Kinderwagenbak in de kamer is ook een optiequote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:20 schreef Gevalletje het volgende:
Ik kom me ook maar voorzichtig eens melden.. Voelt gek ineens hier te posten nog. Afgelopen 1,5e week voelt nogal als een wervelwind. Sinds maandag thuis en het viel me best zwaar
. Gelukkig voel ik me steeds wat beter, al ben ik vooral nog veel moe.
Q. doet het goed, zat kort voor we het ziekenhuis uitgingen alweer boven geboortegewicht en groeit goed door. Hij is over het algemeen erg tevreden en huilt vooral bij honger. Sinds gister drinkt ie volledig aan de borst en hoef ik amper meer te kolven (ik kolfde letterlijk een overproductie al..).
Nou vroeg ik me wel iets af, eerste nacht ging wel oké qua slapen in z'n ledikantje, maar nu wordt ie meteen wakker als we hem erin leggen. Soms valt ie dan wel in slaap, vaak ook niet. Of wordt hij eerder wakker omdat hij bij ons wil zitten. Nou twijfel ik over wat handig is, een wippertje zodat ie wat dichterbij is en ons kan zien/horen of een draagdoek? Vind het wel fijn als ik soms ook nog eens m'n handen vrij heb en wat kan doen
We gaan voor het eerst, ik hoor dat het ernstig verslavend is daar. Iedereen die er is geweest, wil zo graag terugquote:
Kloptquote:Op zaterdag 28 maart 2015 15:40 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
We gaan voor het eerst, ik hoor dat het ernstig verslavend is daar. Iedereen die er is geweest, wil zo graag terug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Dat broekje is wel heel tof trouwens. Zeg aub niet dat je die ook zelf maakt, want dan kan ik het nergens kopen
[ Bericht 12% gewijzigd door ingee op 28-03-2015 17:29:32 ]
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:19 schreef ingee het volgende:
Oja, sorry kwak, lees maar ff niet:Dat is de zogeheten speesbroekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Dat broekje is wel heel tof trouwens. Zeg aub niet dat je die ook zelf maakt, want dan kan ik het nergens kopendie maak ik idd zelf, sorry!
Enneh, alle dingen die jij opnoemt kunnen sowieso in de zomer/voorjaar want het wordt al snel vanzelf laat genoeg licht hoooooorrrrr. Oh en wat cholula zegt natuurlijk helemaal, dat vind ik ook fijn aan de ZOMER.
Kwak
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 17:19 schreef ingee het volgende:
Oja, sorry kwak, lees maar ff niet:Te koop bij Studio Nou & Of, via FBSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Dat broekje is wel heel tof trouwens. Zeg aub niet dat je die ook zelf maakt, want dan kan ik het nergens kopen
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
Ja WIE is dat, is het Burd?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:33 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Te koop bij Studio Nou & Of, via FB
Dat broekje met die hertjes!quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:33 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Te koop bij Studio Nou & Of, via FB
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:46 schreef ingee het volgende:
[..]
Dat broekje met die hertjes!
Kwak: Ik ook aan de zomerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwak
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:39 schreef Spees_Eend het volgende:
Nee, das Kwis! Wel aan te raden hoor, maakt heel leuke en mooi afgewerkte dingen!
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 20:41 schreef ingee het volgende:
O fijn!
Steek ik hier net mijnzomertijd
speech af, krijg ik terug:
Wat een ellende, een uur minder weekend. Moet ik weer in het donker naar m'n werk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |