Sommige poules kunnen nog meerdere nummers 3 hebben. Ik zou dus gaan voor:quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:13 schreef Nober het volgende:
De nummers 3:
Nederland
België
Oekraïne
Schotland
Zwitserland (momenteel direct geplaatst)
Hongarije
Rusland
Noorwegen
Albanië
twitter:voetbalzonenl twitterde op zaterdag 28-03-2015 om 23:55:11De UEFA heeft de 1-1 bij Nederland - Turkije op naam van Klaas-Jan Huntelaar gezet. Hij staat nu op 39 interlanddoelpunten. #nedtur reageer retweet
Geen woord Frans bij, duidelijk dusquote:Op zondag 29 maart 2015 03:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hiddink moet wel raus. Seniele ouwe gek.
belgie haalde toen de halve finale geloof ik...toen kwamen ze maradona tegen....quote:Op zondag 29 maart 2015 10:14 schreef klaasweetalles het volgende:
Met dit team in de play offs hahahahahahaha
hopelijk tegen belgie.....die hebben nederland ooit al is in de playoffs eruit gepleurd..
was nog een elftal met gullit en de zijnen in hun begin carriere...vloog de bal in de laaste minuur erin en gingen de belgen naar het wk en nederland niet
En dan verder gaan met Scholletje de almachtige.quote:Op zondag 29 maart 2015 12:16 schreef FritzWepper het volgende:
Er is al lang genoeg reden om Hiddink eruit te schoppen, daarvoor hoeven we niet te wachten tot kwalificatie definitief verspeeld is. Hop, nu weg ermee.
Ik weet. Hopen op een wonder.quote:Op zondag 29 maart 2015 12:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dan verder gaan met Scholletje de almachtige.
Waarschijnlijk juichen omdat hij de stand gelijktrekt, domme lul.quote:Op zondag 29 maart 2015 13:31 schreef 1312-FRFC het volgende:
Dan maak je 1-1 he, en dan ga je uitgebreid juichen omdat je wijffie zwanger is geraakt?
Nee, want bij een 1-1 heb je er alsnog geen ene fuck aan. Ren gewoon terug en ga voor de 2-1 ipv zo dom lopen juichen voor je vrouw.quote:Op zondag 29 maart 2015 13:34 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Waarschijnlijk juichen omdat hij de stand gelijktrekt, domme lul.
Vreemd dat ie gelijk daar aan denkt. Doorlopen en de 2-1 maken lijkt me...quote:Op zondag 29 maart 2015 13:31 schreef 1312-FRFC het volgende:
Dan maak je 1-1 he, en dan ga je uitgebreid juichen omdat je wijffie zwanger is geraakt?
Het lijkt me dat je na zo'n beschamende wedstrijd gewoon zo snel mogelijk met die bal richting middencirkel gaat teneinde te proberen de 2-1 nog te forceren.quote:Op zondag 29 maart 2015 13:34 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Waarschijnlijk juichen omdat hij de stand gelijktrekt, domme lul.
Dan heb je 1 punt i.p.v. 0.quote:Op zondag 29 maart 2015 13:35 schreef 1312-FRFC het volgende:
[..]
Nee, want bij een 1-1 heb je er alsnog geen ene fuck aan. Ren gewoon terug en ga voor de 2-1 ipv zo dom lopen juichen voor je vrouw.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |