het probleem is dat het hier nu 21:39 isquote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:34 schreef Krakimolo het volgende:
Doe even een belletje naar de organisatie, dan weet je het vandaag al!
Ik weet niet precies wat ik nu heb, maar ik kan nu geloof ik ook niet klaren. Mijn rechter trommelvlies zit een gaatje in. Als ik wil klaren dan 'hoor/voel' ik dat er lucht door komt. Mijn linker oor kan ik wel gewoon klaren.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:40 schreef Farenji het volgende:
Je kan best skydiven met een een geperforeerd trommelvlies. Op zich kun je ook wel duiken (al zou ik het zelf niet doen). De druk is geen probleem; er loopt alleen water je gehoorgang in en en dat kan voor duizeligheid zorgen en de boel kan (later) sneller gaan ontsteken. Skydiven zal geen problemen opleveren want de oplopende luchtdruk kan gewoon zonder problemen weg. Dat kan ook via je neus.
Iets anders is het als je buis van eustachius dichtzit (en je niet kan klaren); dan kun je niet duiken en niet skydiven want dan heb je grote kans op barotrauma en da's niet fijn.
goedequote:
Wat is het verschil eigenlijk?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:06 schreef Dunnevandale het volgende:
Waarom ga je niet gewoon parachutespringen in plaats van skydiven?
Niks,behalve dat het woord "skydiven" een Engels woord is wat totaal overbodig is in een Nederlandstalig forumquote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:09 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Wat is het verschil eigenlijk?
Ahá ik spring in Australië vandaarquote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:11 schreef Dunnevandale het volgende:
[..]
Niks,behalve dat het woord "skydiven" een Engels woord is wat totaal overbodig is in een Nederlandstalig forum
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:14 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Ahá ik spring in Australië vandaar
Thanks!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:20 schreef Etsu het volgende:
Skydiven is tofHeb het ook gedaan in Hawaii.
Veel plezier
Ik zou het zó weer doen! Ooit wil ik het ook nog een keer ergens doen, nadeel is alleen dat het vrij prijzig is.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:19 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik heb dit begin januari gedaan, doodeng.
Tijdens het vallen dacht ik alleen maar 'Als de parachute maar open gaat, als de parachute maar open gaat' en tijdens het 'hangen' dacht ik 'als ik maar vast blijf zitten'.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:21 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Ik zou het zó weer doen! Ooit wil ik het ook nog een keer ergens doen, nadeel is alleen dat het vrij prijzig is.
Bij het idee dat je uit dat vliegtuig springt, voel ik het in m'n buik. Voor geen goud! Maar dat gevoel als je landt lijkt me onbeschrijfelijk, al die adrenaline in je lichaam.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 04:44 schreef KolonelBroodje het volgende:
Inmiddels gesprongen
Ooooooh wat gaaf was dit! En zonder problemen met de oren verder gelukkig.
Echt als je de kans krijgt en je hebt het nog nooit gedaan, doe het! Die eerste 10 seconden als je uit het vliegtuig springt, echt ongelooflijk!!!
Nice.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 04:44 schreef KolonelBroodje het volgende:
Inmiddels gesprongen
Ooooooh wat gaaf was dit! En zonder problemen met de oren verder gelukkig.
Echt als je de kans krijgt en je hebt het nog nooit gedaan, doe het! Die eerste 10 seconden als je uit het vliegtuig springt, echt ongelooflijk!!!
Nee ik heb geen foto's of een filmpje. op zich is dat wel erg leuk maar de prijzen begonnen pas vanaf 100 dollar voor 30-40 foto's tot 300 dollar voor een hele pakket met filmpjes en foto's en T-shirt. Dat is vanaf 75 euro ongeveer dat had ik er niet voor over. Uiteindelijk ging het mij om de ervaring en die vergeet je nooit weer.quote:Op zondag 5 april 2015 10:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nice.Ook foto's gemaakt?
Ik heb geskydived in Hawaii en het was ook een prachtige ervaring. Ik had op mijn handen 'Happy New Year' geschreven (ik sprong op 31 december, vandaar) en een fotograaf 'gekocht'. Voordat ik ging springen, vond ik het wel eng, maar na het springen ben je compleet verlamd en heb je geen gevoel/schrikgevoel zeg maar. Een heerlijk gevoel vond ik.
Wat ook raar was om te zien, was dat de golven in het water helemaal niet bewogen. Je zou denken dat je gek wordt.
Het landen ging niet zo heel erg goed, ik kwam op m'n kont terechtSlikken/praten deed pijn en mijn oren deden pijn. Na 20 minuten kwam ik achter dat je even je neus dichtgedrukt moest houden en even moest blazen.
![]()
Mooie foto's geworden met 'Happy New Year' op mijn handen en Hawaii op de achtergrond vanaf boven gezien.
Omgerekend heeft het mij iets van 350 euro gekost.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |