Aanvulling op streamverslagen Pannenkoekenmix.
(Gesprek Gina en Mark op de akker)Gina: Je moet me niet verkeerd begrijpen, maar we moeten rustig aan doen. De bedden weer uit elkaar doen. Anders zeg ik het een en doe ik het andere. Ik moet doen waarvoor ik gekomen ben en als ik een vriendje heb verlies ik meestal wat ik zelf in gedachten heb. Maar ik ben ook hier om voor mezelf op te komen. Omdat ik heel veel mee ga in gevoel. Ik dacht ik moet dit gewoon even zeggen. Ik wil je niet kwetsen.
Mark: Je kwetst me niet. Het is een leermomentje, je doet het fantastisch schat.
Gina: Ik vind het alleen lastig om dit soort dingen te zeggen.
Mark: Je kan alles tegen me zeggen, dat heb ik vanaf het begin al gezegd. Je kwetst me niet, je ziet hoe de groep reageert. Hetzelfde met Naomi en Gio gehad. Je doet dan niet waar je voor binnen gekomen bent.
Gina: Ik ben niet zoals Naomi. Ik wil gewoon rustig aan doen, ik ben ook geen afhankelijk iemand. Ik wil ook niet apart slapen, ik wil gewoon op de vide bij de groep slapen.
Mark: Ik ben trots op je, niet over je heen laten lopen.
Gina: En we hebben alle tijd, ik vind het fijn om bij je te liggen.
Mark: Ik vind het prima, ik zal me iets terug trekken. Gina, jij hebt de controle.
(Gesprek Gina en Gabriëlle)Gina: De meeste shit komt ook door jongens,
Gabriëlle: Meen je dit serieus?
Gina: dus daarom was dit echt wel dat ik dacht, zie je wel nou doe ik het weer. Ik ben hier uiteindelijk binnen gekomen voor mezelf en toen dacht ik, nu ga ik weer, hoe leuk Mark ook is, maar, dat ik dacht ik ben hier wel voor mezelf.
Gabriëlle: Ben je ook, daar moet je focus ophouden.
Gina: Dus ik was even blij dat je dat zei.
Gabriëlle: Wat zei ik dan?
Gina: Nou je zei gewoon van - dit is geen twee weken-, ik weet niet, je zei gewoon iets en toen dacht ik ja, je hebt me geholpen.
Gabriëlle: Ohh, ja, maar het was niet uhhh,
Gina: Nee, maar het was voor mij wel een wake-up call, dat ik dacht, nu doe ik het weer.
Gabriëlle: Ja, maar waarom doe je de bedden uit elkaar?
Gina: Omdat sowieso, ik wil gewoon rustig aan doen.
Gabriëlle: Maar jullie hebben al naast elkaar gelegen, jullie zijn al heel close?
Gina: Nee, maar daarvoor was het heel anders, maar toen voelde het gewoon leuk, weet je, vond ik het gewoon fijn om naast iemand te slapen omdat ik moeite heb om alleen te slapen, zeg maar, dus toen vond ik het gewoon fijn, omdat ik mijn mama miste.
![1zaogh.png]()
Gabriëlle: Oké
Gina: Maar nu is het anders, omdat we allebei hebben toegegeven, daar wil ik gewoon rustig aan meedoen. Ik wil niet, ik kom hier echt voor mezelf.
Gabriëlle: Jawel, maar dat is goed, maar ik bedoel, ik neem aan dat die aantrekkingskracht tussen jullie groot is?
Gina: Ja.
Gabriëlle: Dus ik weet zeker dat jullie vanavond weer bij elkaar liggen, want zo leuk vinden jullie elkaar. Dus eigenlijk, sommige dingen hoef je niet te forceren, maar je moet gewoon focus houden op hetgene wat je wilt doen, maar je hoeft niet te forceren.
Gina: Af en toe moet jij gewoon effe tegen mij,
Gabriëlle: Maar weet je, dat is niet echt mijn ding om te doen, af en toe maak ik weleens een opmerking ofzo.
Gina: Dat is goed, dat is goed,
Gabriëlle: Weet je als je gevoelens hebt voor iemand, laat jezelf gaan, maar verlies jezelf niet,
Gina: Weet je, toevallig hadden we het hier vannacht nog over, dat heb ik ook tegen Mark gezegd, je zou de kers op de taart zijn, maar ik ben hier niet gekomen voor een vriendje, ik ben hier echt gekomen voor mezelf.
Gabriëlle: Dat heb je ook veel gezegd in het begin,
Gina: Ja en toen heb ik gezegd daar moet ik gewoon mijn focus er wel bij houden, dan moet ook gewoon weet je, ik heb zoiets van als we hier allebei nog acht maanden zitten, we hebben nog tijd zat, waarom gaan we dan nu in een rush, tuurlijk er is een onwijze klik een aantrekkingskracht, maar dat ik denk, dat kan je ook iets minder proberen, ik wil mijn dingen hier blijven doen, hij is een toevoeging op wat ik wil, maar hij is niet mijn dagplanning, niet mijn ding,
Gabriëlle: Ja, maar daar leek het wel op,
Gina: Daarom dacht ik, dat wil ik niet, dat is niet waar ik voor ben gekomen.
[ Bericht 0% gewijzigd door Tuinfluitert op 06-05-2015 21:09:57 (Caps door Yesnie, Rasko, Japie,Oma-Nijn e.a.) ) ]