quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:11 schreef kwakz0r het volgende:
@skittles: Nee, lacteert jouw kerel niet?
Lief, tnx!quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:10 schreef Fazzoletti het volgende:
JM ik zal je even PM sturen over hoe het overdag afbouwen hier is gegaan, misschien kun je er iets mee![]()
quote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:20 schreef _NIKKI_ het volgende:
Fazz, ik ben ook altijd veel actiever als mijn man er niet is. Andersom is dat overigens ook zo.
klinkt als mijn avondquote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:36 schreef Tante_Soesa het volgende:
Herkenbaar ja![]()
Mijn meisjeshoesten
weer vreselijk
. Suus is elk half uur huilend en hoestend wakker
. Slapen gaat verder echt elke dag beter, ook overdag
sprayen werkt hier ook beter dan die ellendige pipetjes. Half uurtje erna even neuspompje gebruiken en meneer slaapt als een roosje.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:49 schreef Skittles het volgende:
Hoesten af en toe. Ze wordt er wel wakker van elk uur. Hier vooral snot. Ooooveral snot. Ze klinkt als een klein zielig biggetje en ik ben echt heel slecht in dat pipetteren.
Bij mij begint het nu ook weer met keelpijn en verstopte neus. Oh joy!
Wat is een neuspompjequote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
sprayen werkt hier ook beter dan die ellendige pipetjes. Half uurtje erna even neuspompje gebruiken en meneer slaapt als een roosje.
beterschap voor alle sneutjes
Ik zeg een heel handig hulpmiddel om de neus leeg te krijgen, Saar zegt: een martelwerktuig, mama wat doe je mij aan, je haat mij zeker....quote:
Whehehequote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:56 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik zeg een heel handig hulpmiddel om de neus leeg te krijgen, Saar zegt: een martelwerktuig, mama wat doe je mij aan, je haat mij zeker....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |