SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Alvast voor alle vragen:
PS+ is nu het goedkoopst bij Wehkamp met de code 'lente'
Heel FOK! is je ongetwijfeld dankbaar dat je het aan mij hebt overgelaten ...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:51 schreef bombmannl het volgende:
Thx zit mobiel dus liet m aan iemand anders
Dat was nog beter geweest idd...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:50 schreef DKUp het volgende:
Orgineel bedacht![]()
Ik dach hier aan:
[PS4 #181] Native Language en Indies Part 181
nee hij moet in het Nederlands want Fok is nederlands!!1!!1!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:50 schreef DKUp het volgende:
Orgineel bedacht![]()
Ik dach hier aan:
[PS4 #181] Native Language en Indies Part 181
Neequote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:58 schreef satecl het volgende:
Moet je een betaald Spotify abo hebben om te luisteren op ps4?
Gister in FIFA had ik dus FIFA muziekje door mijn Spotify muziek heen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:51 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Spotify op de PS4 is geweldig tijdens het gamen. Ze moeten nu er alleen ervoor zorgen dat het achtergrond geluid tijdelijk niet te horen is wanneer je de app gebruikt.
In de toekomst gaat dit wel gebeuren, zei Sonyquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:58 schreef Leonos het volgende:
[..]
Gister in FIFA had ik dus FIFA muziekje door mijn Spotify muziek heen.
Bij het intro filmpje, beetje matig.
Ik zie ook een mooie toevoeging voor een GTA radiostation
En cd's draaien natuurlijk, laten we dat niet vergeten.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:05 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Het enige wat ontbreekt is je eigen films streamen
CD's ?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:09 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
En cd's draaien natuurlijk, laten we dat niet vergeten.
Battlefield 4 premiumquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:19 schreef TARDIS. het volgende:
Japanse PSplus bekend
https://www.jp.playstatio(...)20150331_psplus.html
How to survivequote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:21 schreef DKUp het volgende:
Battlefield 4, Never Alone, een Ubisoft titel en de rest kan ik niet lezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |