Noh, dat is lief, maar het geeft niets! Ik twijfelde nog of ik er echt genoeg tijd in kan steken, dus vanaf de zijlijn is best ook wel even lekkerquote:Op zaterdag 28 maart 2015 15:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik kán je eventueel nog in ons groepje plakken, als je echt graag zou willen?
Away , jm en majoquote:
Pics morgen?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:09 schreef Radyhyn het volgende:
Zoooo... de PM's/DM's zijn geregeld
Kiwi op fb is ook gelukt
Barreltje ik ga morgen ook naar ComicCon.. met Vic in z'n superman- of batmanpakje![]()
![]()
Word dan even vriendjes met mij, dan kan ik je in de groep zettenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:23 schreef LuDann het volgende:
Ik heb wel FB, maar die gebruik ik tegenwoordig vooral voor studie en sociale contacten die ook professioneel zijn en die wil ik niet te veel vervuilen. Ben al een tijdje van plan om een nieuwe aan te maken gewoon voor vriendschappelijke dingen zoals dit. Snel maar eens doen.
Edit: ik ga wel in die besloten groep, maar ik maak even geen nieuwe vriendjes met mijn huidige account.
Ik heb SQ toegevoegd, ik zal jou en anderen dan toevoegen als ik een ander account heb aangemaakt. Ik stel me een beetje aan geloof ik, want bij nader inzien staat er toch al een hoop rommel op mijn FBquote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Word dan even vriendjes met mij, dan kan ik je in de groep zetten(kan namelijk niet zonder bevriend te zijn met iemand
)
ook prima!quote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:53 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ik heb SQ toegevoegd, ik zal jou en anderen dan toevoegen als ik een ander account heb aangemaakt. Ik stel me een beetje aan geloof ik, want bij nader inzien staat er toch al een hoop rommel op mijn FB
Maar goed, heb wel een vast voornemen om mijn vrienden binnenkort te scheiden van studie en werk enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |