Ik hou ook een excel sheet bij met alle details die ik van FOK!kers lees hier.quote:Op zondag 29 maart 2015 14:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Er zijn kneuzen hier op Fok! die een map hebben met foto's van alle users die ooit foto's hebben geplaatst.
Herman, echt even serieus nu.quote:Op zondag 29 maart 2015 14:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik behoud het recht om dit te weigeren
picsquote:Op zondag 29 maart 2015 14:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik hou ook een excel sheet bij met alle details die ik van FOK!kers lees hier.
Maar Toto is dan ook een encyclopedie. Dat is iets anders dan types die zichzelf beter achten dan de rest van de users hier puur alleen omdat ze dus foto's opslaan van deze mensen.quote:
kneusquote:Op zondag 29 maart 2015 14:42 schreef TARDIS. het volgende:
Ik hou ook een excel sheet bij met alle details die ik van FOK!kers lees hier.
ik heb geen enkele foto van welke fokker dan ook op m'n pc, ik heb er wel een stuk of 15 gemeetquote:
Dat is niet erg. Mijn tekeningen zijn later geld waard. Bewaar ze maar goed.quote:Op zondag 29 maart 2015 14:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik bewaar ook elke tekening die je hebt gemaakt.
Dan heb ik niets gezegdquote:Op zondag 29 maart 2015 14:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik heb geen enkele foto van welke fokker dan ook op m'n pc, ik heb er wel een stuk of 15 gemeet
Ik print ze uit en hang ze op mijn deur.quote:Op zondag 29 maart 2015 14:44 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Dat is niet erg. Mijn tekeningen zijn later geld waard. Bewaar ze maar goed.
Ik bedoel, heb je echt mijn foto's?quote:Op zondag 29 maart 2015 14:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je staat niet in mijn fapmap, wees maar gerust lieve DjeDje
"Sluts with clothes on_D-K"quote:Op zondag 29 maart 2015 14:44 schreef Der_Mann het volgende:
je staat niet in mijn fapmap, wees maar gerust lieve DjeDje
Wat leuk.quote:Op zondag 29 maart 2015 14:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik print ze uit en hang ze op mijn deur.
Mag ik je origineel hebben van mij?quote:Op zondag 29 maart 2015 14:44 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Dat is niet erg. Mijn tekeningen zijn later geld waard. Bewaar ze maar goed.
Oh, leukquote:Op zondag 29 maart 2015 14:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
staan in mijn familiemap, alvast voor de toekomst
Dan kan ik me toch alsnog afvragen of en zo ja waarom iemand ze heeft bewaard?quote:Op zondag 29 maart 2015 14:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Waar maak jij je eigenlijks druk om? Je hebt ze zelf op het internet gegooid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |