En hier weer verder.
Robin past het serveersterskapje van een van de dames op
dees: doe er maar meer muesli bij even later: dank je wel lekker
annet tegen robin: wil jij nog iets?
robin: nee ik doe helemaal niets, alleen maar vet kweken
0.08
robin rekent uit over 5 minuten zijn ze 28 uur aan het lezen vervolgens roepend naar buiten doe die geit een muilkorf om dan kan hij niet meer zo bleren
[Dit bericht is gewijzigd door Thee op 01-11-2000 00:10]
[Dit bericht is gewijzigd door Thee op 01-11-2000 00:26]
0.43
annet, koos en kin aan de eettafel
koos: ik ga naar bed
kim ik ook ik vind half vier te lang duren
annet: ik roep jullie wel ik vind het wel leuk voor hun
kim: dan zit je hier in je eentje
koos: ik kom er wel uit hoor als de bel gaat dat heb ik afgelopen nacht ook gedaan
kim; je stond om half 5 bij de DK je gaat toch niet om half 5 praten
koos: ik wel heb ik tenminste rust in mijn kop
annet: ik denk dat ik veel moeier ben als ik nu naar bed ga, dat doe ik thuis ook, dan kan ik beter doorgaan (tegen kim) als je wilt ga ik met je mee naar de slaapkamer maar als je gaat slapen blijf ik hier voor hun
Kim: je moet het zelf weten
annet: ik kan het me goed voorstellen dat je naar bed wilt, ik respecteer het volkomen, als je het niet erg vind blijf ik hier tenzij ik een inzak krijg
kim: nooit meer zo'n kanten jarretel en stom apepakje
0.49
annet tegen kim: je hebt je best gedaan vandaag
kim: ja ik heb gewoon kramp in mijn kuiten
0.52
annet blijft alleen achter en zit iets luid smakkend te eten, slurp slurp
[Dit bericht is gewijzigd door Thee op 01-11-2000 00:53]
Annet houdt een heel verhaal over slaap hebben en dat zij wel wakker blijft. Kim zegt dat ze nu een hekel heeft aan jarretels. Annet geeft Kim een complimentje voor haar harde werk vandaag. Kim heeft er kramp van in haar kuiten.
Koos en Kim verlaten de tafel en Annet blijft alleen achter. Ze eet iets en behalve dat, hoor je op de achtergrond iemand voorlezen.
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 01-11-2000 00:54]
[Dit bericht is gewijzigd door Thee op 01-11-2000 01:00]
Annet schrobt verder in de keuken.
En een kwartier later is ze nog steeds aan het schoonmaken in de keuken. Slechts onderbroken door de reclame. Stream 1&2 geven hetzelfde beeld. De voorlezer in de woonkamer is ook niet meer te horen.
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 01-11-2000 01:14]
Annet rommelt wat in de keuken.
Dees neemt over, in verte net te zien en te horen. Georgie ontspant zijn stijve nek.
(kom streams terug naar lezers, ik wil lezers horen)
stream-1 op Dees, maar nog niet te horen.
Annet: GGGGrrrrrrrrrrrrrrrKKKKKrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Dees te horen. (shit, oninteressante roman). Annet maalt er doorheen.
Dees:.....Scarlati.......Scarlati........(Krrrrrrrrrrrrrrrrr).....Scarlati.....(GrrrrrrrrrrrrrrrrrrKKKkrrrrrrrrrrr)
Stream-1 weer weg van Dees, terug in keuken. keukengeluiden
[Dit bericht is gewijzigd door trevanian op 01-11-2000 02:14]
Annet zacht tegen Robin: Hè, kruisspin?.....hij zegt.....spinnen laten zitten tegen vliegen.
Annet gaat even voor zichzelf na wat ze allemaal gedaan heeft. Georgie hangt wat landerig over bankleuning.
Bianca leest nu. Robin flitst even door beeld.
Annet wil weten hoe laat het is en krijgt te horen dat ze nog 'n uur moeten.
Stream-2 op lege keuken.
Annet smiespelt wat onverstaanbaars met Hieke, iets over chocola en Redbull drankje.
Ferdi krijgt flesje bier (?) van Annet en neuriet wat. Ferdi plaagt Annet wat.
Annet lachend: Shittekop!
Iedereen is nog helderwakker.
Hieke neemt nu over en Bi gaat naar het toilet.
Tijdje later fluistert Annet tegen Ferdi(?):'Tja, als je nog geen slaap hebt, krijg je het hier wel van pffff'
Het voorlezen van Hieke valt nog steeds niet te verstaan voor ons.
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 01-11-2000 02:41]
Hieke heeft het over Rocco de Stuurman op weg naar Sicilië.
Robin, Ferdi, Annet luisteren.
Bianca komt er ook weer bij, kruipt meteen onder haar dekentje.
Hieke nauwelijks te verstaan: ......vrouw doet Rocco's hart sneller slaan..........rugzakkippetjes langs de snelweg......
Annet over Hieke's boek: Als je nog geen slaap hebt krijg je 't hier wel van pppfffffffffffff.
Robin komt omhoog vanuit hangende houding.
Robin tegen (?): Hoezo?
Robin neemt lezen nu over. (altijd wel grappig). Hieke gaat er bij liggen, en staat op. Verdwijnt richting badkamer.
Robin nu goed te verstaan.
Robin:....vliegend paard....het was een wonderpaard......de engel sprak zijn formule en de kleren vielen van het meisje af.....
Hieke ligt weer op bank. Algemene hilariteit om iemand die in het boek onder de vlooien zit.
Robin heeft het voorlezen overgenomen in mijn afwezigheid. Hij leest voor over een vliegend paard. Een stuk beter dan vannacht moet ik zeggen. Hij leest vlot en zonder veel te haperen. Terwijl ik het typ snapt ie het ff niet meer Maar het is zelfs niet monotoon nu. Toch wordt er gegaapt.
Dan leest ie iets voor over iemand die niet naar binnen mag vanwege de vlooien. Iedereen is toch nog wakker want ze beginnen te lachen. Ik ken dit boek niet. De rest zucht alweer.
Beide streams nu op buiten gericht. Geluid van beide valt weg.
Stream-1en 2 op lege keukentafel.
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 01-11-2000 03:06]
Bianca naar woonkamer op stream-1, 6 seconden later Bianca naar woonkamer op stream-2.
*op stream-1 van de Bus ook niks te zien , iedereen slaapt
Georgie leest nu. Annet haalt wat water in keuken.
Iemand HATSJIEEEET!
Beide streams nog steeds op keukentafel. (zucht)
[Dit bericht is gewijzigd door trevanian op 01-11-2000 03:31]
Georgie stopt
Ge-applaudiseer!!!!! Opgeluchte stemmen.
Ferdi: WOOHOOOOOOO!!!!!
Bianca: We did it!!
Ferdi: TONGE TONGE TONGE!!!!
Gelach van DEES. Geen kamerbeelden
[Dit bericht is gewijzigd door trevanian op 01-11-2000 03:38]
Ferdi roept dat ze in het Guinness Book of Records komen te staan. Hieke zegt dat ze dat eerst moeten afwachten.
Ze lopen allemaal rond. Wij zien nog steeds de tafel. Ferdi vond het een eitje, wat zijn dit nou voor weekopdrachten? Bi reageert met:'Peanuts' Ferdi vond het flex.
Bi is buiten Cindy aan het voeren:'Heb je zo'n trek meis?' Cindy kan niet wachten en Bi moet er een beetje om lachen. Ze noemt Cindy een schrokkopje. De geit kan gewoon niet wachten tot Bianca het voer geeft. 'Rustig, rustig!' zegt ze steeds tegen Cindy. Dan is het op en Cindy probeert verder te gaan met de duim van Bi. Sven kraait ondertussen de longen uit zijn lijfje.
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 01-11-2000 03:41]
Ferdi tegen Georgie: Op welke bladzijde ben je gestopt?
Georgie: Weet niet.
Ferdi na even kijken : 224!!
Annet: WHOE!!
Flink wat leven in brouwerij nu plotsklaps. Taak volbracht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |