ik ook niet hoor!quote:Op maandag 30 maart 2015 22:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ben ik nou de enige die geen geboortekaartje in haar boekje heeft geplakt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
*ontlurkt*quote:Op maandag 30 maart 2015 19:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens hoorHet is vooral 1 vriendin (die dus ook mijn sms'jes leest), je zult begrijpen dat ik haar geen grote geheimen toevertrouw
Ze is verder wel heel tof hoor maar dat is wel echt een vervelende eigenschap.
[..]
Dat is goed nieuws! Hopelijk knapt het schildpadje snel helemaal op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
quote:Op maandag 30 maart 2015 22:47 schreef MissStevie het volgende:
[..]
*ontlurkt*Oeh dat ga ik eens testenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thanks!
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
ik hoop dat je er wat aan hebtquote:
Ik ook niet!quote:Op maandag 30 maart 2015 22:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ben ik nou de enige die geen geboortekaartje in haar boekje heeft geplakt?
Ooh gelukkig!quote:
Denk niet dat ik dat wasquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:23 schreef MaJo het volgende:
Ik heb ook een poezel(was jij niet verliefd op haar Away?) Noa is bij gebrek aan een echte baby echt een soort baby voor me
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |