abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 november 2002 @ 19:01:57 #201
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_7045911
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 12:09 schreef GhostaQ het volgende:

[..]

Wat ben jij arrogant zeg
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_7046344
Wie weet komen er straks aliens op bezoek en die lachen ons rot om te zeggen dat hun ons hier gepland hebben om te laten zien hoe dom de mensheid is !!
pi_7047081
heeft het eigenlijk izn om over of god bestaat te discuseren.? je zal het toch nooit kunnen bewijzen.
tja, we leven nu eenmaal in een wereld waar de bestrijders van het terrorisme gevaarlijker zijn dan de terroristen zelf.
  vrijdag 29 november 2002 @ 03:35:10 #204
2209 puntloos
Gij zult niet JeWeetWellen!
pi_7054188
Een simpele definitie zou misschien kunnen zijn:

"God is alles dat we (nog) niet kunnen verklaren"

Generiek, ja, maar sla ik er dingen mee over, of sluit ik er dingen mee uit?

Life (n), Something that goes 'squish' when you step on it.
pi_7054645
quote:
Op donderdag 28 november 2002 17:22 schreef kamagurka het volgende:

[..]
En als je de bijbel niet helemaal letterlijk aan het woord moet volgen (wat volgens mij iedere gelovige wel doet), wat is er dan in hemelsnaam wel of niet van waar en waar blijkt dat uit? Voor god is nog nooit 1/1000000000000000000000000000000 ste bewijs gevonden

Is er ooit duidelijk bewijs gevonden voor evolutie ??
2Blessed 2B Stressed
pi_7057043
quote:
Op vrijdag 29 november 2002 08:50 schreef Cunnigham het volgende:
Is er ooit duidelijk bewijs gevonden voor evolutie ??
Verdiep je er eens in, want je lijkt er echt geen kaas van te hebben gegeten. Let dan vooral of het 'fosil record' en de homologe structuren. 100% zekerheid bestaat niet, maar de evolutie-theorie (zullen we dit afkorten tot ET?) past zo prachtig mooi op alle bevindingen dat twijfeleln eigenlijk niet meer nodig is. Het mooie is dat op basis van de ET in het verleden voorspellingen zijn gedaan en dat vele nieuwe bevindingen die voorspellingen bevestigen. Is een belangrijk aspect van een wetenschappelijke theorie.

[Dit bericht is gewijzigd door Koerok op 29-11-2002 12:20]

"Buckle your seatbelt Dorothy, because Kansas is going bye-bye"
pi_7057428
Het antwoord op deze vraag is buitengewoon gemakkelijk:

Het hangt af van je definitie van God als object of subject.

In andere woorden:
De vraag is een onhandige / onpraktische vraag voordat duidelijker wordt wat de vraagsteller bedoelt met 'God'.

Reality is a thing of the past. Welcome to the Real World.
pi_7058130
waarom zijn er altijd zo veel mensen die niet weten waar ze over praten in discussies over het bestaan van god? hebben somige die de evolutie theorie zo makkelijk verwerpen zich er eigenlijk ooit wel eens in verdiept? dus ik stel voor mensen die er niet in geloven ga boekjes van darwin lezen!!!

edit:typo

tja, we leven nu eenmaal in een wereld waar de bestrijders van het terrorisme gevaarlijker zijn dan de terroristen zelf.
pi_7058994
Of de volgende site eens bezoeken en doorlezen:
The Talk.Origins Archive
"Buckle your seatbelt Dorothy, because Kansas is going bye-bye"
pi_7059266
quote:
Op vrijdag 29 november 2002 12:16 schreef Gospelkees het volgende:
De vraag is een onhandige / onpraktische vraag voordat duidelijker wordt wat de vraagsteller bedoelt met 'God'.
Inderdaad.
Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
pi_7069253
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 12:21 schreef JoMetDeBanjo het volgende:
God bestaat NIET.
[period]
[einde discussie]
Je kunt niet zeggen dat iets wat niet bestaat niet bestaat.
pi_7081686
quote:
Je kunt niet zeggen dat iets wat niet bestaat niet bestaat.
Dus kabouters bestaan ook niet niet?

Met de kreet "God bestaat niet" bedoelt men natuurlijk dat God slechts een bedenksel is, en geen werkelijkheid. Dus God bestaat wel, maar alleen in de gedachten van een hoop mensen.

Birthdays are good for you: the more you have, the longer you live.
pi_7119567
quote:
Op vrijdag 29 november 2002 13:00 schreef dredmanneke het volgende:
waarom zijn er altijd zo veel mensen die niet weten waar ze over praten in discussies over het bestaan van god? hebben somige die de evolutie theorie zo makkelijk verwerpen zich er eigenlijk ooit wel eens in verdiept? dus ik stel voor mensen die er niet in geloven ga boekjes van darwin lezen!!!
Exactomento!! Haal de schellen eens van de stoffige ogen

Anders blijf je eeuwig in dit soort zouteloze discussies hangen..

Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  donderdag 5 december 2002 @ 17:04:53 #214
37401 M.ALTA
The Truth is Gold
pi_7162852
Ik heb er geen bezwaar tegen.
Morgen, dat beloof ik, gaat alles beter. Dan schijnt de zon, en dan zingen de vogels, dan waait er weer een frisse wind. [url]http://www.niburu.nl[/url] * [url]http://www.rense.com[/url] * [url]http://www.daanspeak.com[/url]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')