Bevalt 'ie verder goed? Waar heb je 'm besteld?quote:Op donderdag 16 april 2015 11:51 schreef RobertNL het volgende:
Of de PIPO X7S, dat is de dualboot variant er van.
De X7 heeft soms wel wat warmte issues, al hangt dat wel erg af van wat je er mee doet. Bij mij gaat het nu wel redelijk, ook met netflix en andere apps. Maar bij andere mensen zet hij vaak de turbo uit omdat hij te warm gaat worden.
Bevalt wel goed ja, die van mij komt van geekbuying. Eventueel kan je de koeling met een paar (ebay) koelblokjes ook wel verbeteren mocht het een probleem zijnquote:Op donderdag 16 april 2015 11:56 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Bevalt 'ie verder goed? Waar heb je 'm besteld?
https://www.modmypi.com/r(...)ase-vesa-slice-200mmquote:
Ik zou toch eens te rade gaan wat je verkeerd doet dan. Of misschien heb je een gaar SD kaartje of zo. Want dit is echt niet normaal.quote:Op donderdag 23 april 2015 19:21 schreef kikoooooo het volgende:
Ik heb dus nu een backup van mn Openelec/Kodi gemaakt, na weer 10x corrupte shit. T lijkt wel alsof mijn pi 1x afsluiten en van de stroom afhalen constant resulteert in foutmeldingen.
Nu had ik een backup gemaakt via de Addon 'Backup'. Naar een netwerkshare en naar een usb stick.
De backup bestaat uit 2 mappen -> Addons en Userdata.
Als ik het probeer terug te zetten via datzelfde 'Backup', krijg ik een foutmelding zonder tekst.
Iemand enig idee hoe deze backup terug te zetten? Heb weinig zin voor de 10e keer weer mn hele installatie handmatig te doen.
Ik wist niet dat dat kon in Windows. Maar heb idd gisteravond na handmatige reinstall met win32diskimager een image gemaakt. Zet voorlopig de pi maar niet meer uit denk ikquote:Op vrijdag 24 april 2015 08:57 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik zou toch eens te rade gaan wat je verkeerd doet dan. Of misschien heb je een gaar SD kaartje of zo. Want dit is echt niet normaal.
Sowieso waarom maak je niet gewoon een image die je direct weer terug kunt knallen als er iets mis gaat?
Ja enquote:Op vrijdag 24 april 2015 11:17 schreef PBateman1978 het volgende:
Kan iemand een noob vertellen of dit voldoende is om Emulation Station te kunnen gebruiken via mijn TV?
http://www.bol.com/nl/p/r(...)it/9200000039530977/
Kan mijn PS3 controller hiermee werken? Heb ik nog iets anders nodig? Zijn er misschien nog alternatieven om met emulators te kunnen gamen op mijn TV?
Ok?quote:
Ik dacht al....quote:
http://www.raspians.com/K(...)on-the-raspberry-pi/quote:
Had 2 trancend SD kaartjes, heb net nog twee Sandisks bij besteld. Daar maar ff mee testen.quote:Op vrijdag 24 april 2015 08:57 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik zou toch eens te rade gaan wat je verkeerd doet dan. Of misschien heb je een gaar SD kaartje of zo. Want dit is echt niet normaal.
Sowieso waarom maak je niet gewoon een image die je direct weer terug kunt knallen als er iets mis gaat?
Dat gebeurd bij mij ook te vaak, ik lees dat sommige mensen daarom alles op een USBstick zetten en alleen wat opstartbestandjes op de SD. Ik denk dat ik dat eens ga proberen, een image is op zich zo teruggezet maar ik ben te lui om regelmatig een backup te maken. Dat zou ook niet nodig moeten zijn eigenlijk.quote:Op vrijdag 10 april 2015 14:21 schreef kikoooooo het volgende:
is er ook een mogelijkheid je SD kaart te backuppen? Mijne is nu al 3x currupt geweest en kan constant de hele bende opnieuw installeren.
Is zoiets ook te vergemakkelijken?
Wat kunnen die allemaal precies? Zit nu wat te klooien met Kodi en Retropie, maar miss handiger als het een alles-in-één boot is.quote:Op dinsdag 28 april 2015 12:46 schreef RichardRichard het volgende:
Ik heb nu een mooi streamboxje gemaakt met OSMC en Pulsar. Werkt echt geweldig op de Raspberry Pi 2
OSMC is gewoon een linux install die boot naar Kodi en Pulsar is een beetje de Kodi variant van PopcornTime.quote:Op dinsdag 28 april 2015 14:09 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wat kunnen die allemaal precies? Zit nu wat te klooien met Kodi en Retropie, maar miss handiger als het een alles-in-één boot is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop