gerben is ook agrariėr en heeft handen als kolenschoppenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:22 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je had dan ook Sietse moeten zeggen lul. Wie wil er nu uit met Gerben.
Ja, maar kun je met kolenschoppen een clitoris een beetje fatsoenlijk bepotelen? Ik dacht het niet.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:24 schreef Hadtjememaar het volgende:
gerben is ook agrariėr en heeft handen als kolenschoppen
Kun jij ook over andere dingen dan kutjes en neuken praten?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, maar kun je met kolenschoppen een clitoris een beetje fatsoenlijk bepotelen? Ik dacht het niet.
welk onderwerpquote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:23 schreef housesoftheholy het volgende:
ik moet mijn onderzoeksvoorstel schrijven maar ik wil niet
Dat is inderdaad mogelijk, maar soms vereist de context zulke grappen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:25 schreef housesoftheholy het volgende:
Kun jij ook over andere dingen dan kutjes en neuken praten?
Gewoon interessequote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:29 schreef hoink581 het volgende:
Doorzichtige manier van flirten hoor Mortie.
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, maar kun je met kolenschoppen een clitoris een beetje fatsoenlijk bepotelen? Ik dacht het niet.
He Mortaxx. Ja, jij ook?quote:
Ja wel vroeg wakker en veel spierpijnquote:
Wat heb je gedaan dan?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:34 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Ja wel vroeg wakker en veel spierpijn
Brede kast aan het worden?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |