met die tobbers die er zaten was er ook weinig aan ook.... een vakkenvuller en wat dikke wijvenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ook. Ik walgde ook altijd van de SC.
Vergeet snorro niet.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
met die tobbers die er zaten was er ook weinig aan ook.... een vakkenvuller en wat dikke wijven
ja komquote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zullen we gewoon weer uit de SC gaan, die kutuserts die hier al zaten terug laten komen en weer ouderwets baggeren en roepen dat we niet naar de SC durven en dat we daar niet welkom zijn om hier vervolgens zo nu en dan te komen trollen?
Ben ik al. Het leven is afschuwelijk.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:31 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gebruik die kots voor een cocon en wordt herboren.
Heel eerlijk? Haar neus is kleiner dan de mijnequote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die gok, die niet te missen gok.
ik jou wel maar dat spijt me wel ;squote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:33 schreef Gridlok het volgende:
[..]
nou doei ;s zal je nooit vergeten ;ss
nou enquote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Heel eerlijk? Haar neus is kleiner dan de mijne![]()
![]()
Idd, gewoon in de heer gaan geloven, komt alles goed.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ben ik al. Het leven is afschuwelijk.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:34 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik jou wel maar dat spijt me wel ;s
Hoe dan toch hequote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
En dan weer terug komen met 3 paar schoenen
Doe ik al.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:34 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Idd, gewoon in de heer gaan geloven, komt alles goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |