quote:Met een psycholoog/psychiater praten, je zelfbeeld wat opvijzelen door over negatieve gedachtes te praten.
Op donderdag 25 september 2003 16:10 schreef Anton88 het volgende:[..]
Die falende omgang met eigen emoties, wat is daar aan te doen. Laat ik het zo zeggen, wie kan je leren goed met eigen emoties om te gaan, alleen een psycholoog of ook een minder professioneel iemand?
En ontevreden met eigen lichaam, hoe is dat denkbeeld te veranderen?
quote:Een psycholoog en daarbij extra hulp van minder proffesionelen.
Op donderdag 25 september 2003 16:10 schreef Anton88 het volgende:[..]
Die falende omgang met eigen emoties, wat is daar aan te doen. Laat ik het zo zeggen, wie kan je leren goed met eigen emoties om te gaan, alleen een psycholoog of ook een minder professioneel iemand?
quote:Plastisch chirurg, sporten, support van je partner mocht je die hebben en cognitieve gedragstherapie.
En ontevreden met eigen lichaam, hoe is dat denkbeeld te veranderen?
quote:Niet echt een vaste partner, maar wel een halve partner
Op donderdag 25 september 2003 18:10 schreef Anton88 het volgende:
Heb ik nog een vraagje, wie komt hier die een partner heeft welke aan automutilatie doet?Hoe gaan jullie ermee om als partner?
edit: En wat is jullie gevoel erbij en hoe ga je daarmee om?
quote:wat houdt dat in..?
Op vrijdag 26 september 2003 19:36 schreef Ravenous het volgende:
en cognitieve gedragstherapie.
quote:"De cognitieve gedragstherapie gaat ervan uit dat gedachten, gevoelens en gedrag op een bepaalde manier met elkaar verbonden zijn. Iemands gedachten beïnvloeden zijn of haar gevoelens en gedrag. Negatieve gedachten zoals 'ik ben niks waard' of 'ik kan dat toch niet' kunnen psychische problemen veroorzaken of versterken.
Op zaterdag 27 september 2003 02:02 schreef SEMTEX het volgende:[..]
wat houdt dat in..?
Bron: http://www.psychotherapie.nl/
* DuchessX doet cognitieve gedragstherapie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |