voor 1 kopje per dag hou ik het wel bij senseoquote:Op zondag 29 maart 2015 10:12 schreef fietsie het volgende:
Ik ben aan het zoeken naar een bij mij passende bonenmachine
quote:Op zondag 29 maart 2015 10:12 schreef fietsie het volgende:
Ik ben aan het zoeken naar een bij mij passende bonenmachine
Die is voor vingerplakjes!quote:
Op 1 kop per dag zou ik instortenquote:Op zondag 29 maart 2015 10:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor 1 kopje per dag hou ik het wel bij senseo
de rest is op het werk normaalquote:
Je bent duidelijk een kenner.quote:Op zondag 29 maart 2015 10:19 schreef fietsie het volgende:
Whoa Verstappen deed toch even een familie-dingetje daar pit-in met dat grind
quote:Op zondag 29 maart 2015 10:19 schreef fietsie het volgende:
ach ja, rustig uitrijden en de eerste puntjes pakkenquote:Op zondag 29 maart 2015 10:19 schreef fietsie het volgende:
Ja dat is wel te hopen, dat dat wil lukken. Zou sneu zijn als er nog iets technisch gebeurt nu.quote:Op zondag 29 maart 2015 10:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach ja, rustig uitrijden en de eerste puntjes pakken
nog even de teamgenoot voorbijquote:Op zondag 29 maart 2015 10:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja dat is wel te hopen, dat dat wil lukken. Zou sneu zijn als er nog iets technisch gebeurt nu.
Hij heeft paar mooie inhaalacties laten zien.
Maar overall is het toch echt net zo enerverend als een schaatsmarathon of de 10km schaatsen...
Giannimeneerquote:
Die zijn geen betere vrienden geworden zojuist...quote:Op zondag 29 maart 2015 10:43 schreef gianni61 het volgende:
Bottas en massa moeten elkaar nog even er uit rossen
Oeh weird, maar kan natuurlijk.quote:Op zondag 29 maart 2015 10:46 schreef Buurpoes het volgende:
Mogguh
Ik schijn de CV te hebben ontregeld toen ik daar de klok van wilde verzetten.
tquote:Op zondag 29 maart 2015 10:46 schreef Buurpoes het volgende:
Mogguh
Ik schijn de CV te hebben ontregeld toen ik daar de klok van wilde verzetten.
Geen van beiden. Ik geloof dat ik nu het weekprogramma heb gewist of zoiets. Buurkater was in ieder geval niet blij.quote:Op zondag 29 maart 2015 10:50 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
t
Goedmorgen.
Heb je het nu koud of ging hij naar standje sahara ?
Paar minuutjes werk en het staat er weer in.quote:Op zondag 29 maart 2015 10:51 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Geen van beiden. Ik geloof dat ik nu het weekprogramma heb gewist of zoiets. Buurkater was in ieder geval niet blij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |