Nee man, was echt kut. Hopelijk houden de mods de SC open, want ik verlang daar echt niet meer naar terug.quote:
Het valt mij zo mee hoeveel notes ik heb. Zeker gezien hoe ik post de afgelopen twee weken.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zou ook wel m'n notes willen lezen hoewel ik eigenlijk ook wel weet wanneer ik iets post wat genote gaat worden.
ik mis die tijd manquote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Moeten we weer ouderwets verkapte SC-topics maken en andere topics verbaggeren. Stel je voor zeg!
Beetje spongeboss pesten toch.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee man, was echt kut. Hopelijk houden de mods de SC open, want ik verlang daar echt niet meer naar terug.
Ze noten enkel dingen die niet door de beugel kunnen heh, gekloot en slapgelul noten ze niet.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het valt mij zo mee hoeveel notes ik heb. Zeker gezien hoe ik post de afgelopen twee weken.
Ik mis jou lekker mocrootje van me.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
ik mis die tijd man
nevar forget spambot
nevar forget anti-loper
nevar forget twentyfourr in de bagger topics
never forget
Zullen we gewoon weer uit de SC gaan, die kutuserts die hier al zaten terug laten komen en weer ouderwets baggeren en roepen dat we niet naar de SC durven en dat we daar niet welkom zijn om hier vervolgens zo nu en dan te komen trollen?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
ik mis die tijd man
nevar forget spambot
nevar forget anti-loper
never forget
Waarom ben ik er dan driequote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ze noten enkel dingen die niet door de beugel kunnen heh, gekloot en slapgelul noten ze niet.
Geplant kan echt niet door de beugel.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ze noten enkel dingen die niet door de beugel kunnen heh, gekloot en slapgelul noten ze niet.
sinds we deze sc hebben overgenomen kom ik amper meer in topics... en als ik kijk lijkt KLB wel doodquote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
ik mis die tijd man
nevar forget spambot
nevar forget anti-loper
never forget
Weet niet, heb al weken niet meer in KLB gekekenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zullen we gewoon weer uit de SC gaan, die kutuserts die hier al zaten terug laten komen en weer ouderwets baggeren en roepen dat we niet naar de SC durven en dat we daar niet welkom zijn om hier vervolgens zo nu en dan te komen trollen?
nee, ik kloon niet meerquote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[ afbeelding ]
WCH, is dit er weer een van jou?
Gelukkig ik voelde me bijna benadeeld.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Oh dan zal ik er ook wel 4 hebben gehad
Je bent geworden wat je altijd hebt verachtquote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Weet niet, heb al weken niet meer in KLB gekeken.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[ afbeelding ]
WCH, is dit er weer een van jou?
Ik ook. Ik walgde ook altijd van de SC.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:28 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Je bent geworden wat je altijd hebt veracht
fabolous?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:28 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Je bent geworden wat je altijd hebt veracht
Resistance is futile.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ook. Ik walgde ook altijd van de SC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |