abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151199296
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 19:08 schreef Fer het volgende:

[..]

Nu hoefde Andreas alleen maar aan 1 knopje te draaien en een andere in te drukken. Het was wel heel makkelijk. Die ander neerhoeken lijkt mij toch alweer een stap zwaarder.

Ik denk dat als er een stewardess naast zit hij haar niet per se hoeft neer te hoeken. Lijkt me wel voldoende als hij de autopiloot uitzet en de knuppel maximaal naar voren duwt, zodat het vliegtuig in een stevig duikvlucht gaat. Zo'n verkeersvliegtuig is daar niet op gebouwd, dus zal de belasting niet aankunnen. En zelfs als 't dat wel kan, daar niet zomaar uit te trekken zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2015 19:15:47 ]
pi_151199350
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 18:26 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Desondanks mogen de prijzen van mij flink omhoog om die jongens beter te betalen. Vliegen hoeft niet binnen het bereik van iedere tokkie te liggen.
Die jongens verdienen al boven de Balkenendenorm en kunnen op hun 55ste met pensioen.
Waarom zou je in godsnaam dat salaris verhogen terwijl er nog steeds op materiaal (zoals bijv. Locatiesensors) wordt bezuinigd?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_151199385
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 19:15 schreef Wombcat het volgende:
Zo'n verkeersvliegtuig is daar niet op gebouwd, dus zal de belasting niet aankunnen. En zelfs als 'ie het wel kan, daar niet zomaar uit te trekken zijn.
Dat kan dus niet he, met een Airbus. Dat pikken die computers gewoon niet. Maar ze kan ieder geval de deur open maken.

En misschien een basic training, autopilot aanzetten en 31000ft instellen, transponder op mayday.
.
pi_151199406
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 19:08 schreef Fer het volgende:

[..]

Nu hoefde Andreas alleen maar aan 1 knopje te draaien en een andere in te drukken. Het was wel heel makkelijk. Die ander neerhoeken lijkt mij toch alweer een stap zwaarder.

Ach, deze man had daar ook geen moeite mee:
pi_151199589
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 19:17 schreef Fer het volgende:

[..]

Dat kan dus niet he, met een Airbus. Dat pikken die computers gewoon niet. Maar ze kan ieder geval de deur open maken.

En misschien een basic training, autopilot aanzetten en 31000ft instellen, transponder op mayday.
Iemand die is opgeleid om de A320 te vliegen kan die hulpmiddelen wel uitzetten ;)

Er zijn in de cockpit genoeg mogelijkheden om onherstelbare schade aan te richten. Ik zie vooralsnog echt niet hoe een stewardess (of zelfs een andere piloot) dat kan voorkomen als de ander echt kwaad wil.

Je moet leren van eerdere incidenten, maar niet alles is te beveiligen of te voorkomen.
pi_151199640
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 19:16 schreef eight het volgende:

[..]

