abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Redactie Games donderdag 2 april 2015 @ 22:06:04 #76
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_151312690
Humble Weekly bundle. Tier 1 is het waard. Cook, Serve, Delicious en QP Shooting voor $1,- is niet verkeerd.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  donderdag 2 april 2015 @ 23:55:43 #77
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_151317216
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 14:19 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Daarom, beetje hersenloos hack/slash minions bashen, maar die Dungeon Crawlers vind ik nou niet echt een voorbeeld van diepgaande RPG.

Andere kant, ik heb eerst ¤60,- neergeteld voor Diablo III, terwijl ik destijds beter ¤4,- voor Torchlight II had kunnen neerleggen, dat eigenlijk leuker is. :')
Hier precies andersom, het geld voor torchlight 2 beter in de zak kunnen houden. D3 daarentegen best wel veel gespeeld.
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
  vrijdag 3 april 2015 @ 09:11:45 #78
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_151320263
Duuuussssss...

Steam maar helemaal verwijderd, computer geschoond, Steam opnieuw geïnstalleerd. Herkende automatisch de nog op de andere schijf staande games en logde automatisch in. Wat ik vreemd vind, nadat ik de boel had gewiped.

How den toe: het werkt niet. Nog steeds error 118 en ik kan niet de online services van Steam gebruiken.

Op een Wiki een fix gevonden... nou ja, je moet Reimage Repair downloaden, die scant op issues.

4 issues gevonden: hij beschouwt vier exe-files van Steam-games als malware (o.a. Skyrim, FarCry). Wat mij bevreemdt, maar goed. Ik klik op 'repair' en JA HOOR: 35 euro en dan kun je het programma gebruiken.

Ik haat dat. Dat iets als een fix wordt aangeraden en vervolgens kun je alleen fixen door iets te kopen. Me reet.

Dus: probleem nog steeds niet opgelost na zoveel herinstalls. Kutterdekutterdekut.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 3 april 2015 @ 09:51:06 #79
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_151320865
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 09:11 schreef Verbal het volgende:
Duuuussssss...

Steam maar helemaal verwijderd, computer geschoond, Steam opnieuw geïnstalleerd. Herkende automatisch de nog op de andere schijf staande games en logde automatisch in. Wat ik vreemd vind, nadat ik de boel had gewiped.

How den toe: het werkt niet. Nog steeds error 118 en ik kan niet de online services van Steam gebruiken.

Op een Wiki een fix gevonden... nou ja, je moet Reimage Repair downloaden, die scant op issues.

4 issues gevonden: hij beschouwt vier exe-files van Steam-games als malware (o.a. Skyrim, FarCry). Wat mij bevreemdt, maar goed. Ik klik op 'repair' en JA HOOR: 35 euro en dan kun je het programma gebruiken.

Ik haat dat. Dat iets als een fix wordt aangeraden en vervolgens kun je alleen fixen door iets te kopen. Me reet.

Dus: probleem nog steeds niet opgelost na zoveel herinstalls. Kutterdekutterdekut.

V.
Pm gestuurd. Overigens: heb je een clean install van Windows gedaan of begrijp ik dat nu verkeerd?
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  vrijdag 3 april 2015 @ 12:36:20 #80
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_151325045
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 09:51 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Pm gestuurd. Overigens: heb je een clean install van Windows gedaan of begrijp ik dat nu verkeerd?
Nee, Steam. Als in: eerst verwijderen en dan opnieuw installeren.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 3 april 2015 @ 23:13:16 #81
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_151346667
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 09:11 schreef Verbal het volgende:
Duuuussssss...

Steam maar helemaal verwijderd, computer geschoond, Steam opnieuw geïnstalleerd. Herkende automatisch de nog op de andere schijf staande games en logde automatisch in. Wat ik vreemd vind, nadat ik de boel had gewiped.

How den toe: het werkt niet. Nog steeds error 118 en ik kan niet de online services van Steam gebruiken.

Op een Wiki een fix gevonden... nou ja, je moet Reimage Repair downloaden, die scant op issues.

4 issues gevonden: hij beschouwt vier exe-files van Steam-games als malware (o.a. Skyrim, FarCry). Wat mij bevreemdt, maar goed. Ik klik op 'repair' en JA HOOR: 35 euro en dan kun je het programma gebruiken.

Ik haat dat. Dat iets als een fix wordt aangeraden en vervolgens kun je alleen fixen door iets te kopen. Me reet.

Dus: probleem nog steeds niet opgelost na zoveel herinstalls. Kutterdekutterdekut.

V.
Je kunt toch gewoon je 'geinfecteerde' bestanden wegtiefen en opnieuw laten downloaden door steam? Lijkt me raar dat er slechte exe bestanden op de steamservers staan.

Je gaat me niet vertellen dat een willekeurig antivirus programma gewoon in bestandjes random code kan gaan zitten verwijderen en dat dat goed gaat.
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
pi_151347734
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 09:11 schreef Verbal het volgende:
Duuuussssss...

Steam maar helemaal verwijderd, computer geschoond, Steam opnieuw geïnstalleerd. Herkende automatisch de nog op de andere schijf staande games en logde automatisch in. Wat ik vreemd vind, nadat ik de boel had gewiped.

How den toe: het werkt niet. Nog steeds error 118 en ik kan niet de online services van Steam gebruiken.

Op een Wiki een fix gevonden... nou ja, je moet Reimage Repair downloaden, die scant op issues.

4 issues gevonden: hij beschouwt vier exe-files van Steam-games als malware (o.a. Skyrim, FarCry). Wat mij bevreemdt, maar goed. Ik klik op 'repair' en JA HOOR: 35 euro en dan kun je het programma gebruiken.

Ik haat dat. Dat iets als een fix wordt aangeraden en vervolgens kun je alleen fixen door iets te kopen. Me reet.

Dus: probleem nog steeds niet opgelost na zoveel herinstalls. Kutterdekutterdekut.

V.
http://www.reddit.com/r/S(...)_steam_sites/%5B1%5D
+ http://www.reddit.com/r/S(...)or_code_109_and_118/
die heb je neem ik aan al doorgenomen?

het is wel heel vreemd, ik neem ook aan dat je alle firewalls, virusscanners e.d. al eens hebt uitgeschakeld?
i.v.m. die virusherkenning: al eens een usb stickje met kaspersky rescue opgestart?
ik roep maar even wat dingen, grote kans dat je het al geprobeerd hebt :P
  Redactie Games zaterdag 4 april 2015 @ 11:12:29 #83
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_151353363
Ik zou zeggen verwijder gewoon die "geïnfecteerde" games uit je Library en download ze opnieuw. Het geldt toch niet voor elk spel?
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_151353808
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2015 11:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik zou zeggen verwijder gewoon die "geïnfecteerde" games uit je Library en download ze opnieuw. Het geldt toch niet voor elk spel?
Zelf handmatig ook de maps en bestanden verwijderen. Ook in appdata/local enz.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zaterdag 4 april 2015 @ 13:32:25 #86
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_151356079
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2015 11:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik zou zeggen verwijder gewoon die "geïnfecteerde" games uit je Library en download ze opnieuw. Het geldt toch niet voor elk spel?
Naar nu blijkt is die Reimage gewoon fucking malware. Eigen schuld, dikke bult, had ik eerst maar moeten googlen, ipv de wiki te vertrouwen -O-

Heb het er nu wel af, trouwens, magoed. Malwarebytes (betaalde versie) heb je dus ook geen kont aan.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_151382697
Ubisoft sale op Gamersgate. Heb me goed geamuseerd met Blacklist, en naar wat ik lees is Chaos Theory nog beter. Alleen ben ik wat bevreesd voor de releasedatum: 2005. Double Agent aan de praat krijgen was een ramp, en zeker met xbox360 controller is uiteindelijk nooit gelukt.

Iemand recent ervaring mee?
  zondag 5 april 2015 @ 12:09:38 #88
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_151383308
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2015 11:47 schreef AntiChrist7 het volgende:
Ubisoft sale op Gamersgate. Heb me goed geamuseerd met Blacklist, en naar wat ik lees is Chaos Theory nog beter. Alleen ben ik wat bevreesd voor de releasedatum: 2005. Double Agent aan de praat krijgen was een ramp, en zeker met xbox360 controller is uiteindelijk nooit gelukt.

Iemand recent ervaring mee?
Geen eigen ervaringen mee, maar volgens de PC Gaming Wiki hoort het spel het best goed te doen met een controller: http://pcgamingwiki.com/w(...)_Theory&oldid=137986
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_151385575
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2015 12:09 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Geen eigen ervaringen mee, maar volgens de PC Gaming Wiki hoort het spel het best goed te doen met een controller: http://pcgamingwiki.com/w(...)_Theory&oldid=137986
Ja, maar diezelfde site zegt ook dat Double Agent perfect werkt met een xbox 360 controller.....

Anders mensen interesse in Ghost Recon Future Soldier? Uit gameplay die ik heb gezien lijkt het echt een leuke co-op/4 mensen game, en technisch gezien niet zo risicovol als iets uit 2005
pi_151388442
Chaos Theory is trouwens wel de beste SP. Absoluut een aanrader en hij doet het prima op vista/windows 7.
There are only 151 Pokémon.
pi_151388450
En met keyboard en muis is het prima te besturen btw.
There are only 151 Pokémon.
  zondag 5 april 2015 @ 15:52:43 #92
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_151389720
Ik vond PT iets leuker eigenlijk :@

Dit laatste missie waar je zo'n gast moet ontvoeren tijdens een televisieoptreden _O_
Please Move The Deer Crossing Sign
  zondag 5 april 2015 @ 22:54:09 #93
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_151405375
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2015 15:52 schreef JimmyJames het volgende:
Ik vond PT iets leuker eigenlijk :@

Dit laatste missie waar je zo'n gast moet ontvoeren tijdens een televisieoptreden _O_
Een na laatste. ;) Bij de laatste moest je naar LAX en de gasten met verhoogde lichaamstemperatuur er uit pikken..
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_151437709
Heb het uiteindelijk toch niet gekocht. Het zag er iets te houterig uit en wou het risico niet lopen met de controller.

Wel Blacklist terug geinstalleerd, en bij wonder mijn save terug gehaald. Direct wat co-op missies met randoms gespeeld, en damn, ben vergeten hoe leuk het is de geheime agent uit te hangen die af en toe eens wat salvo's kan lossen

Als je die Let's Play's ziet van Achievement Hunter in iets als Rainbow Six Vegas 2, dan zie je hoeveel fun die mannen hebben in Tom Clancy's. Maar ik heb geen vrienden ;(
  dinsdag 7 april 2015 @ 07:28:30 #95
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_151440341
Afgelopen weekend een paar uur in The Witcher gestoken, en moet nog even kijken of het wat voor mij is. Dat gedoe met je character upgraden en je wapens en zo... je kan tig soorten olie kopen voor je zwaarden... en nergens is duidelijk welke olie je het best op welk zwaard kunt smeren, welke van de tig soorten bommen je het beste kunt kopen etcetera. TIjdens gevechten ram ik maar wat op mijn muisknoppen, heb vaak geen tijd om iets anders te doen (een target kiezen? Mijn reet... Een spell kiezen? Geen tijd voor). Dus ik kijk het nog even aan, want hier vind ik niet veel aan.

En de prijs voor verreweg de irritantste in-game muziek ooit!

Wél 4 Steam-achievements gehaald, zie ik aan het envelopje bovenaan mijn scherm. Kan alleen niet zien welke, door die kuttige Steam-bug. Dus ik ga inderdaad Steam en games van mijn computer slopen, daarna alle restanten verwijderen met cc-cleaner en dan maar weer de hele boel opnieuw installeren in de hoop dat het gaat werken -O-

Ja, ik ben narrig :(

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 7 april 2015 @ 08:32:23 #96
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_151440759
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 07:28 schreef Verbal het volgende:
Afgelopen weekend een paar uur in The Witcher gestoken, en moet nog even kijken of het wat voor mij is. Dat gedoe met je character upgraden en je wapens en zo... je kan tig soorten olie kopen voor je zwaarden... en nergens is duidelijk welke olie je het best op welk zwaard kunt smeren, welke van de tig soorten bommen je het beste kunt kopen etcetera. TIjdens gevechten ram ik maar wat op mijn muisknoppen, heb vaak geen tijd om iets anders te doen (een target kiezen? Mijn reet... Een spell kiezen? Geen tijd voor). Dus ik kijk het nog even aan, want hier vind ik niet veel aan.

En de prijs voor verreweg de irritantste in-game muziek ooit!
Mijn Witcher 2-tip: speel hem met deze mod: http://redkit.cdprojektred.com/index.php?c=mod&m=show&p=77 Is van een van de ontwikkelaars van The Witcher 2 en 3, maakt de combat een stuk sneller. Ik heb eigenlijk nooit olie op m'n zwaarden gesmeerd, wel actief met de spells gespeeld. Maar omdat blokken met de mod automatisch gaat, krijg je wat meer rust in je spel en kun je daarmee wat meer experimenteren.

Mocht je het trouwens over de oorspronkelijke Witcher hebben: abandon ship! Die game komt zoooo traag op gang, combat wordt nooit leuk, veel teveel nadruk op crafting, #gruwelijk
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_151441237
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 april 2015 08:32 schreef SpankmasterC het volgende:
Mocht je het trouwens over de oorspronkelijke Witcher hebben: abandon ship! Die game komt zoooo traag op gang, combat wordt nooit leuk, veel teveel nadruk op crafting, #gruwelijk
die ervaring heb ik totaal niet bij 1
  dinsdag 7 april 2015 @ 09:15:18 #98
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_151441399
The Witcher heeft inderdaad een uitgebreid level- en craftsysteem, zoals veel rpg's :P.

Je Steel Sword is voor menselijke tegenstanders, je zilveren zwaard voor beesten, monsters en specters. Dus baseer daar je keuze op welke olie je op welk zwaard wil smeren. ;) Hetzelfde geldt voor de bommen, traps en potions.

Op de hogere moeilijkheidsgraden ga je het niet halen met 'alleen maar wat op de muisknoppen rammen'. En je switcht heel makkelijk naar een andere spell door tijdens een gevecht Ctrl ingedrukt te houden (het spel freezed dan tijdelijk) en een andere te selecteren. In het begin is vooral je Aard-sign het handigst, om je tegenstanders te laten staggeren, waardoor ze hun verdediging even laten vallen. En maak gebruik van je Block-optie.

Als je merkt dat je door dat gedoe met je steaminstallatie geen geduld meer hebt(, als je jezelf al gaat ergeren aan de muziek :{), moet je gewoon stoppen, want dan verpest je het voor jezelf. Je moet bij dit spel best wat experimenteren en lezen voordat je alles doorhebt, maar het is zeker geen hoge drempel o.i.d..
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  dinsdag 7 april 2015 @ 09:32:56 #99
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_151441719
quote:
3s.gif Op dinsdag 7 april 2015 09:15 schreef The_Substitute het volgende:
The Witcher heeft inderdaad een uitgebreid level- en craftsysteem, zoals veel rpg's :P.

Je Steel Sword is voor menselijke tegenstanders, je zilveren zwaard voor beesten, monsters en specters. Dus baseer daar je keuze op welke olie je op welk zwaard wil smeren. ;) Hetzelfde geldt voor de bommen, traps en potions.

Op de hogere moeilijkheidsgraden ga je het niet halen met 'alleen maar wat op de muisknoppen rammen'.
Nee, dat heb ik gemerkt in de Arena-game. Derde ronde was al pittig, en de vierde ronde overleefde ik op geen enkele manier.
quote:
En je switcht heel makkelijk naar een andere spell door tijdens een gevecht Ctrl ingedrukt te houden (het spel freezed dan tijdelijk) en een andere te selecteren. In het begin is vooral je Aard-sign het handigst, om je tegenstanders te laten staggeren, waardoor ze hun verdediging even laten vallen.
Okee, ga ik proberen.
quote:
En maak gebruik van je Block-optie.
De block-optie heb ik door en het verschil tussen beide zwaarden had ik ook uitgezocht. Maar brown oil... hoe kan ik zien voor welk zwaard die het beste is?
quote:
Als je merkt dat je door dat gedoe met je steaminstallatie geen geduld meer hebt(, als je jezelf al gaat ergeren aan de muziek :{), moet je gewoon stoppen, want dan verpest je het voor jezelf. Je moet bij dit spel best wat experimenteren en lezen voordat je alles doorhebt, maar het is zeker geen hoge drempel o.i.d..
Ik ga het nog even proberen, wellicht ook met de eerder genoemde mod, maar de ergernis over Steam zit de gameplay niet in de weg, hoor :) Maar die muziek, tijdens de bestorming van dat kasteel... Godschristeneziele -O- Zelfs op de laagste stand wil ik iets naar mijn computer gooien. Wat een hysterisch gedoe...

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 7 april 2015 @ 09:33:42 #100
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_151441733
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 april 2015 08:32 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Mijn Witcher 2-tip: speel hem met deze mod: http://redkit.cdprojektred.com/index.php?c=mod&m=show&p=77 Is van een van de ontwikkelaars van The Witcher 2 en 3, maakt de combat een stuk sneller. Ik heb eigenlijk nooit olie op m'n zwaarden gesmeerd, wel actief met de spells gespeeld. Maar omdat blokken met de mod automatisch gaat, krijg je wat meer rust in je spel en kun je daarmee wat meer experimenteren.
Thanks, ga ernaar kijken :)

V.
Ja inderdaad, V. ja.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')