Ik denk dat als er een stewardess naast zit hij haar niet per se hoeft neer te hoeken. Lijkt me wel voldoende als hij de autopiloot uitzet en de knuppel maximaal naar voren duwt, zodat het vliegtuig in een stevig duikvlucht gaat. Zo'n verkeersvliegtuig is daar niet op gebouwd, dus zal de belasting niet aankunnen. En zelfs als 't dat wel kan, daar niet zomaar uit te trekken zijn.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:08 schreef Fer het volgende:
[..]
Nu hoefde Andreas alleen maar aan 1 knopje te draaien en een andere in te drukken. Het was wel heel makkelijk. Die ander neerhoeken lijkt mij toch alweer een stap zwaarder.
Die jongens verdienen al boven de Balkenendenorm en kunnen op hun 55ste met pensioen.quote:Op maandag 30 maart 2015 18:26 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Desondanks mogen de prijzen van mij flink omhoog om die jongens beter te betalen. Vliegen hoeft niet binnen het bereik van iedere tokkie te liggen.
Dat kan dus niet he, met een Airbus. Dat pikken die computers gewoon niet. Maar ze kan ieder geval de deur open maken.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:15 schreef Wombcat het volgende:
Zo'n verkeersvliegtuig is daar niet op gebouwd, dus zal de belasting niet aankunnen. En zelfs als 'ie het wel kan, daar niet zomaar uit te trekken zijn.
Ach, deze man had daar ook geen moeite mee:quote:Op maandag 30 maart 2015 19:08 schreef Fer het volgende:
[..]
Nu hoefde Andreas alleen maar aan 1 knopje te draaien en een andere in te drukken. Het was wel heel makkelijk. Die ander neerhoeken lijkt mij toch alweer een stap zwaarder.
Iemand die is opgeleid om de A320 te vliegen kan die hulpmiddelen wel uitzettenquote:Op maandag 30 maart 2015 19:17 schreef Fer het volgende:
[..]
Dat kan dus niet he, met een Airbus. Dat pikken die computers gewoon niet. Maar ze kan ieder geval de deur open maken.
En misschien een basic training, autopilot aanzetten en 31000ft instellen, transponder op mayday.
Zo rooskleurig is het allemaal niet. Bovenop een studieschuld moeten starters ook nog betalen om te mogen werken zodat ze hun uren kunnen maken. Ze verdienen niks of 150 euro per maand.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:16 schreef eight het volgende:
[..]
Die jongens verdienen al boven de Balkenendenorm en kunnen op hun 55ste met pensioen.
Waarom zou je in godsnaam dat salaris verhogen terwijl er nog steeds op materiaal (zoals bijv. Locatiesensors) wordt bezuinigd?
Ik zou volgens mij op het laatst nog zachtjes 'sorry' zeggen of zoquote:Op maandag 30 maart 2015 19:24 schreef BlueMage het volgende:
Blijf het vreemd vinden dat ie niks heeft gezegd en "normaal" is blijven ademen. Zou toch 'n reactie van mij zijn om lichtelijk in paniek te raken als zo'n vliegtuig zo snel daalt (zelfs al zou het 'n bewuste actie van me zijn).
Dat is lang niet bij alle maatschappijen zo. Germanwings biedt prima arbeidsvoorwaarden en ze betalen je typerating etc.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:24 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Zo rooskleurig is het allemaal niet. Bovenop een studieschuld moeten starters ook nog betalen om te mogen werken zodat ze hun uren kunnen maken. Ze verdienen niks of 150 euro per maand.
Ja, heb je gelijk in, ook als je zelfmoord wilt plegen zul je je momenten van onzekerheid hebben. Het is niet hetzelfde als wat Herman Brood deed van een hoog gebouw afspringen. Maar een tergend langzaam verlopend proces van minutenlang. En als je twijfelt kun je nog ingrijpen na 5/6/7 minuten ook, en claimen dat je een black out had oid...quote:Op maandag 30 maart 2015 19:24 schreef BlueMage het volgende:
Blijf het vreemd vinden dat ie niks heeft gezegd en "normaal" is blijven ademen. Zou toch 'n reactie van mij zijn om lichtelijk in paniek te raken als zo'n vliegtuig zo snel daalt (zelfs al zou het 'n bewuste actie van me zijn).
Als je hartslag omhoog schiet blijft je ademhaling nog wel normaal.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:24 schreef BlueMage het volgende:
Als je hartslag door stress omhoog schiet ga je volgens mij ook hyperventileren enzo dus...maar ben geen dokter. (maar dat ben jij volgens mij ook nietquote:Op maandag 30 maart 2015 19:28 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Als je hartslag omhoog schiet blijft je ademhaling nog wel normaal.
De opmerking was in het algemeen, niet voor Lubitz. Is het trouwens niet raar dat hij ff 2 nieuwe Audi's kan bestellen met maar 620 uren?quote:Op maandag 30 maart 2015 19:27 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Dat is lang niet bij alle maatschappijen zo. Germanwings biedt prima arbeidsvoorwaarden en ze betalen je typerating etc.
In het algemeen zijn er inderdaad slechter betalende clubs jaquote:Op maandag 30 maart 2015 19:32 schreef 11en30 het volgende:
[..]
De opmerking was in het algemeen, niet voor Lubitz. Is het trouwens niet raar dat hij ff 2 nieuwe Audi's kan bestellen met maar 620 uren?
Precies, dat zei ik paar dagen geleden ook.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:24 schreef BlueMage het volgende:
Uhm nee lijkt mij niet. Je ademhaling en hartslag staan toch redelijk in verband met elkaar.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:28 schreef 11en30 het volgende:
Als je hartslag omhoog schiet blijft je ademhaling nog wel normaal.
Waar baseer je dat op?quote:Op maandag 30 maart 2015 19:38 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Je kunt niet een hoge hartslag hebben (als je dat normaal niet hebt) en gewoon super kalm ademhalen.
Dan blijft de ademhaling nog steeds normaal. Niet dat hij is gaan stikken of zo.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:38 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Als je zenuwachtig bent gaat je ademhaling ook echt wel veranderen.
In een roes?quote:Op maandag 30 maart 2015 19:24 schreef BlueMage het volgende:
Klopt wanneer je hartslag omhoog gaat ga je sneller en oppervlakkiger ademen, dit is niet waargenomen bij Lubitz.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:38 schreef bianconeri het volgende:
Uhm nee lijkt mij niet. Je ademhaling en hartslag staan toch redelijk in verband met elkaar.
Als je zenuwachtig bent gaat je ademhaling ook echt wel veranderen.
Je kunt niet een hoge hartslag hebben (als je dat normaal niet hebt) en gewoon super kalm ademhalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |