Yay!quote:
Mocht ik willenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:26 schreef Radyhyn het volgende:
Zoiets Majo?
[ afbeelding ]
Hier ook 2 poezels
Ik zie dat het Daui wasquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:32 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Denk niet dat ik dat was. Vind poezels wel mooie beesten en leuk bij een ander
.
Maar die haren![]()
.
Gelukkig, had 'ie het overleefd? De washitape was niet zo sterk dus ik had alles nog maar eens goed omgetapedquote:
Ja, echt keurig nog!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:33 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Gelukkig, had 'ie het overleefd? De washitape was niet zo sterk dus ik had alles nog maar eens goed omgetaped. Inpakheld als ik ben, natuurlijk.
Nee joh geeft niet! Ik reken er gewoon op dat ik steeds 1 week de tijd heb. Komt goed.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:30 schreef mousemicky het volgende:
Bwuh... Ik zal zo gauw als Barreltjes boekje klaar is dat verzenden (komt in zo'n doos), hopelijk lukt dat wat eerder dan de deadline, dan heb jij m misschien wel op tijd
Jippie, dan zal ie morgen hier aankomenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:57 schreef JufMariska het volgende:
Door weer & (veul) wind, mijn boekje is ook onderweg! Toch ook nog in een brievenbusdoos gestopt:
[ afbeelding ]
Ben nu wel benieuwd wat er zo grappig aan isquote:
Ja! Net opengemaakt.quote:Op woensdag 1 april 2015 12:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ah, dus jij hebt het boekje van ludann wel binnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |