abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151105017
Oeh uit logeren zonder ons erbij, nee nog niet gebeurd en zal ook niet snel nodig zijn.

Wow gebitsafdruk fazz? Niet best.
  vrijdag 27 maart 2015 @ 20:45:10 #102
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_151105386
Mijn kinderen zijn ook nog nooit uit logeren geweest, niet nodig geweest tnt. Mijn oudste begint er nu wel eens over, dat ze bij oma wil blijven ipv mee naar huis... dat vind ik vroeg genoeg om het eens te proberen :)

Fazz ;(, heftig!
  vrijdag 27 maart 2015 @ 20:45:40 #103
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_151105409
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 20:35 schreef Zoë23 het volgende:
Loj
Heerlijk!

Wow dat is vaak rijst :D maar wel gezellig voor zowel kind als opa's en oma's

GM O+ koortsmeisje

S.ara kon niet uit logeren ivm overgeven & erin stikken :{
E&S zouden best uit logeren kunnen maar ik denk dat ik ze teveel ga missen. Op de dagen dat ze bij de GO waren om te wennen voelde ik me behoorlijk nutteloos thuis :') ik ben daar niet zo goed in denk ik.
Was al zo voor we kinderen hadden. Ik was aan het werk, sporten of wandelen of op stap oid. Man wilde graag luie zondagen en veel films kijken..ik krijg daar wiebelbenen van :9
Weet je.. Ik doe het ook een beetje voor mijn vader dat logeren.. Mijn moeder past elke donderdag altijd op als wij aan het werk zijn. De ene week is meiske bij mijn ouders, de andere week is mijn moeder hier.

Op de dagen dat mijn mam hier is, komen we thuis en dan kunnen we zo aanschuiven, want dan heeft ze boodschappen gedaan en gekookt O+

Mijn vader werkt de hele dag, dus die ziet haar maar altijd een paar uurtjes. En dus compenseren we het zo.. Mijn schoonouders zijn beiden gepensioneerd, dus die zijn op hun oppasdag altijd samen! :)
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_151105664
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 20:45 schreef Rijstebuiltje het volgende:

[..]

Weet je.. Ik doe het ook een beetje voor mijn vader dat logeren.. Mijn moeder past elke donderdag altijd op als wij aan het werk zijn. De ene week is meiske bij mijn ouders, de andere week is mijn moeder hier.

Op de dagen dat mijn mam hier is, komen we thuis en dan kunnen we zo aanschuiven, want dan heeft ze boodschappen gedaan en gekookt O+

Mijn vader werkt de hele dag, dus die ziet haar maar altijd een paar uurtjes. En dus compenseren we het zo.. Mijn schoonouders zijn beiden gepensioneerd, dus die zijn op hun oppasdag altijd samen! :)
Leuk!
Mijn schoonouders vinden het ook superleuk als kleinkinderen blijven logeren. Ze Willen ook graag dat peuter blijft slapen maar dat kon helaas niet.
Misschien in de toekomst :)

Mijn moeder past 2 dagen pw op dus die heeft ook veel tijd samen met peuter en nichtje (en zometeen ook met E&S )
Die band is zo hecht O+ heel erg leuk om te zien.
pi_151105697
Peuter is wel al een paar keer uit logeren geweest, vooral omdat wij af en toe moesten bijtanken.

Morgen Js dus ook :) en ik verheug me er zo op, maar zal het morgen vast ff moeilijk vinden.
Wij gaan in juni een weekend weg met vrienden (en het liefst zonder kinderen, maar als het niet anders gaat zijn ze welkom). Vriendje en ik willen ook het liefst zonder de jongens. Anders zijn we toch vooral met de jongens bezig. Dus dit weekend ff oefenen :)
pi_151105845
Zo denk ik ook een beetje soesa.. ik hoef tnt nergens heen en dus geen noodzaak tot logeren...
Nu telt hier ook wel mee dat mn ouders in gouda wonen en wij in Rotterdam en wij geen auto hebben en afhankelijk zijn van t ov :')
Dus als ze daar logeert en er is iets dan kan ik haar niet direct ophalen... -O-

Naja t komt vanzelf wel
S. 2014
J. 2016
  vrijdag 27 maart 2015 @ 21:08:47 #107
149959 SQ
snelle trees
pi_151106588
ik heb in juni een bruiloft, dan zal ze ook uit logeren moeten. Vind het zelf wel fijn om even te kunnen oefenen, kijken hoe het gaat. Maar dat ging prima, op mijn uiers na dan :')
Overigens zit ze me niet in de weg hoor ;)
disclaimer
pi_151106599
Ahhh filmpje van F. Wat een guit O+ !
En BF wat een leuke foto's van je jarige jetje, en dan morgen nog een dag. Geniet er van :* !
Fazz -O- sneu voor 'm! Wel een held dat hij er zo tussendoor kruipt :7 !
Zittende Saar O+ .

A. heeft al een paar keer bij mijn ouders gelogeerd en gaat altijd goed. Schoonouders doen we niet, dan moeten we twee uur rijden en twee uur terug. Dus dan logeren we zelf ook maar meteen mee :+ . Ze slaapt eigenlijk overal prima als ik maar haar eigen slaapzak en dekentje meeneem.

Een beetje een meh-avond hier.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 27 maart 2015 @ 21:19:30 #109
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_151107118
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 21:08 schreef Razztwizzle het volgende:
Ahhh filmpje van F. Wat een guit O+ !
En BF wat een leuke foto's van je jarige jetje, en dan morgen nog een dag. Geniet er van :* !
Fazz -O- sneu voor 'm! Wel een held dat hij er zo tussendoor kruipt :7 !
Zittende Saar O+ .

A. heeft al een paar keer bij mijn ouders gelogeerd en gaat altijd goed. Schoonouders doen we niet, dan moeten we twee uur rijden en twee uur terug. Dus dan logeren we zelf ook maar meteen mee :+ . Ze slaapt eigenlijk overal prima als ik maar haar eigen slaapzak en dekentje meeneem.

Een beetje een meh-avond hier.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh blargh! Dat nakijkwerk he... Als dat er niet was dan vond ik mn week nog leuker :+

Sterkte!
Kwak
  vrijdag 27 maart 2015 @ 21:20:08 #110
149959 SQ
snelle trees
pi_151107150
Dat lijkt me echt wel ultiem zaad aan docent zijn ja. Dat nakijken :'(
disclaimer
pi_151107173
Oefenen zou ik ook doen hoor als we weg zouden moeten oid... en eigenlijk hebben we t heel makkelijk want ze krijgt gewoon flesvoeding.
En ze zou echt niks tekort komen bij mn ouders..

Ik voel mij echt zo'n moeder de gans af en toe :P en dat terwijl ik zelf altijd zei dat mn kinderen al vroeg gingen logeren omdat ik altijd een heimwee kind was... :@

Naja ik vind t lastig...
S. 2014
J. 2016
pi_151107197
Ja.. ik heb echt een intense hekel aan nakijken. Dus ik heb in de sectie al voor een aanzienlijke vermindering van het aantal toetsen gezorgd :7 . Maar dan nog blijft het erbij horen, zeker als je een taal geeft. Nu heb ik nog liggen: 25 essays V5, 30 grammaticatoetsen H4, 30 brieven H4, 25 boektoetsen H3 en een stuk of 10 inhaaltoetsen van allerlei leerlingen. En dan moet de toetsweek nog beginnen -O- .

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2015 21:21:19 ]
pi_151107367
Maar goed, ik kan wel de hele avond gnorfen om pareltjes als "I wonder who I will be sleeping with in my host family." O+ .(De opdracht: 'Vraag naar de gezinssituatie in je gastgezin') .
  vrijdag 27 maart 2015 @ 21:25:28 #114
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_151107410
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 21:20 schreef Razztwizzle het volgende:
Ja.. ik heb echt een intense hekel aan nakijken. Dus ik heb in de sectie al voor een aanzienlijke vermindering van het aantal toetsen gezorgd :7 . Maar dan nog blijft het erbij horen, zeker als je een taal geeft. Nu heb ik nog liggen: 25 essays V5, 30 grammaticatoetsen H4, 30 brieven H4, 25 boektoetsen H3 en een stuk of 10 inhaaltoetsen van allerlei leerlingen. En dan moet de toetsweek nog beginnen -O- .
Oh gatverrrrdamme. Ik heb alleen een boektoets 3h en een eindtoets brugklas liggen, gelukkig, voor dit weekend.

SPOILER
Kwak
pi_151107589
Ik vind nakijken heel leuk, want ik ben altijd zo benieuwd hoe mijn leerlingen het hebben gedaan! Ik heb vandaag een repetitie grammatica V2 en een toets literatuurgeschiedenis H4 nagekeken.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_151107643
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 21:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind nakijken heel leuk, want ik ben altijd zo benieuwd hoe mijn leerlingen het hebben gedaan! Ik heb vandaag een repetitie grammatica V2 en een toets literatuurgeschiedenis H4 nagekeken.
* DAD herhaalt in vervelend zeurstemmetje * }:|

;) :*

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2015 21:30:36 ]
pi_151107674
Oh idd bah nakijkwerk :( (en vroeger leek het nakijkwerk mij juist zo leuk he ;) )

3 dagen per week, ongeveer 100 schriften per dag :')

Maar verder is het supertof, juf zijn!
pi_151107719
Van harte met jullie dreumessen, Butter en Dot! feestelijke spam, butter <3

Saartje ziek :{ Ze zit wel mooi trots, ondanks rode wangen!

Dat nakijken, daar zouden ze een app voor moeten verzinnen. Dat is de (een van de) redenen dat ik met peuters en kleuters werk, en niet met oudere kinderen.

Ik voelde vandaag wat scherps bij het voeden. tandje 7 en 8. Sinds 27 feb zijn er 6 tandjes door :o En toen we gebrul hoorden van boven, stond mevrouw in haar ledikant. I repeat: ze stond. Handjes aan de reling en op en neer hupsen maar. Babies staan toch helemaal niet :'(
pi_151107766
O :o ! Staan en tanden! Serieus, morgen wil ze een scooter en een piercing.
  vrijdag 27 maart 2015 @ 21:32:46 #120
149959 SQ
snelle trees
pi_151107777
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 21:31 schreef Roomsnoes het volgende:
Van harte met jullie dreumessen, Butter en Dot! feestelijke spam, butter <3

Saartje ziek :{ Ze zit wel mooi trots, ondanks rode wangen!

Dat nakijken, daar zouden ze een app voor moeten verzinnen. Dat is de (een van de) redenen dat ik met peuters en kleuters werk, en niet met oudere kinderen.

Ik voelde vandaag wat scherps bij het voeden. tandje 7 en 8. Sinds 27 feb zijn er 6 tandjes door :o En toen we gebrul hoorden van boven, stond mevrouw in haar ledikant. I repeat: ze stond. Handjes aan de reling en op en neer hupsen maar. Babies staan toch helemaal niet :'(
dafuq wat gaat ze hard ineens :'(
disclaimer
pi_151107819
Ja echt he! Die moet de trein halen ofzo. Het gaat allemaal al hard genoeg, hoeft ze niet ook nog eens zo'n snelle Jelle te zijn. Patskind :{w
pi_151107878
Jeutje O-tje chill baby chill! Je mama kan t anders niet bijhouden.
S. 2014
J. 2016
pi_151108014
Bij een vriend van mij werken ze met tablets.
Hij ziet het gewoon zo op z'n tablet verschijnen als een leerling fouten maakt :o
pi_151108037
O. Wat snel! Staan al :o

Butterflower leuke spam O+ Wat leuk zo bij de geitjes!

En Blue haar leuke F O+ veel plezier morgen op vakantie! :*

Nakijken lijkt me superleuk :D vooral als je commentaar mag schrijven ofzo. Zoals mijn legendarische fantastische ex-scheikundeleraar altijd schreef/zei: Bijna goed... IS FOUT! en dat soort ongein. Love it O+ daarentegen zou ik de slechtste docente ooit zijn. Respect dat jullie dat kunnen!

Sowieso taal als docent. Al dat werk qua mondeling, brieven en grammatica. Dan ben ik liever scheikundedocente
want
Scheikunde O+
pi_151108245
Zo, hallo O! Daar zou ik ook even van brullen!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')