Nee, hoezo? Als hij manisch was had hij een vliegtuig gekocht ipv 1 te laten crashen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 08:57 schreef aloa het volgende:
[..]
Dan zou je eerder aan manisch depressief denken.
Waarom omdat het risico te groot is dat een psychose/depressie/manie terugkomt vroeg of laat.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 08:59 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
En waarom?
Mensen kunnen mits bijvoorbeeld medicatie perfect functioneren?
Gewoon een betere opvolging lijkt mij meer dan voldoende.
maar misschien wel depressief.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:01 schreef starla het volgende:
[..]
Nee, hoezo? Als hij manisch was had hij een vliegtuig gekocht ipv 1 te laten crashen.
De term manische depressie wordt vaak ten onrechte gebruikt. Ten tijde van het ongeluk was hij zeker niet manisch (althans, dat verwacht je niet) dus kun je moeilijk concluderen dat hij manisch depressief was.
medicijnen gevonden? Of delen van zn medisch dossier?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 08:56 schreef DonJames het volgende:
[..]
Dat hebben ze in z'n flat ontdekt? Hing er een dwangbuis in de garderobekast?
Maar zijn er aanwijzingen voor manische episoden dan? Daar zijn criteria voor namelijk.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:02 schreef aloa het volgende:
[..]
omdat men daarbij plotseling depressief wordt en het niet constant aanwezig is.
Haha, we beginnen in cirkels te lullen nu. Ja, dat kan heel goed, maar dat betekent niet per se dat hij manisch depressief wasquote:
Kenmerk van het manische is nou juist dat het van heel goed naar heel slecht gaat, op en neer. Als de hele goeie periodes er niet zijn (en daar is hier gewoon geen aanwijzing voor) is er geen sprake van een bipolaire stoornis.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:02 schreef aloa het volgende:
[..]
omdat men daarbij plotseling depressief wordt en het niet constant aanwezig is.
ik ben ook geen kenner. Maar je hoeft niet uitgesproken manisch te zijn om die ziekte te hebben.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:04 schreef starla het volgende:
[..]
Maar zijn er aanwijzingen voor manische episoden dan? Daar zijn criteria voor namelijk.
Niet alleen een depressie die wisselt qua intensiteit.
Ok, hier ben je me kwijt...quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:06 schreef aloa het volgende:
[..]
ik ben ook geen kenner. Maar je hoeft niet uitgesproken manisch te zijn om die ziekte te hebben.
twitter:NOS twitterde op vrijdag 27-03-2015 om 08:42:39De Duitse co-piloot Andreas Lubitz zou 1,5 jaar onder psychiatrische behandeling hebben gestaan.http://t.co/qq3za6yPYu reageer retweet
twitter:volkskrant twitterde op vrijdag 27-03-2015 om 09:07:02Copiloot Lubitz 'onderging 1,5 jaar lang een psychiatrische behandeling' http://t.co/a1qTX01ZVY http://t.co/lD29ys9Rj8 reageer retweet
bedankt voor je snelle updates steedsquote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:07 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:NOS twitterde op vrijdag 27-03-2015 om 08:42:39De Duitse co-piloot Andreas Lubitz zou 1,5 jaar onder psychiatrische behandeling hebben gestaan.http://t.co/qq3za6yPYu reageer retweet
Misschien omdat ze toen de grond zo snel dichterbij zagen komen dat ze zich begonnen te realiseren dat het niet meer goed kon komen?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 08:30 schreef Injetta het volgende:
Wat ik heel raar vind is dat ze beweren dat pas een minuut voor de crash de passagiers gingen schreeuwen en gillen. Je voelt toch dat het vliegtuig plotseling heel snel daalt en je ziet dat het boven een berggebied is. Tegelijkertijd horen en zien de mensen voorin de gezagvoerder in paniek tegen de deur slaan en roepen dat hij erin wil.
Ik kan me niet voorstellen dat niemand in dat vliegtuig eerder in paniek is geraakt.
Aan de andere kant: het heeft allemaal
Plaatsgevonden in 8 minuten. Wellicht allemaal dus zo snel, dat voordat het tot de mensen doordrong al bijna gecrasht was. Gelukkig maar....
Had ie niet van de Golden Gate kunnen springen? Hij zat er toch. Vuile egoïst.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 08:46 schreef aloa het volgende:
[..]
idd.
AD is meer bescheiden.
[ afbeelding ]
Maar waarom is dat je premisse? Je gaat er a priori vanuit dat hij manisch depressief was op basis van wat? Welke symptomen ken jij van die piloot waardoor jij denkt aan een bipolaire stoornis?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:08 schreef aloa het volgende:
[..]
Het is niet aan iedereen te merken dat hij/zij manisch depressief is.
Rot op met je getroll.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 08:58 schreef hpeopjes het volgende:
Over een half jaar zal blijken dat de co-piloot Ahmed, Rachid of Mohamed heette.
Ik ga nergens van uit. Maar het is een mogelijkheid.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:10 schreef starla het volgende:
[..]
Maar waarom is dat je premisse? Je gaat er a priori vanuit dat hij manisch depressief was op basis van wat? Welke symptomen ken jij van die piloot waardoor jij denkt aan een bipolaire stoornis?
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
bedankt voor je snelle updates steeds
Acht minuten is een eeuwigheid in zo'n situatie. Hell, één minuut is dat dan al.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 08:30 schreef Injetta het volgende:
Plaatsgevonden in 8 minuten. Wellicht allemaal dus zo snel, dat voordat het tot de mensen doordrong al bijna gecrasht was. Gelukkig maar....
?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik zal de enige wel zijn, maar t zal me niks verbazen als blijkt dat ie homo was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |