Ik wist niet dat Ros van Tonningen en Mussert daar een vinger in de pap hadden?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 08:35 schreef quirina het volgende:
[..]
M'n opa noemde het altijd de nsb krant
Ja, ok. Maar dat is dan niet iets wat hij bij volle bewustzijn heeft gedaan zeg maar.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 08:24 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
In principe ook een mogelijkheid. Maar dan is het alsnog een suicidale actie, naja, murderS-suicide.
Dat kan alleen de telegraaf.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 08:29 schreef Pandaplint het volgende:
Smakeloze voorpagina weer![]()
![]()
[ afbeelding ]
Beter gewoon nazi-collaborateurs inderdaad.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 08:38 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Ros van Tonningen en Mussert daar een vinger in de pap hadden?
Of HvNL of WNL/Telegraaf TV.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 08:39 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat kan alleen de telegraaf.
Smakeloos idd.
Ik snap dat ze dit soort dingen doen om aandacht te trekken en dus meer exemplaren verkopen, maar bij mij werkt het afstotend. Zo'n verhaal wíl je gewoon niet lezen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 08:39 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat kan alleen de telegraaf.
Smakeloos idd.
Makkelijk lullen?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 08:30 schreef starla het volgende:
[..]
Ach ja, retrospectief gezien is het allemaal makkelijk lullen natuurlijk. Alsof iemand met een depressie (in het verleden...) nooit meer z'n professie mag uitoefenen.
Hoewel ik wel denk dat mensen die veel verantwoordelijkheid dragen zoals piloten en een aantoonbare psychiatrische voorgeschiedenis hebben extra en verplicht onderworpen moeten worden aan psychologische tests etc. Laten we wel wezen; die tests zijn zeker niet 100% proof en kunnen ook weer schijnveiligheid bieden. Een beetje slim suïcidaal persoon weet prima de sociaal gewenste antwoorden te produceren.
idd.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 08:42 schreef starla het volgende:
[..]
Ik snap dat ze dit soort dingen doen om aandacht te trekken en dus meer exemplaren verkopen, maar bij mij werkt het afstotend. Zo'n verhaal wíl je gewoon niet lezen.
Op tv hadden ze het over een burn out, maar als je wordt opgenomen in een inrichting is er volgens mij meer aan de hand.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 08:46 schreef Injetta het volgende:
Ja, als hij echt opgenomen is geweest dan is dat toch wel voor iets serieus geweest. Iemand die zich wat depri voelt krijgt een pil en klaar.
Een psychose is niet ondenkbaar.
Dit dus. Er lijkt mij toch nog een onderscheid tussen een psycholoog en een psychiater...quote:Op vrijdag 27 maart 2015 08:53 schreef aloa het volgende:
[..]
Op tv hadden ze het over een burn out, maar als je wordt opgenomen in een inrichting is er volgens mij meer aan de hand.
Lastig te zeggen. Je kunt ook jezelf vrijwillig laten opnemen om oprechtelijk beter te willen worden.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 08:53 schreef aloa het volgende:
[..]
Op tv hadden ze het over een burn out, maar als je wordt opgenomen in een inrichting is er volgens mij meer aan de hand.
Wat is een IBS of RM?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 08:56 schreef starla het volgende:
[..]
Lastig te zeggen. Je kunt ook jezelf vrijwillig laten opnemen om oprechtelijk beter te willen worden.
Als er sprake was van een IBS of RM dan is het een ander verhaal en had hij nooit meer mogen vliegen natuurlijk.
Dat hebben ze in z'n flat ontdekt? Hing er een dwangbuis in de garderobekast?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 08:52 schreef banaantjeEE het volgende:
LIVE: 'Belangrijke ontdekking' in flat Lubitz - "Copiloot zat tijd in psychiatrie"
Dan zou je eerder aan manisch depressief denken.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 08:53 schreef starla het volgende:
Nog sterker; een psychose is vrij plausibel. Een gigantisch depressief iemand wil dood, gaat dus niet naar werk en hangt zichzelf op of springt voor een trein. Die denkt niet: laat ik tijdens mijn zelfmoord 149 onschuldige mensen vermoorden.
Als je dat bewust doet overstijgt dat een 'gewone' suïcide en kun je gerust over een depressie met psychotische kenmerken spreken.
In bewaring stelling en rechterlijke machtiging; ofwel gedwongen opname.quote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 08:57 schreef aloa het volgende:
[..]
Dan zou je eerder aan manisch depressief denken.
En waarom?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 08:58 schreef quirina het volgende:
Ze moeten gewoon mensen die opgenomen zijn geweest niet toelaten als piloot.
Ze wisten het dus van te voren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |