Tikt dat ZO vaak? Bijna elke seconde...?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:31 schreef danny081 het volgende:
Kunnen de verwarmingsbuizen zijn. Als de verwarming aan staat dan. Heb ik ook gehad. Volgens mij is dat een kwestie van ontluchten. Heb ook eens een situatie meegemaakt waar het alleen tikte als de wc net was doorgetrokken.
Bij mij tikte het vooral in verschillende snelheden. Dus het harder of zachter viel niet echt op maar het ritme vooral: tiktiktiktiktiktiktiktiktiktiktik. Tik. Tik. Tik. Tik. Tik.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:40 schreef JeOma het volgende:
[..]
Tikt dat ZO vaak? Bijna elke seconde...?
Dit dus.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:11 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Als je goed onderzoek wilt doen, moet je de variabelen uitsluiten.
Als je het hoort:
Sluit stroom af
Hoor je het nog steeds:
Sluit ook gas af
Hoor je het nog steeds :
Sluit water af.
Hoor je het nog steeds:
Je buren zijn oversexte mensen
k heb mijn temperatuur van mijn cv verlaagd en toen was het bij mij over. Dat is makkelijker dan groter boren en tevens beter voor je portemonee.quote:Op zondag 29 maart 2015 19:34 schreef en-er-gy het volgende:
Jullie zitten warm of er helemaal langs....
De verwarmingsbuizen zetten uit bij warmte en krimpen. Dat uitzetten en krimpen veroorzaakt bij een snelle daling/stijging geluid. Want INEENS moet de buis ergens heen.
Dus kijk vooral bij doorvoeringen van beneden naar boven of van links naar rechts, misschien is een gat voor de verwarming door een houten deel niet ruim geboord...
ons houten plafond heeft hier tijdens de Winter heelveel last van gehad. tot ik het betreffende deel eruit haalde en een beetje ruimer vijlde. Toen was het over!![]()
Mijn gasmeter tikt ook als er gas wordt verbruikt en deze is net 4 maanden oud.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:00 schreef JeOma het volgende:
Ik had iemand hier echt heel graag een bioscoopbon gestuurd maar ondertussen weet ik het (waarschijnlijk). Het is een ouderwetse meter. Waarschijnlijk gas gok ik omdat het alleen te horen is als de buren (2 onder 1 kap) thuis zijn. Wij hebben zelf digitale meters.
Nu de uitdaging: hoe op te lossen?
Nieuwe meter voor je buren kopen.quote:
Mij vergelijken met een stekkerpiloot.quote:Op maandag 30 maart 2015 19:24 schreef Juup© het volgende:
Het enige wat hier thuis tikt is wat de vonkentrekker al aangeeft, de Intergraf combi-ketel. Oké ik ben ook getikt maar dat is weer iets anders
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |