abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 31 maart 2015 @ 13:51:50 #151
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_151223340
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 13:27 schreef Perico het volgende:
In het geval van foto metadata:

Die zijn er puur voor de fotograaf en zijn archief. Niet voor waarheidsvinding, niet voor de politie. Verandering is daarom mogelijk en laagdrempelig.
feiten zijn dus:

foto 509 is gewist.
Mogelijk meerdere, in ieder geval 1. De foto tussen de laatste dagfoto en de eerste nachtfoto

De fototijden hoeven niet op 7 april gemaakt te zijn, maar kunnen door het veranderen van de tijd in het toestel ook om 19:00 uur gemaakt zijn op 1 april.

De tijden van de telefoon idem, juist omdat ze geen bereik hadden, is dit niet bij een provider te controleren/komt dit niet naar boven. Het is dus wel in het toestel zelf te achterhalen/ uit te lezen.

klopt toch?

edit: ik zeg niet dat ermee geknutseld is, ik zeg wel dat het gemakkelijk is om er wat moois van te maken
pi_151223400
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 13:48 schreef gynaika het volgende:

[..]

Dat is iets wat ik steeds in mijn achterhoofd had.

De data van de foto’s zouden dus onjuist kunnen zijn.
Ik denk dat de fototijden tot 13.54 uur kloppen
Als het klopt wat Perico zegt zijn de fototijden daarna van de nacht van 8 april geen feit en kunnen deze foto's ook achteraf in mei of juni gemaakt zijn.
Als dit klopt dan vind ik het nogal wat
  dinsdag 31 maart 2015 @ 13:56:26 #153
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_151223537
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 13:53 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Ik denk dat de fototijden tot 13.54 uur kloppen
Als het klopt wat Perico zegt zijn de fototijden daarna van de nacht van 8 april geen feit en kunnen deze foto's ook achteraf in mei of juni gemaakt zijn.
Als dit klopt dan vind ik het nogal wat
Achteraf maar dus ook vooraf, op 1 april. Rond 18:00 is het daar donker. Dus van 1 april tot begin juni.
En het ergste is dat het een paar minuten werk is.
pi_151223688
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 13:53 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Ik denk dat de fototijden tot 13.54 uur kloppen
Als het klopt wat Perico zegt zijn de fototijden daarna van de nacht van 8 april geen feit en kunnen deze foto's ook achteraf in mei of juni gemaakt zijn.
Als dit klopt dan vind ik het nogal wat
Precies en dit is heel goed mogelijk.
pi_151223719
Tegenstanders van een misdrijf zullen nu wel weer moord en brand schreeuwen.

Wat ik al maanden roep zou gewoon een keer moeten gebeuren: onderzoek naar een misdrijf en of manipulatie mogelijk is en of dat onderzocht is of niet.

Wat nu wel duidelijk is , is dat je niet op de HTS hoeft te hebben gezeten om een fotocamera terug in tijd te zetten. :N
  dinsdag 31 maart 2015 @ 14:07:03 #156
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_151224052
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 14:00 schreef jackie12 het volgende:
Tegenstanders van een misdrijf zullen nu wel weer moord en brand schreeuwen.

Wat ik al maanden roep zou gewoon een keer moeten gebeuren: onderzoek naar een misdrijf en of manipulatie mogelijk is en of dat onderzocht is of niet.

Wat nu wel duidelijk is , is dat je niet op de HTS hoeft te hebben gezeten om een fotocamera terug in tijd te zetten. :N
Inderdaad en er zijn bedrijven genoeg die dit kunnen, daar is geen duur en traag NFI voor nodig.

Waarom geen persoonlijk bericht?
Waarom pas in de nacht van 7 april van de maffe foto's?

Waarom geen teken van leven op 3 goed werkende apparaten?
  dinsdag 31 maart 2015 @ 14:11:45 #157
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_151224241
Waarom stopt al het persoonlijk contact op 1 april terwijl ze, in ieder geval Lisanne nog 11 dagen in leven was?

Zo'n lieve en slimme meid, had goed contact met haar familie. Er was angst, honger, eenzaamheid en verdriet in die kloof en dan niets, geen berichtje geen foto helemaal niets.
Terwijl de camera en de telefoons het gewoon deden en ze dus 3 toestellen had om wat mee te doen, helemaal niets....
  dinsdag 31 maart 2015 @ 14:15:07 #158
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_151224364
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 13:37 schreef jackie12 het volgende:
Dus naast de gewiste foto 509 is het manipuleren van de fototijden zo te horen nog makkelijker met de fotocamera dan met de telefoons?
Het is laagdrempelig. In het instellingsscherm van de camera verander je de datum en tijd.

Of je hebt niet eens de camera nodig, je verandert ze in Windows Verkenner bijvoorbeeld, met je rechtermuisknop. Of je past data aan met bijvoorbeeld Exiftool GUI.

Ik zeg niet dat het gebeurd is, maar de datum van de camera gaf sowieso 2013 aan.

Dat is al raar, want dan gaan mensen zeggen: "achja, datum was een foutje, niet goed ingesteld, maar die tijd, die klopt als een bus hoor.. Teruggerekend van Nederlandse winter (of was het toch zomer?) tijd."

Dat is ook een vorm van cherrypicking. Ik weet niet precies of RapaNui dit opperde of iemand anders maanden geleden, maar er is een kleine kans dat 1 april 2013 de default reset datum is van de camera, de tijd dat hij uit de fabriek rolde.

Dan zou er toeval in het spel kunnen zijn ook nog eens.
pi_151224432
De hypothese van de hyperintelligente hacker (niet dat het hacken zelf zo moeilijk is, het is wel de combinatie van hacken, nepfoto's en nepoproepen maken, nepsporen uitzetten, geen DNA- of vingerafdrukken achterlaten, het vertrouwen hebben dat het NFI "een stel stagiairs" in dienst heeft en niets opmerkt, de zoekteams om de tuin leiden, etc. etc.) hangt dus hierop:

Op dinsdagochtend 2 april is Kris haar telefoon afhandig gemaakt en om 8:14 door middel van de screenshotmethode toegang verkregen tot de iPhone. Hierdoor zijn nepoproepen gemaakt, hetzij in het verleden, hetzij in de toekomst en alle telefoontijden na die 8:14 (waarna ook net een oproep plaatsvindt) onbetrouwbaar.

Dat betekent dat de 1e noodoproep om 16:39 met haar iPhone echt was.

Hoe, wanneer en welke dag is de Samsung afhandig gemaakt en hoe is daar toegang toe verkregen?

Ook met de Samsung zijn de tijden na inbreken veranderd en nepoproepen in de toekomst of verleden gedaan. Na het punt van inbreken (nogmaals: hoe en wanneer) zijn ook al die tijden onbetrouwbaar want fake.

Hierna zijn beide telefoons weer goed gezet qua tijd, want toen de telefoons gevonden werden, is dat niet opgemerkt.

De fotocamera is tussen 1 april 14:00 en 2 april 8:14 afhandig gemaakt en er zijn in een bepaalde nacht (na 19:00, want de foto's laten nachtdonker zien, geen schemering) van een aantal rotsen die zich dichtbij de CD bevonden foto's gemaakt, hetzij in het verleden, hetzij in de toekomst. Ook hier werd na de laatste foto genomen te hebben de cameratijd (niet het jaar) weer goed gezet, het tijdsverschil van 6 ipv 7 uur (winter, en niet zomertijd) in acht nemend.

Dus:

A - iPhone Kris - nepoproepen in toekomst (1) of verleden (2)
B - Samsung Lisanne - nepoproepen in toekomst (1) of verleden (2)
C - Fotocamera - nepfoto's (in 1 serie?) in toekomst (1) of verleden (2)

Dat zijn 8 mogelijkheden:
A1-B1-C1
A2-B2-C2

En de combinaties ertussen.

Na al deze handelingen, die met handschoenen aan verricht moeten zijn (de psychopaten weten niet dat het onderzoek later zo slecht gaat plaatsvinden dan wel hebben een molletje "on the inside") en DNA-sporen zijn absoluut niet achtergelaten, wordt alles op 11 juni aangeboden alsof de rugzak "zojuist gevonden is". Er wordt een ontraceerbare rijstboerin gefaked om het geheel minder verdacht te maken.

Spannende film.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_151224995
Was er even tussenuit maar ben weer helemaal bij gelezen.
Het probleem met de uitleg van Frank is voor mij dat die kloof waar de meiden in zijn gegleden niet heel erg groot kan zijn. Ik bedoel de oppervlakte van die kloof. Als Frank daar beneden is geweest is het vreemd dat hij de steen, die ronde met zakjes, de meest herkenbare, niet heeft kunnen vinden. Het is geen kiezelsteentje! Het verhaal dat een gids aan de hand van de donkere foto een steen kan herkennen in een kloof waar nooit iemand komt?! Bovendien is die foto al maanden op internet en ook in Panamese kranten te vinden. De ouders hebben Feliciano de foto laten zien. De Sinaproc ploeg die ze tegen kwamen op hun zoektocht hadden de foto's ook gezien, daar waren ze immers naar opzoek. Het is wat mij betreft een onzin verhaal dat er opeens een supergids opduikt die nog nergens weet van had.

Humberto: Want het pad was éénduidig hè? Je kon eigenlijk niet van het pad af?

Hans: Ja, je kon er vooruit en weer achteruit, dat was het

En vervolgens kwam het hondenteam terug in Nederland en die kwamen met het verhaal dat er was iemand betrokken bij het onderzoek, en ook al eerder, en die heeft uiteindelijk de laatste keer in januari die zwarte foto's gezien. (ben heel benieuwd wie deze persoon is)

F: het verdwaal scenario,...... het is een graat, er gaat een pad naar voren en naar achteren
(Berggraat (”Is de rug (van den berg) ruw en rotsachtig, dan draagt hij den naam van kam en berggraat”

F: De sociale controle daar is gigantisch. Het is weliswaar een bos maar je moet door een dorp en er zijn veel boerderijtjes. Ik als toerist zie niemand... maar iedereen ziet mij.
(en niemand heeft de meiden op dinsdagmorgen gezien toen ze toch vele huisjes moesten passeren om het Pianista pad te volgen......? Hij spreekt zich op bepaalde punten tegen.
In de AFK video zegt Hans duidelijk dat het onmogelijk is om van het pad te vallen omdat je dan tegen de wand van die geul valt. Roeli heeft haviksogen want die zag toch ook die steep aereo.

Frank heeft geen foto's, geen bewijs eigenlijk heeft hij helemaal niks.

Frank,
en dan komt dus het scenario waarbij de afdaling van de top van de berg richting de eerste beek. En daar zijn stukken in het pad die het in zich hebben. (foto Afgrond bij pad) U ziet er eentje ervan. Daarachter zitten van die puingeulen waar de water afloop van de berg is.
Het gaat daar 50 á 60 meter omlaag en uiteindelijk kom je daar in een rivierbedding terecht. Dus nogmaals ik weet niet of het daar gebeurd is maar dit zijn wel de plekken die het in zich hebben.
De bedding daar beneden daar zijn we in gegaan met verschillende gidsen. En dan kom je inderdaad min of meer daar op gelijkende stenen. die omgeving kom je daar tegen. Het is altijd heel gevaarlijk om precies dat gene eruit te halen waarvan je zegt, dat zoek ik. Dus dat is hét, maar het komt wel overeen.
Een aantal scenario's zijn minder waarschijnlijk. Dít komt naar voren toe en het past. Ja,... en daarop hebben we gezegd: Nou, ik kan geen zekerheid bieden maar als ik die zo dan zie dan acht ik dit scenario gewoon waarschijnlijk.
pi_151225017
quote:
4s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 09:09 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik kan zelfs in de toekomst bellen, datum veranderen, bellen, datum terugzetten en ja hoor staat gewoon op 2 april. Boven vandaag.

Is dus mogelijk en ook binnen een aantal minuten om op verschillende dagen een aantal oproepen te doen. Zet ik tussendoor de telefoon aan en uit dan registreert hij deze toch op de tijd die op dat moment is ingesteld.

Heel makkelijk dus voor telefoon van Kris!

Ik ga nu aan de gang met mijn camera.

edit: nog even een printscreen gemaakt, met foute tijd, ja ook geen probleem hier!
Telefoon tussendoor aan en uit gezet, tijd blijft staan op toekomstige datum Het aan en uit zetten tussendoor dan ook?
Volgens mij kan ik net zo goed tegen een muur gaan praten.
pi_151225345
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 14:15 schreef Perico het volgende:

[..]

Het is laagdrempelig. In het instellingsscherm van de camera verander je de datum en tijd.

Of je hebt niet eens de camera nodig, je verandert ze in Windows Verkenner bijvoorbeeld, met je rechtermuisknop. Of je past data aan met bijvoorbeeld Exiftool GUI.

Ik zeg niet dat het gebeurd is, maar de datum van de camera gaf sowieso 2013 aan.

Dat is al raar, want dan gaan mensen zeggen: "achja, datum was een foutje, niet goed ingesteld, maar die tijd, die klopt als een bus hoor.. Teruggerekend van Nederlandse winter (of was het toch zomer?) tijd."

Dat is ook een vorm van cherrypicking. Ik weet niet precies of RapaNui dit opperde of iemand anders maanden geleden, maar er is een kleine kans dat 1 april 2013 de default reset datum is van de camera, de tijd dat hij uit de fabriek rolde.

Dan zou er toeval in het spel kunnen zijn ook nog eens.
Zat te denken, Lisanne speelde nogal met de camera, is het mogelijk dat ze bv 1 april haar camera heeft gereset? Welke tijd springt erin als je dat doet? Als de datum dan zou zijn 1/04/2013 tijd 0.00? Dan zou ze dat om middernacht hebben moeten doen op 31 maart om de klok synchroon te laten lopen met de werkelijke tijd. Indien zij dit echter rond 22.00 uur heeft gedaan.........dan kloppen er opeens heel veel getuigen.
pi_151225373
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 14:00 schreef jackie12 het volgende:
Tegenstanders van een misdrijf zullen nu wel weer moord en brand schreeuwen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_151225414
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 14:30 schreef ToniB het volgende:
Was er even tussenuit maar ben weer helemaal bij gelezen.
Het probleem met de uitleg van Frank is voor mij dat die kloof waar de meiden in zijn gegleden niet heel erg groot kan zijn. Ik bedoel de oppervlakte van die kloof. Als Frank daar beneden is geweest is het vreemd dat hij de steen, die ronde met zakjes, de meest herkenbare, niet heeft kunnen vinden. Het is geen kiezelsteentje!

Eens


Het verhaal dat een gids aan de hand van de donkere foto een steen kan herkennen in een kloof waar nooit iemand komt?! Bovendien is die foto al maanden op internet en ook in Panamese kranten te vinden. De ouders hebben Feliciano de foto laten zien. De Sinaproc ploeg die ze tegen kwamen op hun zoektocht hadden de foto's ook gezien, daar waren ze immers naar opzoek. Het is wat mij betreft een onzin verhaal dat er opeens een supergids opduikt die nog nergens weet van had.

Eens

Humberto: Want het pad was éénduidig hè? Je kon eigenlijk niet van het pad af?

Hans: Ja, je kon er vooruit en weer achteruit, dat was het

En vervolgens kwam het hondenteam terug in Nederland en die kwamen met het verhaal dat er was iemand betrokken bij het onderzoek, en ook al eerder, en die heeft uiteindelijk de laatste keer in januari die zwarte foto's gezien. (ben heel benieuwd wie deze persoon is)

Eens

F: het verdwaal scenario,...... het is een graat, er gaat een pad naar voren en naar achteren
(Berggraat (”Is de rug (van den berg) ruw en rotsachtig, dan draagt hij den naam van kam en berggraat”

F: De sociale controle daar is gigantisch. Het is weliswaar een bos maar je moet door een dorp en er zijn veel boerderijtjes. Ik als toerist zie niemand... maar iedereen ziet mij.
(en niemand heeft de meiden op dinsdagmorgen gezien toen ze toch vele huisjes moesten passeren om het Pianista pad te volgen......? Hij spreekt zich op bepaalde punten tegen.
In de AFK video zegt Hans duidelijk dat het onmogelijk is om van het pad te vallen omdat je dan tegen de wand van die geul valt. Roeli heeft haviksogen want die zag toch ook die steep aereo.

Precies

Frank heeft geen foto's, geen bewijs eigenlijk heeft hij helemaal niks.

Eens

Frank,
en dan komt dus het scenario waarbij de afdaling van de top van de berg richting de eerste beek. En daar zijn stukken in het pad die het in zich hebben. (foto Afgrond bij pad) U ziet er eentje ervan. Daarachter zitten van die puingeulen waar de water afloop van de berg is.
Het gaat daar 50 á 60 meter omlaag en uiteindelijk kom je daar in een rivierbedding terecht. Dus nogmaals ik weet niet of het daar gebeurd is maar dit zijn wel de plekken die het in zich hebben.
De bedding daar beneden daar zijn we in gegaan met verschillende gidsen. En dan kom je inderdaad min of meer daar op gelijkende stenen. die omgeving kom je daar tegen. Het is altijd heel gevaarlijk om precies dat gene eruit te halen waarvan je zegt, dat zoek ik. Dus dat is hét, maar het komt wel overeen.
Een aantal scenario's zijn minder waarschijnlijk. Dít komt naar voren toe en het past. Ja,... en daarop hebben we gezegd: Nou, ik kan geen zekerheid bieden maar als ik die zo dan zie dan acht ik dit scenario gewoon waarschijnlijk.
pi_151225417
quote:
11s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 14:16 schreef El_Matador het volgende:
De hypothese van de hyperintelligente hacker (niet dat het hacken zelf zo moeilijk is, het is wel de combinatie van hacken, nepfoto's en nepoproepen maken, nepsporen uitzetten, geen DNA- of vingerafdrukken achterlaten, het vertrouwen hebben dat het NFI "een stel stagiairs" in dienst heeft en niets opmerkt, de zoekteams om de tuin leiden, etc. etc.) hangt dus hierop:

Op dinsdagochtend 2 april is Kris haar telefoon afhandig gemaakt en om 8:14 door middel van de screenshotmethode toegang verkregen tot de iPhone. Hierdoor zijn nepoproepen gemaakt, hetzij in het verleden, hetzij in de toekomst en alle telefoontijden na die 8:14 (waarna ook net een oproep plaatsvindt) onbetrouwbaar.

Dat betekent dat de 1e noodoproep om 16:39 met haar iPhone echt was.

Hoe, wanneer en welke dag is de Samsung afhandig gemaakt en hoe is daar toegang toe verkregen?

Ook met de Samsung zijn de tijden na inbreken veranderd en nepoproepen in de toekomst of verleden gedaan. Na het punt van inbreken (nogmaals: hoe en wanneer) zijn ook al die tijden onbetrouwbaar want fake.

Hierna zijn beide telefoons weer goed gezet qua tijd, want toen de telefoons gevonden werden, is dat niet opgemerkt.

De fotocamera is tussen 1 april 14:00 en 2 april 8:14 afhandig gemaakt en er zijn in een bepaalde nacht (na 19:00, want de foto's laten nachtdonker zien, geen schemering) van een aantal rotsen die zich dichtbij de CD bevonden foto's gemaakt, hetzij in het verleden, hetzij in de toekomst. Ook hier werd na de laatste foto genomen te hebben de cameratijd (niet het jaar) weer goed gezet, het tijdsverschil van 6 ipv 7 uur (winter, en niet zomertijd) in acht nemend.

Dus:

A - iPhone Kris - nepoproepen in toekomst (1) of verleden (2)
B - Samsung Lisanne - nepoproepen in toekomst (1) of verleden (2)
C - Fotocamera - nepfoto's (in 1 serie?) in toekomst (1) of verleden (2)

Dat zijn 8 mogelijkheden:
A1-B1-C1
A2-B2-C2

En de combinaties ertussen.

Na al deze handelingen, die met handschoenen aan verricht moeten zijn (de psychopaten weten niet dat het onderzoek later zo slecht gaat plaatsvinden dan wel hebben een molletje "on the inside") en DNA-sporen zijn absoluut niet achtergelaten, wordt alles op 11 juni aangeboden alsof de rugzak "zojuist gevonden is". Er wordt een ontraceerbare rijstboerin gefaked om het geheel minder verdacht te maken.

Spannende film.
Dat geklauter langs de rivier is ook wel spannend.
  dinsdag 31 maart 2015 @ 14:45:14 #166
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_151225440
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 14:44 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Op dinsdag 31 maart 2015 14:30 schreef ToniB het volgende:
Was er even tussenuit maar ben weer helemaal bij gelezen.
Het probleem met de uitleg van Frank is voor mij dat die kloof waar de meiden in zijn gegleden niet heel erg groot kan zijn. Ik bedoel de oppervlakte van die kloof. Als Frank daar beneden is geweest is het vreemd dat hij de steen, die ronde met zakjes, de meest herkenbare, niet heeft kunnen vinden. Het is geen kiezelsteentje!

Eens


Het verhaal dat een gids aan de hand van de donkere foto een steen kan herkennen in een kloof waar nooit iemand komt?! Bovendien is die foto al maanden op internet en ook in Panamese kranten te vinden. De ouders hebben Feliciano de foto laten zien. De Sinaproc ploeg die ze tegen kwamen op hun zoektocht hadden de foto's ook gezien, daar waren ze immers naar opzoek. Het is wat mij betreft een onzin verhaal dat er opeens een supergids opduikt die nog nergens weet van had.

Eens

Humberto: Want het pad was éénduidig hè? Je kon eigenlijk niet van het pad af?

Hans: Ja, je kon er vooruit en weer achteruit, dat was het

En vervolgens kwam het hondenteam terug in Nederland en die kwamen met het verhaal dat er was iemand betrokken bij het onderzoek, en ook al eerder, en die heeft uiteindelijk de laatste keer in januari die zwarte foto's gezien. (ben heel benieuwd wie deze persoon is)

Eens

F: het verdwaal scenario,...... het is een graat, er gaat een pad naar voren en naar achteren
(Berggraat ("Is de rug (van den berg) ruw en rotsachtig, dan draagt hij den naam van kam en berggraat"

F: De sociale controle daar is gigantisch. Het is weliswaar een bos maar je moet door een dorp en er zijn veel boerderijtjes. Ik als toerist zie niemand... maar iedereen ziet mij.
(en niemand heeft de meiden op dinsdagmorgen gezien toen ze toch vele huisjes moesten passeren om het Pianista pad te volgen......? Hij spreekt zich op bepaalde punten tegen.
In de AFK video zegt Hans duidelijk dat het onmogelijk is om van het pad te vallen omdat je dan tegen de wand van die geul valt. Roeli heeft haviksogen want die zag toch ook die steep aereo.

Precies

Frank heeft geen foto's, geen bewijs eigenlijk heeft hij helemaal niks.

Eens

Frank,
en dan komt dus het scenario waarbij de afdaling van de top van de berg richting de eerste beek. En daar zijn stukken in het pad die het in zich hebben. (foto Afgrond bij pad) U ziet er eentje ervan. Daarachter zitten van die puingeulen waar de water afloop van de berg is.
Het gaat daar 50 á 60 meter omlaag en uiteindelijk kom je daar in een rivierbedding terecht. Dus nogmaals ik weet niet of het daar gebeurd is maar dit zijn wel de plekken die het in zich hebben.
De bedding daar beneden daar zijn we in gegaan met verschillende gidsen. En dan kom je inderdaad min of meer daar op gelijkende stenen. die omgeving kom je daar tegen. Het is altijd heel gevaarlijk om precies dat gene eruit te halen waarvan je zegt, dat zoek ik. Dus dat is hét, maar het komt wel overeen.
Een aantal scenario's zijn minder waarschijnlijk. Dít komt naar voren toe en het past. Ja,... en daarop hebben we gezegd: Nou, ik kan geen


eens!
  dinsdag 31 maart 2015 @ 14:47:03 #167
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_151225502
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 14:31 schreef Physsic het volgende:

[..]

Volgens mij kan ik net zo goed tegen een muur gaan praten.
Nee hoor, jouw posts over de iPhone worden gewaardeerd ^O^
Op donderdag 4 april 2024 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
Verrek ja, ik zie nu ook Jezus in de aardbeien :o
pi_151225561
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 14:30 schreef ToniB het volgende:
Was er even tussenuit maar ben weer helemaal bij gelezen.
Het probleem met de uitleg van Frank is voor mij dat die kloof waar de meiden in zijn gegleden niet heel erg groot kan zijn. Ik bedoel de oppervlakte van die kloof.
Dat probleem heb ik er ook mee. De val/glijpartij kan ik me voorstellen, het daar vast blijven zitten en nooit meer uitkomen, niet.

quote:
Als Frank daar beneden is geweest is het vreemd dat hij de steen, die ronde met zakjes, de meest herkenbare, niet heeft kunnen vinden. Het is geen kiezelsteentje! Het verhaal dat een gids aan de hand van de donkere foto een steen kan herkennen in een kloof waar nooit iemand komt?! Bovendien is die foto al maanden op internet en ook in Panamese kranten te vinden. De ouders hebben Feliciano de foto laten zien. De Sinaproc ploeg die ze tegen kwamen op hun zoektocht hadden de foto's ook gezien, daar waren ze immers naar opzoek. Het is wat mij betreft een onzin verhaal dat er opeens een supergids opduikt die nog nergens weet van had.
Dat de foto zo laat bekeken werd door een andere partij is vaag, maar misschien juist wel goed. Een onbevooroordeelde blik.

De vorm van het gesteente wijst inderdaad op een plek dichterbij de CD. Massief gesteente. De vegetatie hebben ook experts naar gekeken. Zij zullen weten welke planten ongeveer waar groeien of niet, of niet?

quote:
Frank heeft geen foto's, geen bewijs eigenlijk heeft hij helemaal niks.
Hij zal vast meer foto's hebben gemaakt dan die wij in de media hebben gezien.

Absence of evidence is no evidence of absence

quote:
Frank,
...Nou, ik kan geen zekerheid bieden maar als ik die zo dan zie dan acht ik dit scenario gewoon waarschijnlijk.
Prima uitspraak, lijkt me.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 31 maart 2015 @ 14:50:47 #169
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_151225631
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 14:31 schreef Physsic het volgende:

[..]

Volgens mij kan ik net zo goed tegen een muur gaan praten.
Nee, hoor. Door jou post ben ik ook gaan kijken. En ik dacht dat het allemaal erg lastig was, en dat is het dus niet. Maar ik heb een samsung, dezelfde als kris. Geen ander model en uit hetzelfde bouwjaar.
pi_151225666
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 14:50 schreef ootjekatootje het volgende:
Maar ik heb een samsung, dezelfde als kris. Geen ander model en uit hetzelfde bouwjaar.
Voor iemand die mij aanvalt op een gebrek aan kennis, nogal pijnlijk.

Kris had een iPhone, Lisanne een Samsung.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_151225853
Heel serieus, waarom wordt een eventueel misdrijf toch zo aan de kant geschoven? En eigenlijk belachelijk gemaakt?
pi_151225869
Vervelende is ook dat als je de telefoonoproepen in het verleden of de toekomst maakt, je de telefoon op 11 april in 01:05 weer goed moet zetten. Die verandering in de telefoon zou dan ook niet gelogd mogen worden.

Physsic zegt juist dat een iPhone "zowat alles logt". Dan lijkt me het veranderen van de tijd wel een heel basale parameter. Physsic, wordt die bij jou gelogd als je dit soort handelingen doet? En als je de tijd terugzet naar weer de juiste?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_151225914
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 14:56 schreef gynaika het volgende:
Heel serieus, waarom wordt een eventueel misdrijf toch zo aan de kant geschoven? En eigenlijk belachelijk gemaakt?
Ik schuif het niet aan de kant. Ik stel vragen. Daar komt geen antwoord op. Hoe kan je dan verwachten dat je verhaal overtuigend is?

"Belachelijk" werd het al door HK en FvdG zelf gemaakt; "spookverhalen".
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_151226013
Hij zal vast wel meer foto´s hebben, ik heb ook een hele map vol met foto´s met rotsen en vegetatie die daar op lijken maar toch niet dé plek is. Hij zegt toch zelf dat hij de plek niet heeft gevonden maar het past wat hem betreft wel. Ik kan ook een heel passend verhaal maken met foto´s en al erbij maar dat maakt het niet waar!
Deze conclusie paste en het geld was op...het boek kon gesloten worden. Einde verhaal.
Hij heeft niets gevonden.
pi_151226296
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 15:00 schreef ToniB het volgende:
Hij zal vast wel meer foto´s hebben, ik heb ook een hele map vol met foto´s met rotsen en vegetatie die daar op lijken maar toch niet dé plek is. Hij zegt toch zelf dat hij de plek niet heeft gevonden maar het past wat hem betreft wel. Ik kan ook een heel passend verhaal maken met foto´s en al erbij maar dat maakt het niet waar!
Deze conclusie paste en het geld was op...het boek kon gesloten worden. Einde verhaal.
Hij heeft niets gevonden.
En zo is het inderdaad.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')