Die jongens verdienen al boven de Balkenendenorm en kunnen op hun 55ste met pensioen.
Waarom zou je in godsnaam dat salaris verhogen terwijl er nog steeds op materiaal (zoals bijv. Locatiesensors) wordt bezuinigd?
Zo rooskleurig is het allemaal niet. Bovenop een studieschuld moeten starters ook nog betalen om te mogen werken zodat ze hun uren kunnen maken. Ze verdienen niks of 150 euro per maand.
  maandag 30 maart 2015 @ 19:24:54 #157
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_151199654
Blijf het vreemd vinden dat ie niks heeft gezegd en "normaal" is blijven ademen. Zou toch 'n reactie van mij zijn om lichtelijk in paniek te raken als zo'n vliegtuig zo snel daalt (zelfs al zou het 'n bewuste actie van me zijn). :@
Hallon!
pi_151199712
quote:
11s.gif Op maandag 30 maart 2015 19:24 schreef BlueMage het volgende:
Blijf het vreemd vinden dat ie niks heeft gezegd en "normaal" is blijven ademen. Zou toch 'n reactie van mij zijn om lichtelijk in paniek te raken als zo'n vliegtuig zo snel daalt (zelfs al zou het 'n bewuste actie van me zijn). :@
Ik zou volgens mij op het laatst nog zachtjes 'sorry' zeggen of zo :@
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_151199751
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 19:24 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Zo rooskleurig is het allemaal niet. Bovenop een studieschuld moeten starters ook nog betalen om te mogen werken zodat ze hun uren kunnen maken. Ze verdienen niks of 150 euro per maand.
Dat is lang niet bij alle maatschappijen zo. Germanwings biedt prima arbeidsvoorwaarden en ze betalen je typerating etc.
pi_151199772
quote:
Ja, heb je gelijk in, ook als je zelfmoord wilt plegen zul je je momenten van onzekerheid hebben. Het is niet hetzelfde als wat Herman Brood deed van een hoog gebouw afspringen. Maar een tergend langzaam verlopend proces van minutenlang. En als je twijfelt kun je nog ingrijpen na 5/6/7 minuten ook, en claimen dat je een black out had oid...
I´m back.
pi_151199802
quote:
Als je hartslag omhoog schiet blijft je ademhaling nog wel normaal.
  maandag 30 maart 2015 @ 19:31:13 #162
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_151199934
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 19:28 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Als je hartslag door stress omhoog schiet ga je volgens mij ook hyperventileren enzo dus...maar ben geen dokter. (maar dat ben jij volgens mij ook niet :') )
Hallon!
pi_151199974
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 19:27 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Dat is lang niet bij alle maatschappijen zo. Germanwings biedt prima arbeidsvoorwaarden en ze betalen je typerating etc.
De opmerking was in het algemeen, niet voor Lubitz. Is het trouwens niet raar dat hij ff 2 nieuwe Audi's kan bestellen met maar 620 uren?
pi_151199986
Misschien een knopje buiten de cockpit, waarmee je het vliegtuig in een veilige cirkelbeweging kan laten vliegen op een veilige hoogte. Kunnen terroristen ook niets mee en je hebt langer de tijd om op hem in te praten.

Mocht het alsnog niet lukken, zal op een gegeven moment de brandstof op zijn en ga je alsnog neerstorten.
.
pi_151200129
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 19:32 schreef 11en30 het volgende:

[..]

De opmerking was in het algemeen, niet voor Lubitz. Is het trouwens niet raar dat hij ff 2 nieuwe Audi's kan bestellen met maar 620 uren?
In het algemeen zijn er inderdaad slechter betalende clubs ja ;)

Met 620 uur vlieg je er al een jaar ongeveer (langer nog aangezien je ook betaald krijgt tijdens je simulatortraining etc).
Dan ligt het eraan waar je je prioriteiten legt. Volle bak extra afbetalen, of even genieten van je eindelijk wat ruimere financiële situatie.
pi_151200240
quote:
Precies, dat zei ik paar dagen geleden ook.
Lijkt mij echt heel raar.

quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 19:28 schreef 11en30 het volgende:

Uhm nee lijkt mij niet. Je ademhaling en hartslag staan toch redelijk in verband met elkaar.
Als je zenuwachtig bent gaat je ademhaling ook echt wel veranderen.
Je kunt niet een hoge hartslag hebben (als je dat normaal niet hebt) en gewoon super kalm ademhalen.
pi_151200295
Ik hoop trouwens dat ze een weg aanleggen dat je zo weer kunt verwijderen....
Beetje zonde om ineens een dikke weg aan te leggen naar een zinloze locatie. Lekker natuur slopen enzo.
pi_151200370
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 19:38 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Je kunt niet een hoge hartslag hebben (als je dat normaal niet hebt) en gewoon super kalm ademhalen.
Waar baseer je dat op?
pi_151200445
quote:

[..]

Dan blijft de ademhaling nog steeds normaal. Niet dat hij is gaan stikken of zo.
  maandag 30 maart 2015 @ 19:42:53 #171
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_151200484
quote:
In een roes?
Misschien was ie wel onder invloed van drugs of medicatie.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_151200494
Misschien is ie wel in meditatie-zen-modus gegaan met zijn ogen dicht 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_151200654
quote:

Uhm nee lijkt mij niet. Je ademhaling en hartslag staan toch redelijk in verband met elkaar.
Klopt wanneer je hartslag omhoog gaat ga je sneller en oppervlakkiger ademen, dit is niet waargenomen bij Lubitz.
pi_151200751
Wat een boel cardiologen hier
  maandag 30 maart 2015 @ 19:49:22 #175
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_151200774
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 19:48 schreef computergirl het volgende:
Wat een boel cardiologen hier
Mwah. Dat is nu niet bepaald cardiologen kennis.
Wie dit leest is een lezer van dit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')