Tja, dat krijg je met die retina schermen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 00:01 schreef Kanjer het volgende:
Iphone, zou ik ook rooie ogen van krijgen.
alleen Marokkanen praten Arabisch?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 00:06 schreef Kanjer het volgende:
Hoe weet je dat het arabisch was? Ken jij arabisch?
En is die vriend toevallig een marokaan? Dat zou een hoop verklaren.
Nee tuurlijk niet, turken toch ook?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 00:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
alleen Marokkanen praten Arabisch?
En dan maak je hem wakker, doet ie zijn ogen open! Moet niet gekker worden.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 00:11 schreef RingBewoner het volgende:
Wie gaat er nou om 3:30 al slapen??.
Belachelijk dit.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 00:14 schreef Kanjer het volgende:
[..]
En dan maak je hem wakker, doet ie zijn ogen open! Moet niet gekker worden.
Hij zegt dat ie arabisch spreekt, Engels en Nederlands. Dit was overduidelijk geen Engels/Nederlands.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 00:06 schreef Kanjer het volgende:
Hoe weet je dat het arabisch was? Ken jij arabisch?
En is die vriend toevallig een marokaan? Dat zou een hoop verklaren.
Pas maar op. Straks gaat hij in zijn slaap wandelen en doet hij je iets aan. Hij zou niet voor niets naar je gewezen hebben.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 00:22 schreef Smeksie het volgende:
[..]
Hij zegt dat ie arabisch spreekt, Engels en Nederlands. Dit was overduidelijk geen Engels/Nederlands.
ochjee...quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:59 schreef Copycat het volgende:
Gefeliciteerd. Je hebt hem in een Jihadist veranderd.
Daar dacht ik ook al aan. Toen hij me aankeek dacht ik dat hij me iets zou aandoen. Nu slaapt hij vast.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 00:24 schreef bondage het volgende:
[..]
Pas maar op. Straks gaat hij in zijn slaap wandelen en doet hij je iets aan. Hij zou niet voor niets naar je gewezen hebben.
Nou, we hadden gezegd we gaan niet bij elkaar klote maar toen zei hij: wacht maar. Als jij dalijk slaapt doe ik kei hard airhorn. (Omdat ik hem geen chips gaf haha)quote:Op zaterdag 28 maart 2015 00:26 schreef opgebaarde het volgende:
Wat een stomme kutgrap trouwens en nog link ook. Beetje dom
?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 00:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
de jihad?
je bent een jihadi of je gaat op jihad er is geen de jihad
hm heb het anders geleerdquote:Op zaterdag 28 maart 2015 00:33 schreef Paddo het volgende:
[..]
?
Zelfstandig naamwoord, zelfs de wikipedia pagina heeft het over DE jihad....
Maar ontopic: d'r wordt morgen iemand wakker met een gastoeter in zijn kont, geloof ik...
Jammer dat je, je reactie vervangen hebt door een smiley.quote:
Dank voor het quoten.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 00:33 schreef Paddo het volgende:
[..]
?
Zelfstandig naamwoord, zelfs de wikipedia pagina heeft het over DE jihad....
Maar ontopic: d'r wordt morgen iemand wakker met een gastoeter in zijn kont, geloof ik...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |