Weer een spin-off?quote:Op zondag 29 maart 2015 18:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
er komt binnenkort weer een spin-off van The Flash en Arrow waarin hij een van de hoofdrollen speelt
ik kan inderdaad bevestigen dat jij een kkuser bent, jaquote:Op zondag 29 maart 2015 20:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Jij kan niets bevestigen, al had je een liter secondelijm
Nog niet uitgehuild? janksmoelquote:Op zondag 29 maart 2015 20:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik kan inderdaad bevestigen dat jij een kkuser bent, ja
teken is johquote:Op zondag 29 maart 2015 20:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik maakte maar een grapje hoor, ik vind WCH geen kkuser :squote:Op zondag 29 maart 2015 20:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hoe vaak fap jij nou op een dag?quote:Op zondag 29 maart 2015 20:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoezo nu niet dan?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1 á 2quote:Op zondag 29 maart 2015 20:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoe vaak fap jij nou op een dag?
Zwitserland, beetje goud zoekenquote:
Wat gevonden?quote:
HZAW zoekt bevestiging, krijgt hij thuis nietquote:Op zondag 29 maart 2015 20:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik maakte maar een grapje hoor, ik vind WCH geen kkuser :s
ik vind HZAW tegenwoordig ook geen kkuser dus dit is best awkward voor mijquote:Op zondag 29 maart 2015 20:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
HZAW zoekt bevestiging, krijgt hij thuis niet
Zolang jij er maar op kan fappen.quote:Op zondag 29 maart 2015 20:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoezo nu niet dan?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik uitgehuild? Wie was diegene die keihard jankte en ragde door te brullen dat hij nooit meer op FOK! zou komen en dat iedereen de tering kon krijgen?quote:Op zondag 29 maart 2015 20:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nog niet uitgehuild? janksmoel
gaat ie weerquote:Op zondag 29 maart 2015 20:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik uitgehuild? Wie was diegene die keihard jankte en ragde door te brullen dat hij nooit meer op FOK! zou komen en dat iedereen de tering kon krijgen?
Jij toch? Of wat.
ik vind haar nu nep overkomenquote:Op zondag 29 maart 2015 20:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoezo nu niet dan?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |