Ja, dat die het zwaar heeft geloof ik wel.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:08 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Check!
Als hij drugsdealer wil worden, mag dat ook niet. Of seriemoordenaar. Of levenslang werkloze, want te lui.... Dat jong heeft t zwaar hier.
dat is onzin.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het is typisch zo'n sport waarin je word geleerd dat "de groep" er niet toe doet, dat je moet kijken naar jezelf en niet naar anderen.
Hoe jong is ie?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jongste hier heeft nog de illusie profvoetballer te worden.
Ik laat hem nog maar even in de waan
Gelukkig gebeurt dat hier anders.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:10 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
dat is onzin.
bij vechtsporten wordt er juist enorm gehamert op het ontzag en respect voor je tegenstander. En tijdens de trainingen ben je een team, want je moet het elkaar leren, elkaar verder helpen en elkaar wijzen op fouten. zeker bij bv judo is het belangrijk dat je leert samenwerken en samen beter te worden.
en ja, zelf een vechtsport gedaan, en daar is je medesporter nog belangrijker dan in een teamsport als voetbal of hockey of zo.
Je leert van elkaar? Wat doet de trainer dan? Koffie drinken?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:10 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
dat is onzin.
bij vechtsporten wordt er juist enorm gehamert op het ontzag en respect voor je tegenstander. En tijdens de trainingen ben je een team, want je moet het elkaar leren, elkaar verder helpen en elkaar wijzen op fouten. zeker bij bv judo is het belangrijk dat je leert samenwerken en samen beter te worden.
en ja, zelf een vechtsport gedaan, en daar is je medesporter nog belangrijker dan in een teamsport als voetbal of hockey of zo.
Bij een collega hadden de kinderen de illusie hockey international te worden. De oplossing was ze een keer mee te nemen naar het WK hockey afgelopen zomer in Den Haag. Nu weten ze zelf ook dat ze niet zo goed zijnquote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jongste hier heeft nog de illusie profvoetballer te worden.
Ik laat hem nog maar even in de waan
10. Op die leeftijd mag je nog dromen hebben. Qua voetballen gaat het helaas niet meer worden dan het bierelftalquote:
Morgen maar een beetje extra buitenspelen ter afleiding.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, dat die het zwaar heeft geloof ik wel.
Doe je wel een zwemvest aan?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:14 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Morgen maar een beetje extra buitenspelen ter afleiding.
Vast veel gezelliger, dat bierelftal.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
10. Op die leeftijd mag je nog dromen hebben. Qua voetballen gaat het helaas niet meer worden dan het bierelftal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Professioneel gifmenger.
Dan krijgt ze geen goede les.quote:
Op 10 kan je dat nog niet zeggen hoor, over een jaar of 4 is dat pas zekerquote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
10. Op die leeftijd mag je nog dromen hebben. Qua voetballen gaat het helaas niet meer worden dan het bierelftal
Ben je nu serieus ?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:13 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Je leert van elkaar? Wat doet de trainer dan? Koffie drinken?
nee echt zeer goede sport.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:04 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Klinkt als niet fanatiek (want vrede bewaren) en niet dom harder/hoger/sneller (want voor jezelf, dus nadenkend).
Ja, dat is wel een optie.
Misschien heeft mini-fiets een trainer die wel wat doet.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:15 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dan krijgt ze geen goede les.
Want zeg nou zelf, als je judo moet trainen kun je dat niet met lucht doen, en als je mede sporter zich niet inzet en maar wat aanmoddert zal je het zelf ook nooit leren.
Leuke ontspanning dan, maar dan kan ze net zo goed in der eentje gaan fietsen of hardlopen.
En de voorspelling voor morgen is pas echt natquote:
Ok, blijkbaar heb je geen zin in een normale discussie hierover, dus heeft het geen zin hier verder over door te gaan.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:16 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Misschien heeft mini-fiets een trainer die wel wat doet.En het niet aan de judoërs onderling overlaat.
Jawel.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:17 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ok, blijkbaar heb je geen zin in een normale discussie hierover, dus heeft het geen zin hier verder over door te gaan.
Vechtsporten worden ook altijd in groepslessen gegeven he...quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:17 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
De laatste zin niet. De vragen ervoor wel.
Nouja, dan maar wat anders bedenken. Als het aan buurkitten ligt, wordt hij de hele dag voorgelezen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En de voorspelling voor morgen is pas echt nat
Ze gaat hier een berg slaplantjes uitpoten. En daarna vast en zeker douchen...quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:21 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Nouja, dan maar wat anders bedenken. Als het aan buurkitten ligt, wordt hij de hele dag voorgelezen.
is mijn post hierboven duidelijk ?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:20 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Jawel.
Leg nou eens uit waarom de leerlingen van elkaar zouden moeten leren. En wat de rol van de trainer is. Ik snap er geen sikkepit van.
Wordt er dan niet gewisseld? Twee luilakken bij elkaar enzo. Kijken wie bij elkaar past?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:20 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Vechtsporten worden ook altijd in groepslessen gegeven he...
De trainer geeft instructies, en daarna moeten de deelnemers in groepjes van twee het zelf verder gaan doen. de trainer zal dan door de zaal lopen en kijken en helpen en uitleg geven.
wat ik wil zeggen is dat als je in een groepje van twee er een bij hebt zitten die loopt te lamballen, de andere het nooit goed zal keren. Dus is het zelfs bij een sport als judo belangrijk dat je leert in een team te werken.
op 10 zie je echt wel of iemand het in zich heeft. Hij is harstikke enthousiast, maar een goede voetballer, neuh. Z'n broer van 12 heeft veel meer techniek in huis, maar die heeft niet alrijd even veel zin zn best te doenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Op 10 kan je dat nog niet zeggen hoor, over een jaar of 4 is dat pas zeker
en toch zijn er nog genoeg waarbij het kwartje alsnog valt en die het wel halen. En er zijn er nog veel meer die het dan wel kunnen maar het nooit halen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
op 10 zie je echt wel of iemand het in zich heeft. Hij is harstikke enthousiast, maar een goede voetballer, neuh. Z'n broer van 12 heeft veel meer techniek in huis, maar die heeft niet alrijd even veel zin zn best te doen
Tuurlijk wordt er gewisseld....quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:22 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Wordt er dan niet gewisseld? Twee luilakken bij elkaar enzo. Kijken wie bij elkaar past?
Ik vind het altijd bijzonder dat mensen familie meeslepen naar die ziekenhuizen en dat het medisch personeel die mensen dan bij het SEH bed toelaten.quote:
Zou Priem niet gewoon al slapen?quote:
Uhhhhhhhhhhquote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:28 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik vind het altijd bijzonder dat mensen familie meeslepen naar die ziekenhuizen en dat het medisch personeel die mensen dan bij het SEH bed toelaten.
In NL ziekenhuizen een stevige no-go....
Richtlijn is 1.quote:
volgend seizoen eerst maar eens kijken of we ze uberhaupt nog kunnen laten spelen. Vrouwlief vindt het nl niet goed dat ze met anderen meerijden, en ik ben bang dat het niet nog een keer lukt ze in 1 elftal te krijgen....quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
en toch zijn er nog genoeg waarbij het kwartje alsnog valt en die het wel halen. En er zijn er nog veel meer die het dan wel kunnen maar het nooit halen.
huh ? datis wel erg streng....quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgend seizoen eerst maar eens kijken of we ze uberhaupt nog kunnen laten spelen. Vrouwlief vindt het nl niet goed dat ze met anderen meerijden, en ik ben bang dat het niet nog een keer lukt ze in 1 elftal te krijgen....
Nee, dat denk ik niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Professioneel gifmenger.
Heb er toch meer dan eens zelf gelegen met meer dan 1 iemand aan mijn bed. En er ook gezeten bij bv mijn moeder met meer dan 1.quote:
Want? Anderen kunnen niet rijden?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgend seizoen eerst maar eens kijken of we ze uberhaupt nog kunnen laten spelen. Vrouwlief vindt het nl niet goed dat ze met anderen meerijden, en ik ben bang dat het niet nog een keer lukt ze in 1 elftal te krijgen....
Rijden de andere ouders als gekken?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze wil er vreemden niet mee belasten. Echt zo onbegrijpelijkquote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Want? Anderen kunnen niet rijden?
Maar die gaan juist allemaal dezelfde kant opquote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze wil er vreemden niet mee belasten. Echt zo onbegrijpelijk
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:31 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet.OhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
welnee zit tussen haar oren. Net als veel andere waanideeenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:33 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Rijden de andere ouders als gekken?
Sjah niet alle ziekenhuizen houden zich voldoende aan richtlijnen...quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb er toch meer dan eens zelf gelegen met meer dan 1 iemand aan mijn bed. En er ook gezeten bij bv mijn moeder met meer dan 1.
Jammer voor je knullen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
welnee zit tussen haar oren. Net als veel andere waanideeen
Gelukkig zit ik er totaal niet in verder hoorquote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sjah niet alle ziekenhuizen houden zich voldoende aan richtlijnen...
Ik zit op t moment gruwelijk diep in deze materie, ivm inrichten van een nieuwe set werkprocessen in onze organisatie en er zijn shitloads redenen waarom.
De organisaties die met deze richtlijnen bezig zijn maken vaak iets van een familiekamer voor situaties waarin een afscheid binnen de scope der verwachtingen ligt.
ja ik maak het ook niet te laatquote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:44 schreef Buurpoes het volgende:
Kwart voor twaalf al!Ik ga maar gauw naar bed.
Sterkte met kind,quote:Op zondag 29 maart 2015 00:16 schreef fietsie het volgende:
Hier kind met hoofd gevallen met gaan plassen... dus ff troosten..
Truste @ all
Op RNquote:Op zondag 29 maart 2015 05:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 28-03-2015
nr / aantal posts / gebruiker
01 65 fietsie
02 60 Buurpoes
03 48 Arch-Indar
04 34 Koen66
05 33 crv
06 30 marcb1974
07 25 Cat22
08 24 essnhills
09 18 suikertaartje
10 17 gianni61
11 16 goldfinger1963
12 08 tailfox
12 08 MissMSX
14 06 Rafeiro
14 06 Miniem
16 05 RockNijntje
17 04 DaMart
17 04 littledrummergirl
19 02 Takaiki
19 02 Etcetera
19 02 MPG
22 01 Bos81
22 01 Muck
22 01 appelepent
klik hier voor meer stats
quote:Op zondag 29 maart 2015 05:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 28-03-2015
nr / aantal posts / gebruiker
01 65 fietsie
02 60 Buurpoes
03 48 Arch-Indar
04 34 Koen66
05 33 crv
06 30 marcb1974
07 25 Cat22
08 24 essnhills
09 18 suikertaartje
10 17 gianni61
11 16 goldfinger1963
12 08 tailfox
12 08 MissMSX
14 06 Rafeiro
14 06 Miniem
16 05 RockNijntje
17 04 DaMart
17 04 littledrummergirl
19 02 Takaiki
19 02 Etcetera
19 02 MPG
22 01 Bos81
22 01 Muck
22 01 appelepent
klik hier voor meer stats
dat zei de duitse rtl reporter ookquote:
ja. Al is het puur toeval dat ik wakker benquote:
ik kijk in het duits, maar bbc 1 kan ookquote:Op zondag 29 maart 2015 08:55 schreef fietsie het volgende:
F1 is toch alleen voor mensen met een Sport1 Abbo ? Of zend de BBC deze race uit?
Of de 20 streams via internet...quote:Op zondag 29 maart 2015 08:55 schreef fietsie het volgende:
F1 is toch alleen voor mensen met een Sport1 Abbo ? Of zend de BBC deze race uit?
andere strategie. Andere banden. We zien aan de finish wat slimmer was.quote:Op zondag 29 maart 2015 09:26 schreef fietsie het volgende:
Het idee is toch dat Verstappen sneller hoort te zijn dan zijn teammaat?
Ik moetvan deze lekkere bank, onder de heerlijke kussens vandaan, om een nieuw kopje in te schenken....quote:
Als dat een probleem is, is de behoefte nog niet groot genoegquote:Op zondag 29 maart 2015 09:39 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik moetvan deze lekkere bank, onder de heerlijke kussens vandaan, om een nieuw kopje in te schenken....
Zelf gemalen? Dat is welquote:Op zondag 29 maart 2015 09:59 schreef fietsie het volgende:
Hoppa... nieuwe sloot koffie...
DolceGusto op dus maar filterspul...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |