Hopen dat ze die nog kunnen gebruiken.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:54 schreef Tourniquet het volgende:
Onbrekende deel van de Flight Data Recorder is ook gevonden:
http://www.nu.nl/buitenla(...)nwings-gevonden.html
[..]
twitter:BBCBreaking twitterde op donderdag 02-04-2015 om 16:13:32#Germanwings crash co-pilot had researched cockpit security & ways to take own life, prosecutors say http://t.co/RQyzb1WwVE reageer retweet
twitter:volkskrant twitterde op donderdag 02-04-2015 om 16:12:44Copiloot #Lubitz zocht op computer naar zelfmoordmethoden en informatie over cockpitdeur http://t.co/nw8kmoUEQ1 #Germanwings #4U9525 reageer retweet
Op het internet gaan zoeken hoe de cockpitdeur werkt, terwijl je er elke dag mee vliegt, en een vreselijk dure opleiding gevolgd hebt in een branche waarin veiligheid erg belangrijk is. Klinkt plausibelquote:Op donderdag 2 april 2015 16:14 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:BBCBreaking twitterde op donderdag 02-04-2015 om 16:13:32#Germanwings crash co-pilot had researched cockpit security & ways to take own life, prosecutors say http://t.co/RQyzb1WwVE reageer retweet
twitter:volkskrant twitterde op donderdag 02-04-2015 om 16:12:44Copiloot #Lubitz zocht op computer naar zelfmoordmethoden en informatie over cockpitdeur http://t.co/nw8kmoUEQ1 #Germanwings #4U9525 reageer retweet
Dat lijkt me niet zo vreemd toch? Als je dan toch (zelf)moord gaat plegen lijkt wat extra huiswerk me nou niet bepaald een overbodige luxe. Verder kan je altijd nog wat belangrijke details oppikken, ook als je al zoveel jaar in het vak zit.quote:Op donderdag 2 april 2015 16:19 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Op het internet gaan zoeken hoe de cockpitdeur werkt, terwijl je er elke dag mee vliegt, en een vreselijk dure opleiding gevolgd hebt in een branche waarin veiligheid erg belangrijk is. Klinkt plausibel
Mjah totaal niet nuttig op dit moment natuurlijk, alles is wel bekend.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:54 schreef Tourniquet het volgende:
Onbrekende deel van de Flight Data Recorder is ook gevonden:
http://www.nu.nl/buitenla(...)nwings-gevonden.html
[..]
Gebruiken In een nieuwe Airbus om wat kosten te besparen?quote:Op donderdag 2 april 2015 16:01 schreef aloa het volgende:
[..]
Hopen dat ze die nog kunnen gebruiken.
lijkt mij ook! Je moet wel 100% garantie hebben dat het gaat lukken als je zoiets verzint.quote:Op donderdag 2 april 2015 16:22 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet zo vreemd toch? Als je dan toch (zelf)moord gaat plegen lijkt wat extra huiswerk me nou niet bepaald een overbodige luxe. Verder kan je altijd nog wat belangrijke details oppikken, ook als je al zoveel jaar in het vak zit.
Dat bedoel ik jaquote:Op donderdag 2 april 2015 16:30 schreef Toga het volgende:
[..]
Gebruiken In een nieuwe Airbus om wat kosten te besparen?
Ik neem aan dat je "uitlezen" bedoelde
Zeker wel nuttig voor bevestiging.quote:Op donderdag 2 april 2015 16:27 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mjah totaal niet nuttig op dit moment natuurlijk, alles is wel bekend.
Dan kijk je toch eerder in documentatie van het vliegtuig zelf lijkt me, althans, hij lijkt dit niet echt gepland te hebben voor deze vlucht, maar eerder gepland voor het moment dat de kans zich voor zou doen.quote:Op donderdag 2 april 2015 16:31 schreef aloa het volgende:
[..]
lijkt mij ook! Je moet wel 100% garantie hebben dat het gaat lukken als je zoiets verzint.
Stel dat die deur toch op één of andere manier was open gegaan...
Hij moest nog solliciteren, had z'n licentie nog niet eens. In dit voortraject kun je mooi het kaf van het koren scheiden. LH heeft hier grote steken laten vallen. En ik wil weten waarom deze gast door het net heeft kunnen glippen. Welke kruiwagen dit voor hem geregeld heeft. Hopelijk wordt dat in het onderzoek meegenomen.quote:Op donderdag 2 april 2015 13:20 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee, maar mensen hebben wel het recht om enigszins rechtvaardig behandeld te worden. De aanpak waarbij iemand met een psychische aandoening of dito problemen nooit meer mag vliegen is dat niet.
Kwalijke zaak dan dat mensen die honderden mensen moeten vervoeren dit zonder licentie kunnen doen, en moeten googlen hoe de apparatuur ook alweer werkt.quote:Op donderdag 2 april 2015 17:09 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Hij moest nog solliciteren, had z'n licentie nog niet eens. In dit voortraject kun je mooi het kaf van het koren scheiden. LH heeft hier grote steken laten vallen. En ik wil weten waarom deze gast door het net heeft kunnen glippen. Welke kruiwagen dit voor hem geregeld heeft. Hopelijk wordt dat in het onderzoek meegenomen.
Ja, en?quote:Op donderdag 2 april 2015 17:09 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Hij moest nog solliciteren, had z'n licentie nog niet eens.
Als je zoiets plant kun je maar beter de factor toeval een zo klein mogelijke rol laten spelen.quote:Op donderdag 2 april 2015 16:47 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Dan kijk je toch eerder in documentatie van het vliegtuig zelf lijkt me, althans, hij lijkt dit niet echt gepland te hebben voor deze vlucht, maar eerder gepland voor het moment dat de kans zich voor zou doen.
En als de deur open was gegaan omdat het lock systeem niet goed had gewerkt, had hij nog de vermoorde onschuld kunnen spelen. Het zag er niet heel ingewikkeld uit, dat schakelaartje en de woordjes lock en unlock.
Haha, true, true.quote:Op donderdag 2 april 2015 17:22 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als je zoiets plant kun je maar beter de factor toeval een zo klein mogelijke rol laten spelen.
Deutsche Grundlichkeitquote:Op donderdag 2 april 2015 17:22 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als je zoiets plant kun je maar beter de factor toeval een zo klein mogelijke rol laten spelen.
En nogsteeds falen ze vaker.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:19 schreef alpeko het volgende:
Interessant item bij EenVandaag. Machinisten worden strenger gecontroleerd dan piloten.
Door rood rijden, bedoelt hij denk ik.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:41 schreef aloa het volgende:
[..]
hoe falen de machinisten dan?
Of bedoel je de NS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |