn dan?quote:Op woensdag 1 april 2015 10:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, z'n kiezen groeiden scheef en moesten geslepen worden, maar nu eet ie helemaal niet meerEn als de darmen stil komen te liggen, is het einde verhaal. Dus nu moet ik hem om de paar uur dwangvoer geven. FML.
Ja, of ergens een scherp stukje overgebleven ofzo?quote:Op woensdag 1 april 2015 10:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien van het slijpen, dus hij krijgt ook twee keer per dag pijnstilling.
Hele kleine beetjes. heb vanmorgen wat dwangvoer gegeven en hij heeft twee kleine stukjes paprika en wat sprietjes hooi op. Terwijl het anders een vreetzak is die niet eens kijkt naar wat ie eetquote:Op woensdag 1 april 2015 10:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, of ergens een scherp stukje overgebleven ofzo?
Hij krijgt wel wat binnen nu?
quote:Op woensdag 1 april 2015 10:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hele kleine beetjes. heb vanmorgen wat dwangvoer gegeven en hij heeft twee kleine stukjes paprika en wat sprietjes hooi op. Terwijl het anders een vreetzak is die niet eens kijkt naar wat ie eet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |