Nou ben wel benieuwd aangezien dit het stukje eigenlijk is voordat Rick wakker werd en we dat nog niet echt gezien hebbenquote:Op dinsdag 8 september 2015 15:31 schreef Rijst het volgende:
[..]
vinden mensen dat echt? Ik kijk het alleen vanwege zombies en sommige personages zijn tof. Maar de rest is gewoon kut.
Maar ook 1 mega - over TWD: geen Rickquote:Op dinsdag 8 september 2015 10:04 schreef TheThirdMark het volgende:
Had beide eps al, gisteren maar gekeken. Verdorie, wat een goede serie.
En het heeft natuurlijk 1 mega + over TWD: geen Carl.
Maar wel Nickquote:Op dinsdag 8 september 2015 20:46 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Maar ook 1 mega - over TWD: geen Rick
Ik vind hem gruwelijk goed uiteraard! Heb nu pas 2 afleveringen gezien maar het is net als een speelfilm, vond het acteren ook zeer sterk vooral van die junkie zoon. Misschien dat de makers nu ook meer een idee hebben waar ze naartoe willen en nu het verhaal misschien beter kunnen uitwerken.quote:Op vrijdag 11 september 2015 09:10 schreef Iwanius het volgende:
Als in gruwelijk goed of i.v.g.met vorige serie teleurstellend?
quote:Op maandag 14 september 2015 20:31 schreef Remqo het volgende:
Ik vond deze aflevering ook wel goed, wel opvallend dat auto's in de brand gestoken worden of omgeduwd, maar Travis' jeep die staat er gewoon nog
Yep, weer weinig continuïteit te ontdekken.quote:Op maandag 14 september 2015 19:24 schreef psychedelicate het volgende:
Jammer dat de mensen en de keuzes die ze maken net zo dom zijn als in TWD. Travis die "you're sick" tegen zijn zombie-buurman zegt en hem tot rust probeert te manen, terwijl hij al lang weet wat walkers doen.
Eerste afleveringen zijn best aardig, maar het is wederom van een lui, laag niveau net zoals TWD. De groep in paniek en angst wanneer de schrijvers spanning nodig hebben, geconcentreerd en kalm wanneer de groep eventjes badass moet zijn of wanneer het een onbelangrijk moment is.
Niet waar.quote:Op maandag 14 september 2015 21:27 schreef Rianne84 het volgende:
Ik erger me eraan dat mensen zo snel veranderen in walkers. In het begin van twd duurde het zeker 24 uur voor een lijk weer opstond. En na een beet duurde het zelfs nog langer.
Sommigen doen er lang over om weer op te staan. Sommigen al binnen 10 minuten!quote:Op maandag 14 september 2015 21:27 schreef Rianne84 het volgende:
Ik erger me eraan dat mensen zo snel veranderen in walkers. In het begin van twd duurde het zeker 24 uur voor een lijk weer opstond. En na een beet duurde het zelfs nog langer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |