Als USA Irak niet binnenviel, waren de shiieten nu nog steeds kapot. Dat is een feit.quote:Op woensdag 15 april 2015 11:05 schreef Smack10 het volgende:
Ja klopt, maar dat komt vooral door de acties van de afgelopen 15 jaar denk ik dan.
Door Westerse interventies daar is IS daar ontstaan, onder Saddam bijvoorbeeld zou dat niet gebeurd zijn.
Dan was Uday of Qusay president geworden ..quote:Op woensdag 15 april 2015 18:10 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Als USA Irak niet binnenviel, waren de shiieten nu nog steeds kapot. Dat is een feit.
quote:Horrific New Reports of the Islamic State's Rape and Sexual Violence Intensify Calls for Action
Eight months after Islamic State extremists kidnapped hundreds — possibly thousands — of Yazidi women and girls from their centuries-old homeland in northern Iraq, the rape and extraordinary suffering they have experienced at the hands of their captors is falling into starker relief.
The latest accounts of the abductees' fates come from Human Rights Watch (HRW), which recently interviewed 11 women and nine girls who were able to escape detention and flee to Kurdish controlled areas between September 2014 and January 2015. In a report released on Wednesday, the rights group said many of the Yazidis, including two 12-year-olds, had been sold among fighters and raped, and most were forced to marry their captors.
"The men would come and select us," said Jalila, a 12-year-old girl who was kidnapped by the Islamic State (IS) — also known as ISIS, ISIL, or Daash — from a village near Sinjar, Iraq. "When they came they would tell us to stand up and then examine our bodies. They would tell us to show our hair and sometimes they beat the girls if they refused."
-knip-
n1cequote:Op woensdag 15 april 2015 21:49 schreef Montana_ir het volgende:
@SeniorB: #BREAKING
More than 2000 #Shiite militia militants arrived to #Ramadi to support the #Sunni tribesmen & #ISF to protect the area. #Anbar
Dat lijkt me een beetje moeilijk.quote:Op donderdag 16 april 2015 19:15 schreef Montana_ir het volgende:
@sayed_ridha: URGENT: Abo Mahdi Al-Mohandis says #HashdShaabi won't enter #Anbar, the people must free and resist by themselves http://t.co/iJ7m5yk0SJ
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 april 2015 14:29 schreef Irakees het volgende:
Izzat al-Douri is dood.Hebben de Amerikanen onderhand dat kaartspel bijeen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
Izzat al-Douri is dood.Is het officieel bevestigd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Izzat al-Douri is dood.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 april 2015 18:42 schreef Montana_ir het volgende:
Shia militie in Oekraïne lol
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 april 2015 16:07 schreef Peunage het volgende:
Weer zo'n ransbaardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
Waarom sip je hierom?quote:Op vrijdag 17 april 2015 16:50 schreef IPA35 het volgende:
Ze maakten een fatale gok door met ISIS in zee te gaan in hun poging het land te zuiveren van Amerikaanse en Iraanse puppets.
Als ik een Irakese Soenniet was zou ik ook mijzelf verzetten tegen een door Amerikanen geïnstalleerde bezettingsregering en politici die loyaler zijn aan dode Ayatollahs uit Qom dan aan hun eigen land.quote:
Ah de misdaden van Saddams bende vergeten we maar even?quote:Op vrijdag 17 april 2015 16:53 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Als ik een Irakese Soenniet was zou ik ook mijzelf verzetten tegen een door Amerikanen geïnstalleerde bezettingsregering en politici die loyaler zijn aan dode Ayatollahs uit Qom dan aan hun eigen land.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |