Eerste vraag: Hoe kan ik 1kg zout toevoegen als de reservoir al vol zit met water?quote:After the installation, remove the stoppers from the racks and the
retaining elastic elements from the upper rack, if any.
Immediately before the fist washing, completely fill the salt
dispenser with water and add only then approximately 1
kg of salt.The water may overflow: this is normal and is not a cause
for concern. After the salt has been
poured into the machine, the LOW SALT indicator light* switches off.
If the salt container is not filled, the water softener and
the heating element may be damaged as a result.
Gewoon erbij gooien, het water loopt er dan grotendeels uit maar dat is niet erg.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 08:57 schreef ObamaYoMamaBiatch het volgende:
Eerste vraag: Hoe kan ik 1kg zout toevoegen als de reservoir al vol zit met water?
Ik gebruik alles-in-1 tabletten maar doe toch zout in het reservoir anders begint het 'zoutlampje' steeds te branden en heb geen idee of het echt kwaad kan of nietquote:Tweede vraag: Er wordt gezegd dat de vaatwasser beschadigd kan raken wanneer er geen zout in de reservoir zit. Je hebt toch van die alles in één tabletten, die zelf al zout bevatten? Moet je dan alsnog de zoutreservoir vullen?
Dit slaat echt helemaal nergens op. Misschien heeft TS wel een goede vaatwasser in Duitsland gekocht o.i.d.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:11 schreef etuiedelapiel het volgende:
Bij een beetje merk, zit een Nederlandse handleiding, bij een hokkietokkie merk niet
Er is gewoon een Nederlandse handleiding meegeleverd, maar ik kan de Nederlandse handleiding niet online vinden, dus vandaar dat ik de Engelse heb gekopieerd.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:16 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Dit slaat echt helemaal nergens op. Misschien heeft TS wel een goede vaatwasser in Duitsland gekocht o.i.d.
Dat idee heb ik ook dat er dan net wat minder kalk aanslag achterblijft als ik ook zout in de machine heb zitten. Verder kost dat zout bijna niets dus prijstechnisch zie ik ook geen probleem.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:19 schreef Mord_Sith het volgende:
Gewoon vullen, water loopt er uit.
Ik vul het zelf altijd bij, heb ook alles in 1 tabletten, maar merk dat de vaat toch netter uit de machine komt als ik het zout bijgevuld hou.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |