Mijn secretaresse, dat klinkt sjiekquote:Op maandag 30 maart 2015 10:38 schreef Barreltje het volgende:
Ik ben benieuwd wat je secretaresse gaat vinden van mij verzend doos..
Kloothommelsquote:Op maandag 30 maart 2015 11:30 schreef Stormqueen het volgende:
Ik wilde m net posten, is die teringprimera pas om 13:00 open
Ik dacht dat jij in zo'n wereldstad woondequote:Op maandag 30 maart 2015 11:30 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, viel dat ff tegenquote:Op maandag 30 maart 2015 11:50 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij in zo'n wereldstad woonde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op maandag 30 maart 2015 12:01 schreef Barreltje het volgende:
Trouwens.. L-E , mag jouw boekje mee naar NYC?![]()
![]()
En van LuDann mee naar Parijs & Spanje?
En die van mousemickey naar Parijs ?
En hebben jullie favoriete plekjes waar het boekje geweest MOET zijn daar?Mijn boekje wil wel naar NYC ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Handig, kun je de berg van het hoofd van je kind afkrabben terwijl je wacht tot de Primera open isquote:Op maandag 30 maart 2015 11:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, viel dat ff tegen
De kebabsalon er naast was wél open
heb je meteen wat te snackenquote:Op maandag 30 maart 2015 12:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Handig, kun je de berg van het hoofd van je kind afkrabben terwijl je wacht tot de Primera open is
quote:Op maandag 30 maart 2015 11:30 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op maandag 30 maart 2015 12:01 schreef Barreltje het volgende:
Trouwens.. L-E , mag jouw boekje mee naar NYC?![]()
![]()
En van LuDann mee naar Parijs & Spanje?
En die van mousemickey naar Parijs ?
En hebben jullie favoriete plekjes waar het boekje geweest MOET zijn daar?*Jaloers*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja hoor, neem maar mee... En t zou wel tof zijn als ie dan iig onder/op de Eiffeltoren is geweest(of het Louvre ofzo). Foto's als bewijs
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |