wel goed binnen te houden, alleen niet echt gezond.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:32 schreef RingBewoner het volgende:
Maaltijdsalade van de AH en dan die met gegrilde kip, die is wel goed binnen te houden.
[ afbeelding ]
Bij de JUmbo Foodmarkt hebben ze vlak bij de ingang altijd een standje staan, met ''schotelquote:Op zondag 5 april 2015 09:07 schreef Nico987 het volgende:
Ik zou het dan houden op mensen die het zelf klaar maken. Niet de grote super met alleen het belang zo veel mogelijk verkopen. Terwijl een slager, groenteboer, traiteur en toko jou als klant willen houden.
Je ziet oom wel welke bij jou in de buurt echt zijn best doet.
Voedingswaarde Overzicht:quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:32 schreef RingBewoner het volgende:
Maaltijdsalade van de AH en dan die met gegrilde kip, die is wel goed binnen te houden.
[ afbeelding ]
Waarom zou dat ongezond zijn?quote:Op zondag 5 april 2015 11:18 schreef agter het volgende:
[..]
Voedingswaarde Overzicht:
Er zijn 465 calorieën in een portie Albert Heijn Ceasar Maaltijdsalade.
Calorieën Verdeling: 45% vet, 26% kolhy, 29% eiwit.
Lijkt me niet echt gezond.
Aantal calorieën is niet zo hoog.quote:Op zondag 5 april 2015 11:18 schreef agter het volgende:
[..]
Voedingswaarde Overzicht:
Er zijn 465 calorieën in een portie Albert Heijn Ceasar Maaltijdsalade.
Calorieën Verdeling: 45% vet, 26% kolhy, 29% eiwit.
Lijkt me niet echt gezond.
Omdat het vet% erg hoog ligt.quote:
Dat zegt helemaal niets. De calorieën moeten ergens uit komen. Omdat de salade sowieso weinig calorieën bevat, is het aandeel uit de saus en kaas groot.quote:
Mag jij vinden.quote:Op zondag 5 april 2015 11:52 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Dat zegt helemaal niets. De calorieën moeten ergens uit komen. Omdat de salade sowieso weinig calorieën bevat, is het aandeel uit de saus en kaas groot.
Misschien zit er juist wel te weinig pasta of aardappel in....
20 gram vet op 450 gram totaal, dat is dus minder dan 5% vet. Er zitten voor de rest blijkbaar niet heel veel calorieen in.quote:Op zondag 5 april 2015 12:02 schreef agter het volgende:
[..]
Mag jij vinden.
De OP vraagt "echt gezonde en lekkere kant-en-klare maaltijden voor het avondeten ".
En een avondmaaltijd die voor de helft uit vet bestaat, valt bij mij niet onder "echt gezond".
Is het echt zo erg? Ik kijk nooit is dat schap in de supermarkt, verder maak ik me geen zorgen maar als je je druk maakt over dit soort dingen is nitraat in sla iets serieuzers dan de olie in de dressingquote:Op zondag 5 april 2015 15:54 schreef RobinOok het volgende:
Haha, toch niet in die 4 blaadjes sla die er in zo'n "maaltijdsalade" zitten?
Allemaal rotzooi die salades van de ap. Veel carbs en suiker, amper groente. Mijden als de pest.quote:
Kip, aardappel en ijsbergsla in een caesarsaladquote:
Maar een salade is zo gemaakt, nog sneller dan dat je een kant en klaar maaltijd opgewarmd hebt.quote:Op zondag 5 april 2015 16:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kip, aardappel en ijsbergsla in een caesarsalad
Oh, hoe triest
Nou, nou, nou, om het rotzooi te noemen gaat mij dan weer te ver. Het is gewoon kip, ei, aardappel, croutons, kaas en vette saus. Eten. Voedsel.quote:Op zondag 5 april 2015 16:22 schreef quirina het volgende:
[..]
Allemaal rotzooi die salades van de ap. Veel carbs en suiker, amper groente. Mijden als de pest.
En wat doe je met restjes van alle ingredienten, want je hebt voor 1 persoon niet zoveel nodig...quote:Op zondag 5 april 2015 16:45 schreef quirina het volgende:
[..]
Maar een salade is zo gemaakt, nog sneller dan dat je een kant en klaar maaltijd opgewarmd hebt.
Ik snap mensen niet dat ze zoveel geld ( want die "maaltijdsalades" van de albert heyn zijn best prijzig) eraan uitgeven.
en de vette saus zit erin een apart zakje bij. Je hoeft natuurlijk niet dat hele zakje leeg te knijpen.quote:Op zondag 5 april 2015 16:47 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Nou, nou, nou, om het rotzooi te noemen gaat mij dan weer te ver. Het is gewoon kip, aardappel, croutons, kaas en vette saus. Eten. Voedsel.
bewaren en de dagen erop een andere salade mee maken. En nee dat hoeft niet dezelfde salade te zijn. Een paar ingredienten wijzigen en je hebt weer wat anders op je bord.quote:Op zondag 5 april 2015 16:48 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
En wat doe je met restjes van alle ingredienten, want je hebt voor 1 persoon niet zoveel nodig...
Ik zou dat zakje sowieso niet open maken. Qua samenstelling is dat vaak vet met suiker en wat zout...quote:Op zondag 5 april 2015 16:49 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
en de vette saus zit erin een apart zakje bij. Je hoeft natuurlijk niet dat hele zakje leeg te knijpen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |