Wat staat hier hoink?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:10 schreef SideEffect het volgende:
Only ugly people are able to read this.
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:10 schreef SideEffect het volgende:
I'm coming with you.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
ik heb al een ritje naar de stort gemaakt
Wat staat daar?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:10 schreef SideEffect het volgende:
Naar de stort, gezellig toch? :squote:
Zo'n simpel boeren leven trekt mij best wel op zichquote:
Ik moet zeggen dat de stort hier wel een mooie aangelegenheid is met vriendelijke mensen maar om er nou naar toe te gaan als eerste date weet ik niet.quote:
Als ik m'n tuinderij begonnen ben mag je bij me komen werkenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:17 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Zo'n simpel boeren leven trekt mij best wel op zich
Heb je al je business plan geschreven?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als ik m'n tuinderij begonnen ben mag je bij me komen werken.
ik heb dat niet nodig want ik koop alles cashquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Heb je al je business plan geschreven?
gaan we wiet verbouwenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als ik m'n tuinderij begonnen ben mag je bij me komen werken.
we kunnen wel hennep verbouwen want dat is het gewas van de toekomstquote:
Wat is hennepquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
we kunnen wel hennep verbouwen want dat is het gewas van de toekomst
Een "wiet"plant met hele lage THC gehaltes die geteeld wordt voor de vezels die er inzitten. Vezels kunnen gebruikt worden voor kleding en verpakkingsmateriaal.quote:
watquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat spul waar ze hoestdrank van maken
siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiidequote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:10 schreef SideEffect het volgende:
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
ik heb dat niet nodig want ik koop alles cash
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |