Dan spreek je over communisten, niet per se atheïstenquote:Op zondag 12 april 2015 22:37 schreef reza1 het volgende:
[..]
Het doden of gevangen nemen van gelovigen door communistische regimes.
Het vervolgen of doden van gelovigen deden ze uit naam van atheïsme.quote:Op zondag 12 april 2015 22:40 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Dan spreek je over communisten, niet per se atheïsten
Zoiets gebeurt alleen in N-Korea als ik me niet vergis, en niet uit naam van het 'atheïsme' maar simpelweg omdat de president zelf de god is.quote:Op zondag 12 april 2015 22:44 schreef reza1 het volgende:
[..]
Het vervolgen of doden van gelovigen deden ze uit naam van atheïsme.
Albanië onder Hoxha verklaarde zich een atheïstische staat en verbood alle religies. In de grondwet stond ook letterlijk dat ze atheïstische propaganda verspreide ten behoeve van de "wetenschap".quote:Op zondag 12 april 2015 22:48 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Zoiets gebeurt alleen in N-Korea als ik me niet vergis, en niet uit naam van het 'atheïsme' maar simpelweg omdat de president zelf de god is.
Dat was ook gewoon een communist a-la Stalin/Mao toch.quote:Op zondag 12 april 2015 23:06 schreef reza1 het volgende:
[..]
Albanië onder Hoxha verklaarde zich een atheïstische staat en verbood alle religies. In de grondwet stond ook letterlijk dat ze atheïstische propaganda verspreide ten behoeve van de "wetenschap".
Lekker wijzen met je vingertje.quote:Op zondag 12 april 2015 19:24 schreef reza1 het volgende:
[..]
Er is genoeg uit naam van atheïsme vernietigd.
Inderdaad, je zegt het goed.quote:
quote:Irak wil meer steun om IS 'af te maken'
Irak heeft meer hulp nodig van de internationale coalitie die strijd levert met Islamitische Staat (IS) om zo de extremistische organisatie te kunnen stoppen.
Dat heeft de Iraakse premier Haider al-Abadi maandag gezegd. De 'duidelijke toename' van het aantal luchtaanvallen, wapenleveranties en training heeft IS al teruggedrongen, maar er is nog meer nodig om Irak voorgoed van IS te ontdoen.
Al-Abadi noemde de betrekkingen tussen Irak en buurland Iran 'uitermate gebalanceerd'. Landen die onenigheid met Iran hebben 'moeten hun problemen niet op ons afschuiven'.
Zowel de Verenigde Staten als Iran helpen Irak in de strijd tegen IS, maar benadrukken beide dat ze hun gevechtsacties niet met elkaar afstemmen.
Door: AP
quote:New programme recruits Americans to fight against IS
Peshmerga programme aims to integrate growing number of foreign volunteers to fight with the Kurds against IS in Iraq
DAQUQ, Iraq - Jeremy Woodard, 28, a former US soldier, was sipping his tea together with Kurdish fighters in a Peshmerga base in the Iraqi city of Daquq. Woodard served in Iraq in 2007, and returned to join the Kurds to fight against the militant Islamic State (IS) group, south of the oil-rich city of Kirkuk.
-knip-
is het woord "herkes", dat in het filmpje wordt vertaald als "everyone", nu arabisch/perzisch/turks/koerdisch?quote:
Koerdischquote:Op dinsdag 14 april 2015 13:36 schreef Slayage het volgende:
[..]
is het woord "herkes", dat in het filmpje wordt vertaald als "everyone", nu arabisch/perzisch/turks/koerdisch?
Irak ziet geen prioriteit in Ramadi, vandaar. Snap ik ook wel gezien de stammen van Anbar niet te vertrouwen zijn. Maar komt wel goed nog. Na Salahudin provincie wordt 't Anbar.quote:Op woensdag 15 april 2015 10:03 schreef Smack10 het volgende:
Ramadi bijna in handen van ISIS.
Wel fijn dat die luchtaanvallen zo goed werken.
En toch zal je zo op de grond moeten verslaan, maar dat durft geen Westers land.quote:Op woensdag 15 april 2015 10:11 schreef Perrin het volgende:
Ze werken zo goed dat die ratten zich in vluchtelingenkampen en steden moeten verschuilen.
Vind je het gek? Diezelfde mensen die dan worden bevrijd, zullen het westen dan weer uitmaken voor ''bezetter'' en ''kolonist''.quote:Op woensdag 15 april 2015 10:19 schreef Smack10 het volgende:
[..]
En toch zal je zo op de grond moeten verslaan, maar dat durft geen Westers land.
Ja klopt, maar dat komt vooral door de acties van de afgelopen 15 jaar denk ik dan.quote:Op woensdag 15 april 2015 10:26 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Vind je het gek? Diezelfde mensen die dan worden bevrijd, zullen het westen dan weer uitmaken voor ''bezetter'' en ''kolonist''.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |